تبیان، دستیار زندگی

متن تبریک پیشاپیش عید نوروز

با نزدیک شدن به عید نوروز 1400، بسیاری از افراد به دنبال متن و جملات زیبا برای تبریک سال نو به دوستان، همکاران و عزیزان خود هستند تا با ارسال این پیام هاسال نو  را تبریک بگویند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سال نو مبارک
از آنجا که عید نوروز در بین ما ایرانیان از اهمیت خاصی برخوردار است، پس طبیعی است که برای آغاز سال نو هر کس بخواهد برای بیان احساسات خود از جملات زیبا استفاده کند.

به همین دلیل وقتی به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم  به دنبال متن های خاص و هیجان انگیز هستیم تا عید نوروز با جملات زیبا به یکدیگر تبریک بگوییم.

سال نو مبارک

متن های زیبا برای تبریک پیشاپیش سال نوی 1400

- خزان و سردی زمستان کم کم جای خود را به نوروز تکرار نشدنی ۱۴۰۰ می دهد. برخیز و در شروع قرن جدید شادمانه به استقبالش برو.

صحن و سرای دلت را خانه تکانی کن و در چند قدم مانده به بهار سفره هفت سینت را با تکیه بر مهربانی بچین. سرور عاشقانه سر بده و سعی کن پیک مهربانی در جهان باشی.به رسم ادب نوروز باستانی ۱۴۰۰ پیشاپیش مبارک باد برایت بهترین لحظات را آرزومندم امیدوارم شروع سال جدید شروع موفقیت هایت باشد.
**********
- از امروز همه چیز آخرین است، آخرین هفته، آخرین دلشوره های شیرین اسفند، اتمام آخرین جای گردگیری نشده خانه، آخرین اتمام حجت ها با خودمان، حالمان و آرزوهایمان… آخرین یا مقلب القلوب ها و آخرین امیدهای گره خورده، به اشاره سالی نو، که همه چیز درست می شود.

این چند روز آخر هم باید اسب سال را مجاب کرد که تا منزلگاه راهی نیست… بتاز… که نو شدن نزدیک است. پیشاپیش شروع سال نو بر شما مبارک.
**********
- آغاز سال ۱۴۰۰ به معنی پایان یک قرن و شروع یک قرن جدید چقدر خوب است که نظاره گر یک رویداد تاریخی مهم هستیم‌.

امسال خانه تکانیم را کمی متفاوت تر انتخاب خواهم کرد. می خواهم عشق را در طاقچه بچینم، غم های گذشته از بزدایم، شادی و محبت را برای عزیزان به عنوان هدیه بگیرم، کینه و حسادت را از خود دور کنم و مهر را سبز کنم.

چه هفت سین متفاوت و جذابی خواهد شد. عزیزانی که در طول سال های عمرم همراه و همدمم بوده اند برایتان طول عمر، سلامتی و خوشبختی را آرزومندم. پیشاپیش سال نو بر همه ی شما مبارک باد‌.
**********

خوشحالم که عمر فرصت دیدن یک بهار دیگر را نصیبمان کرد. از این بهار لذت ببرید. استشمام عطر گل های بهاری را به شما عزیزتر از جانم تبریک می گویم و در سال ۱۴۰۰ آرزومند آرزوهای خوبی برایتان هستم

- در آستانه شکفتن شکوفه های بهاری، برایت در تمام طول سال سرسبزی جاودان و شادی و اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از تمام نعمت های خدادادی را آرزومندم.

امیدوارم قرن نو آغاز یک رخداد نو باشد رخدادی خوب و شیرین. پیشاپیش نوروز بر همگان مبارک باد.
**********
- به آغاز سال ۱۴۰۰ نزدیک می شویم زمین در حال بیدار شدن از خواب زمستانی و نفس کشیدن دوباره است. شکوفه ها به طبیعت لبخند می زنند و برگ ها به رنگ در می آیند.

پرنده ها در آسمان بهاری به پرواز در می اسند و هر چیز رنگی نو به خود می گیرد. سهم من هم از تو تجربه آغازی دیگر در سالی جدیدتر است. پیشاپیش ورود به قرن جدید را تبریک می گویم.
**********
سال نو مبارک
- زندگی در جریان است و زمان در حال گذر، هر روز شاهد رخدادها و اتفاقات خوب و بد زیادی هستیم هر چیز بدی ماندگار نیست و هر چیز خوبی هم دست نیافتی نخواهد بود‌ دنیا در حال تغییر و دگرگونی است.امیدوارم در شروع قرن جدید تغییرات مثبت برایت رقم بخورد و آرزوهایت در سال بعد برایت خاطره شوند. پیشاپیش سال نو را تبریک می گویم.
**********
- در روزهای پایانی سال همه منتظر اتفاقای مهم هستند. بهار در حال آمدن است. درختان در حال جوانه زدن هستند و شاهد سرسبزی دشت های خشک خواهیم شد. رعد و برق ها و باریدن باران آسمان را نور افشانی می کند.

دانه هایی که از روی مهر در دل زمین کاشته ایم تصمیم به سر بیرون آوردن از خاک می کنند و جوانه می زنند. هر پیغامی که از چلچله می رسد نوید بخش یک عشق است و در آن زیبایی یک عشق نهان گشته است.

همه ما با این زیبایی ها همراه خواهیم گشت چون با آمدن بهار همه سرمست و خوشحال گشته ایم. پیشاپیش آغاز بهار ۱۴۰۰ را با شوق بیکران به تمام عزیزانم تبریک می گویم.
**********
- در واپسین روزهای اسفند و نزدیک شدن به بهار زیبا، شعر سرایی بهار آغاز می شود. با نغمه ی این سرود برف و یخ ها آب می شوند و چشمه ها جان تازه ای می گیرند.

اگر به این زیبایی های بی کران بنگریم حتما جواب آن ها را در خنده زدن آسمان و تبسم زمین می شنویم. گل ها به روی بهار چشمک می زنند و پروانه های زیبا در اطراف آن ها رقص شادی می کنند.

جهان رنگ و بویی دیگر به خود گرفته و من چقدر خوشحالم که در آستانه بهار زندگی نورا به شما تبریک خواهم گفت. پیشاپیش بهار ۱۴۰۰ فرخنده باد.
**********
چندین صبح بیشتر نمانده تا نوروز بیاید. عزیزانم امیدوارم با آمدن نوروز کامروا باشید و بخت خوبتان بیدار شود. سالی پر از برکت را برایتان آرزومندیم.

- با شروع بهار دل انگیز درختان تاجی از گل و شکوفه بر سر می نهند خودنمایی گل ها و آواز قشنگ پرنده آغاز می شود. جهان همواره در حال نو شدن است و آمدن بهار و نوروز ادامه دار خواهد بود.

خوشحالم که عمر فرصت دیدن یک بهار دیگر را نصیبمان کرد. از این بهار لذت ببرید، استشمام عطر گل های بهاری را به شما عزیزتر از جانم تبریک می گویم و در سال ۱۴۰۰ آرزومند آرزوهای خوبی برایتان هستم. سال نو پیشاپیش فرخنده باد.
**********
سال نو مبارک

پیام های تبریک پیشاپیش عید نوروز 1400

- سال نو نزدیک است، پیشاپیش در سال جدید برایت از خداوند متعال؛ سلامتی، سعادت، سربلندی، سرزندگی و سبزی را خواستارم.
**********
- با تمام خوبی ها و بدی ها، شادی ها و غم ها، با همه ی مهربانی ها و بدخلقی ها، گذشت ها و ناگذشت ها، دارد به پایان می رسد. اندکی مانده به بهار، پیشاپیش سال نو مبارک.
**********
- هر پایان، نوید بخش شروعی دیگر است. این بار، با ایمان و شجاعت، آغاز گر بهترین باش. عید نوروز 1400 پیشاپیش بر شما مبارک.
**********
- یک سال سپری شد و سالی جدید در حال آغاز است ... آرزو می کنم در این سال جدید رویاهایتان رنگ واقعیت به خود بگیرد و عشق و رحمت الهی شامل حالتان شود. پیشاپیش نوروز 1400 بر شما مبارک. 
**********
- خورشید درخشان است، تابستان کم رنگ و زمستان در سایه، و این یعنی بهاری دیگر در راه است ... سال نو پیشاپیش مبارک.
**********
- خدایا زمان در گذر است… و مخلوقات در تغییر و سال جدید در شرف حلول و به ناچار تغییر تغییر تغییر… پس برایت آرزومندم که زندگیت به بهترین ها تغییر کند…! عید 1400 پیشاپیش مبارک.
**********
سال نو مبارک
- برآمد باد صبح و بوی نوروز / به‌ کام دوستان و بخت پیروز
مبارک بادت این سال و همه سال / همایون بادت این روز و همه‌روز
همیشه سبز و بهاری باشید، نوروز 1400 پیشاپیش بر شما مبارک باد.
**********
- برای وجود نازنینت در این فرصت نو، شوری نو برای ساختن و بهتر زیست آرزو میکنم. نوروز 1400  پیشاپیش مبارک. 
**********
- بهار نزدیک است، همین حوالی... فقط کافیست در را باز کنی... حال و احوالتون بهار باد، نوروز پیشاپیش بر شما مبارک.
**********
- گلها جواب زمین اند به سلام آفتاب، نه زمستانی باش که بلرزانی، نه تابستانی باش که بسوزانی، بهاری باش تا برویانی. نوروز 1400 پیشاپیش مبارک.
**********
- با خوبی ها و بدی ها، هر آنچه که بود، برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت… روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد. نوروز ۱۴۰۰ پیشاپیش بر شما مبارک باد.
**********
- جهان است شادان به پندار نیک / ز پندار نیک است گفتار نیک
چو پندار و گفتار نیک شد / نیاید ز تو غیر کردار نیک…
فرا رسیدن عید نوروز این میراث کهن ایران زمین پیشاپیش برشما مبارک باد.
**********
- در آستانه فرا رسیدن عید نوروز باستانی و آغاز سال 1400 تبریک و تهنیت صمیمانه خود را پیشاپیش به شما تقدیم می‌نمایمو در پرتو الطاف بیکران خداوندی، سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را برای شما آرزومندم. نوروز 1400 مبارک.

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .