تبیان، دستیار زندگی

سال گاو؛ دانستنی‌هایی درباره اسم حیوان سال 1400

طبق تقویم چینی هر سال شمسی نماد یک حیوان است و هر دوازده سال یک بار این نمادها تکرار می شوند. سال دوازده حیوانی با سال موش، گاو، پلنگ، خرگوش، نهنگ، مار، اسب، گوسفند، میمون، مرغ، سگ و خوک نامگذاری شده‌اند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سال گاو
با پایان یافتن هر سال، سال جدید آغاز می شود و طبق طالع‌بینی چینی سال ها با نام حیوانات نامگذاری شده‌اند و از دیرباز هم در ایران از این نامگذاری استفاده می شد. همچنین طبق طالع بینی چینی به جز نماد حیوانی برای هر سال یک عنصر نیز وجود دارد؛ چوب، آتش، خاک، فلز و آب پنج عنصری هستند که طی هر سال می چرخند و امسال سال گاو فلزی است.
شعار متولدین سال گاو "من پشتکار دارم ".

سال 1400؛  تمرکز روی روابط خوش شانس و عالی خواهد بود، خواه در مورد دوستی ها یا در مورد عشق، گاو بسیار سخت کوش است و سال 1400 سالی خواهد بود که پاداش کار دریافت می شود و امسال کسانی می خواهند از نظر پولی خوش شانس باشند باید تلاش قابل توجهی انجام دهند.

سال گاو
سال گاو فلزی برای ایجاد نظم در زندگی خانوادگی عالی است. از این گذشته، اگر زندگی خانوادگی مسالمت آمیز باشد، همه چیز حل می شود! بنابراین،1400 سالی است که همه مشکلات با نظم و انضباط حل می شود.رنگ های خوش شانس سال گاو: از آنجا که این یک سال فلزی است، برای دومین سال متوالی، رنگ سال سفید خواهد بود. علاوه بر رنگ سفید، ما رنگ های خوش شانس گاو را داریم: زرد و سبز ، رنگ هایی که در فنگ شویی موجب رونق و موفقیت می شوند. برای افزایش شانس خود، از لوازم جانبی فلزی استفاده کنید.

در این سال، هیچ فاجعه ای رخ نخواهد داد، بنابراین سال مناسبی برای بهبود اقتصادی یا ادغام است، یک سال سرمایه گذاری بلند مدت (به ویژه برای ایجاد یک ذخیره برای سال های غیر تولیدی آینده).

سال گاو

حیوان سال 1400 نماد چیست؟

کسانی که با علامت گاو به دنیا می آیند افراد مستقل و قدرتمندی هستند اما بسیار لجباز هستند. تا زمانی که از فرصت های پیش آمده استفاده کنند، از سودهای کلان برخوردار می شوند.

گاو: موجودی متفکر است و شاید به همین علت، تنهایی را دوست می دارد.

گاو می تواند هدفش را با نهایت پشتکار تعقیب کند.
گاو به شدت متعصب و میهن پرست است.

گاو موجودی خود کامه و زورگوست که خانواده برایش اهمیت فراوانی دارد اما روحیه واپس گرای او مانع از هر نوآوری است.

سال گاو

شخصیت کلی متولدین سال گاو

متولدسال گاو می تواد هدفش را با نهایت پشتکار تعقیب کند.

بهتر است زیاد سر به سر او نگذارید چون ممکن است خطرناک باشد!

متولدین سال گاو آرام و صبور، خجالتی، منظم، دقیق و اندیشمند است.

متولد سال گاو هوشیاری ذاتی اش را پشت چهره ساده اش مخفی می کند.

متولد سال گاو پیشرو و پیشواست و هیچ عاملی نمی تواند مانع او از این کار شود.

متولد سال گاو موجودی اندیشمند است و شاید به همین علت، تنهایی را دوست دارد.

گاهی میهن پرستی افراطی و تعصب بیش از حد، تیغ تیز ملامت ها را متوجه گاو می کند.

متولد سال گاو پر کار و سخت کوش است و می تواند سعادت و آسایش اطرافیان خود را مهیا کند. 

متولد سال گاو اهل کار است و خانوده اش را بسیار دوست دارد و فرصتی برای درک رفتارهای بی معنا ندارد.

متولد سال گاو در خانه خود، فرمانروایی توانا و بی چون و چراست که احترام و اطاعت همگان را بر می انگیزد.

سال گاو
متولد سال گاو بر خلاف ظاهر آرام خود، حیوانی یک دنده و نافرمان است و از این که کسی پایش را در کفش او بکند، بیزار است.متولد سال گاو به راحتی می تواند اعتماد قلبی دیگران را به خود جلب کند، که این خود بزرگترین برگ برنده او در زندگی است.

متولد سال گاو موجودی خود کامه و زورگوست که خانواده برایش اهمیت فراوانی دارد اما روحیه واپس گرای او مانع از هر نوآوری است.

متولد سال گاو در فعالیت های گروهی، امور هنری و اداره واحدهای تولیدی و خدماتی موفق عمل می کند و چون قدرت شگرفی در ترکیب اندیشه و عمل دارد می تواند جراح موفقی شود، اما بیش از هر کار دیگری، برای کشاورزی خلق شده است.

بهتر است متولد سال گاو از کارهای تجاری خدماتی که مستقیماً با مردم سرو کار دارد، دوری کند. همچنین باید از کارهایی که نیاز به سفر دارد، پرهیز کند، زیرا ممکن است تندرستی و آرامش روحی او را بر هم زند.

متولد سال گاو رئیس خانواده است و حرف او به منزله قانون است، ولی در عوض، آماده هر نوع فداکاری برای خانواده اش می باشد.

متولد سال گاو علاقه ای به روابط عاشقانه ندارد و این گونه کارها را وقت تلف کردن می داند. در بیشتر موارد، شکست گاو در مسائل عشقی و ازدواج، ناشی از بینش های مادی گرایانه اوست.

زن متولد سال گاو، آشپز و کدبانویی برازنده و خوش لباس و به زنانگی خود بسیار پایبند است.
زنان متولد سال گاو خانه داری را به کارهای دیگر ترجیح میدهند و کدبانو و میزبان های شایسته ای هستند.

سال گاو

متولدین سال گاو با متولدین کدام سال سازگارترند؟

بهترین جفت: موش، مار، خروس
بدترین جفت: اژدها، اسب، بُز، سگ، خرگوش

شغل های مناسب متولدین سال گاو

کارگر مزرعه، کشاورز، مکانیک، صاحب تعمیر گاه، کارگر متخصص، کاردان فنی، صنعتگر، طراح و نقشه کش، مهندس معمار، عکاس، مسؤول پذیرش، پرستار، آشپز، آرایشگر، دندانساز، جراح، استوار، دیکتاتور و پلیس.

 طالع بینی و فال سال 1400 برای متولدین هر ماه‌


سال گاو

طالع بینی متولدین فروردین سال 1400

مرد متولد فروردین سال گاو: روراست، پرانرژی و آتشین، بااحساس و عاشق، تک و پرتوقع، عاشق رهبری و فرمانده بودن. به عقیده منجمین مرد این ماه می تواند گاهی بسیار پر جنب و جوش و رمانتیک و عاشق پیشه باشد و گاهی بسیار سرد و بی تفاوت.

زن متولد فروردین سال گاو: زنی است که عشق را از زندگی خود جدا می داند و عشق را همه زندگی خود نمی داند. زن متولد این ماه بیش از ماه های دیگر می تواند بدون مرد زندگی کند.

طالع بینی متولدین اردیبهشت سال 1400

مرد متولد اردیبهشت سال گاو: عاشق واقعی نه چاپلوس، روح بلند و لطیف، دارای استعداد بارز در کارهای اجتماعی، عموما اوضاع مالی خوبی دارد.

زن متولد اردیبهشت سال گاو: عاشق طبیعت، مادری فداکار و سخت گیر، همسری مددرسان و فداکار، عاشق موسیقی است و بلند پرواز است. زن اردیبهشتی به راحتی از مشکلات راهی برای رسیدن به هدفش پیدا می کند.

سال گاو

طالع بینی متولدین خرداد سال 1400

مرد متولد خرداد سال گاو: دوست و حامی، دارای قدرت رویاپردازی، باذوق و عاشق هنر، غیر قابل پیش بینی، مرموز و دارای دو وجه شخصیتی متفاوت. در دوستی و رفاقت فوق العاده است.

زن متولد خرداد سال گاو: انرژی بخش و با نشاط، اهل تظاهر وخودنمایی، سخنور، با احساس. یکنواخت و خسته کننده نیست.

طالع بینی متولدین تیر سال 1400

مرد متولد تیر سال گاو: عاشق نقاشی و هنر، آینده نگر، اخمو و درون گرا، عاشق مال و مکنت، او هرگز به راحتی به فردی که آشنایتی با او ندارد اعتماد نمی کند، هنگام عصبانیت ترجیح می دهد که به تنهایی آرام شود.

زن متولد تیر سال گاو: در احساسات گاهی پر شور و گاهی اندوهگین، کاملا متفاوت، خیالاتی، اهل پس انداز، او نمونه بارز ضرب المثل معروف یک روز از دنده راست بلند می شود و روز دیگر از دنده چپ است.

طالع بینی متولدین مرداد سال 1400

مرد متولد مرداد سال گاو: عاشق پیشه، قدرت طلب، مستقل و خوش مشرب، خشمگین. او برای عشق خود بهترین ها را می خواهد. هرگز او را عصبانی نکنید.

زن متولد مرداد سال گاو: بسیار وفادار، عاطفی و دلسوز، عاشق پیشه، او برای خاطرات ارزش بسیاری قائل است و در امور عاطفی ثبات قدم است.

طالع بینی متولدین شهریور  سال 1400

مرد متولد شهریور سال گاو: باهوش و قاطع، سرد و منطقی، فداکار صادق و بی آلایش، مسئولیت پذیر و کمک رسان، کشاورزی مناسبترین شغل برای اوست. حافظه بسیار قوی دارد.

زن متولد شهریور سال گاو: با نشاط و پرشور، بی ریا و بی آلایش، با شرم و حیا، مصمم و با اراده، او را هیچ وقت در حال تخلف در رانندگی نخواهید دید و در راه خود ثابت قدم است.

طالع بینی متولدین مهر سال 1400

مرد متولد مهر سال گاو: صادق و اجتماعی، کاملا قابل اعتماد، قانون مدار، متعادل، دست و دل باز، عاشق سرسخت، دمدمی مزاج، او در امور عاشقانه هم از عقل و منطق پیروی می کند. به راحتی نظر مخالف خود را با دلیل و منطق موافق خود می کند.

زن متولد مهرماه سال گاو: مرد صفت، دارای قدرت مباحثه، دارای ظرافت و زنانگی، مهربان و دلربا، منطقی و عاشق پیشه. او مثل یک قاضی یا دادستان عمل می کند اما در امور خانه بسیار با ظرافت زنانه و دل انگیز است.

طالع بینی متولدین آبان سال 1400

مرد متولد آبان سال گاو: کله شق و عصبی، به دنبال پیروزی، پر هیجان و بلند پرواز، خواهان آسایش، خواهان عشق با هیجان، قابل اعتماد، باهوش، او بر عکس ظاهر آرام و ساکت و کم حرف خود باطنی گرم و اراده ای قوی و افکاری بلند و حسود دارد.

زن متولد آبان سال گاو: عصبی و پر هیجان، عاشق رنگ قرمز حنایی، طناز و عاشق پیشه، ترسو و محافظه کار، او از لحاظ قدرت روحی چیزی کمتر از مرد ندارد و امیال خود را به خوبی کنترل و مدیریت می کند.

سال گاو

طالع بینی متولدین آذر سال 1400

مرد متولد آذر سال گاو: صادق، خوش بین و امیدوار به آینده، خوش شانس، باشخصیت، کنجکاو، رهبر و سرپرست، خوش بین، او به همه اعتماد دارد و گاهی به علت این خوشبینی متضرر می شود.

زن متولد آذر سال گاو: واقع بین، اهل منطق و فکر، خوش بین و صادق، او بدی های زندگی را به عنوان یک واقعیت قبول می کند و در زندگی اهل منطق و واقعیات است.

طالع بینی متولدین دی سال 1400

مرد متولد دی سال گاو: جدی و منطقی، اهل لودگی نیست، قدر طلب ، منظم و نقد کننده، او دارای زبان نیش دار است و تمامی تمایلات و شادی درونی خود را مخفی نگاه می دارد.

زن متولد دی سال گاو: دارای شخصیتی زنانه همراه با بی تفاوتی و خونسردی، جدی و منظم، با وقار و آرام. او برای عشق به دنبال مردی است که بتواند از نظر شغلی فرد مهمی باشد و پدری دلسوز برای فرزندانش باشد.

طالع بینی متولدین بهمن سال 1400

مرد متولد بهمن سال گاو: دانا و باهوش، پنهان کار و محافظه کار، وفادار در عشق، اجتماعی و مخترع، متفاوت در عشق، رفیق باز، برای او هر رابطه ای در قالب یک دوستی ساده است که گاهی هم ممکن است در میان آن عشق ظاهر کند و شما را شوکه کند.

زن متولد بهمن سال گاو: باهوش، در عشق جدی و مستحکم، وفادار، بلند پرواز و اهل ارتباط با دوستان خود، سیاره حاکم بر رفتار او اورانوس و عنصر حاکم بر طبیعت او باد است.

طالع بینی متولدین اسفند سال 1400

مرد متولد اسفند سال گاو: پر جنب و جوش، عاشقی بی نظیر، خوش صحبت و آرام، اهل ریسک است، او اگر در موقعیتی عالی قرار گیرد با بی اعتنایی آن را از دست می دهد و حالت تنبلی و رخوت او را از انجام کارهای جدی دور می کند.

زن متولد اسفند سال گاو: بی نظیر از بسیاری جهات، صبور و بردبار ، آرام و عاشق پیشه، او هیچ وقت به دنبال سلطه بر مرد زندگی اش نیست و با صبر تمام کج خلقی ها و خودخواهی های مردش را تحمل می کند و از او انتظار حمایت کامل دارد.

زمان تحویل سال ۱۴۰۰

- ساعت ۱۳ و ۷ دقیقه و ۲۷ ثانیه
- روز شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ هجری شمسی
- ۰۸ شعبان ۱۴۴۲ هجری قمری
- ۲۰ مارس ۲۰۲۱ میلادی

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .