تبیان، دستیار زندگی

نحوه ثبت نام در سایت فروشگاه رفاه و هست اینجا برای خرید گوشت دولتی

شرکت پشتیبانی امور دام با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه اقدام به توزیع گوشت قرمز در قالب طرح تنظیم بازار کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
گوشت قرمز
در روزهای آخر پایان سال به منظور رفاه حال خریداران محترم؛ شرکت پشتیبانی امور دامی با همکاری فروشگاه رفاه برای خرید گوشت دولتی در قالب طرح تنظیم بازار با ثبت نام در سایت اینترنتی (هست اینجا) اقدام به توزیع گوشت قرمز کرده است.

در این طرح هر سه کیلو گوشت مخلوط گوساله با ترکیبات ران، سردست، گردن، سینه و قلوه گاه به قیمت ۲۹۶ هزار تومان عرضه می‌شود، برای آشنایی با نحوه ثبت نام در سایت با ما همراه باشید.

گوشت قرمز

آغاز توزیع گوشت تنظیم بازاری

اجرای این طرح از روز چهارشنبه گذشته آغاز شده است، البته توزیع فعلاً در دو استان تهران و البرز انجام می‌شود و در صورت موفقیت‌آمیز بودن برای سایر استان‌ها نیز تصمیم گیری خواهد شد.در این طرح گوشت گوساله گرم در سامانه «هست اینجا» توزیع می شود و افراد برای تحویل آن می توانند به نزدیک ترین مرکز عرضه محل زندگی خود (مندرج در سامانه) مراجعه کنند.

طرح اینترنتی تنظیم بازار گوشت قرمز؛ سه کیلو گوشت مخلوط گوساله با ترکیبات ران، سردست، گردن، سینه و قلوه گاه به قیمت ۲۹۶ هزار تومان است که این بسته به صورت مخلوط و با ترکیب ۸۵۰ گرم ران، ۸۵۰ گرم سردست، ۳۵۰ گرم ماهیچه، ۳۰۰ گرم فیله راسته و ۶۵۰ گرم قلوه گاه بدون چربی به فروش می رسد. قیمت این محصولات نسبت بازار مصرف ۳۰ تا ۴۰ درصد ارزان تر است.

گوشت قرمز

نحوه ثبت نام در سامانه فروشگاه رفاه جهت خرید گوشت قرمز دولتی

البته نکته مهم این است که با اجرای این طرح جلوی افزایش قیمت گوشت قرمز در کشور گرفته خواهد شد و به کاهش قیمت کالاهای اساسی کمک کند.

شرکت فروشگاه‎‌های زنجیره‎ای رفاه به عنوان یکی از گسترده‎‌ترین شبکه‌‎های توزیع نوین کالا در کشور با هدف تهیه، تامین، توزیع و فروش کالاهای اساسی در جهت نوین سازی نظام توزیع کالاهای مصرفی و بادوام در سطح خرده‎ فروشی مورد بهره ‎برداری قرار گرفته است.

از آنجا که سالم‎ سازی شبکه توزیع از مهم‎ترین زمینه‎ های توسعه اقتصادی پایدار کشور، تامین عدالت اجتماعی و امنیت اقتصادی اکثریت مردم جامعه است به همین منظور اصلاح شبکه توزیع، حذف واسطه ‎ها و جلوگیری از افزایش کاذب قیمت‎ها در بازار، در دستور کار دولت وقت قرار گرفت و در این شرایط حمایتی مناسب، شرکت فروشگاه ‎های زنجیره‎ای رفاه با رسالت فراهم کردن کالاهای مورد نیاز جامعه، اصلاح الگوی مصرف و حمایت از تولید اقلام اساسی، فعالیت خود را آغاز کرد.

به دلیل گرانی گوشت؛ چند روز اخیر در صف‌های خرید گوشت به‌نرخ مصوب دولتی، افراد زیادی هستند که به این گوشت نیازی ندارند و فقط به‌خاطر تفاوت قیمت زیادی که با بازار دارد آن را خریداری می‌کنند و در بازار آزاد می‌فروشند و از این طریق دلالی شکل گرفته است. به همین دلیل طرح اینترنتی تنظیم بازار گوشت قرمز با همکاری ستاد اجرای فرمان امام در دو استان تهران و البرز آغاز شد. 

در این طرح جدید، دیگر یک خانواده پنج‌نفره نمی‌تواند با 5 کد ملی 5 سهمیه گوشت قرمز به‌نرخ دولتی را خریداری کند و تنها بر هر خانواده یک سهمیه و بر اساس کد پستی اختصاص می‌یابد. در حال حاضر تنها گوشت قرمز گرم و منجمد دولتی در این سامانه‌های اینترنتی عرضه می‌شود اما قرار است که به‌زودی توزیع مرغ نیز انجام شود.

در طرح فروش اینترنتی گوشت قرمز به هر خانواده بر اساس کد پستی 2 تا 3 کیلوگرم گوشت قرمز (در ماه) بر اساس نرخ‌های مصوب دولت تحویل داده می‌شود.

برای خرید می توانید وارد سایت هست اینجا (به آدرس hastinja.ir) شوید. با توجه به سهمیه بندی محصولات در استان‌ها و شهرهای مختلف، لازم است شهر محل سکونت خود را تعیین نمایید. زیرا همانطور که اشاره کردیم این طرح در حال حاضر فقط مربوط به استانهای تهران و البرز است و در صورت موفقیت؛ این طرح در استان های دیگر نیز انجام می شود.

همچنین در صورتی که از این طرح استقبال و همچنین گوشت مورد نیاز توسط تامین کنندگان تامین شود تا ماه مبارک رمضان سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.
برای ورود یا ثبت‌نام در سایت شماره موبایل خود را وارد نموده تا کد تاییدی برای شما پیامک شود.
ورود/ ثبت نام /  کد پیامکی / تایید هویت  /  محل تحویل  / تکمیل فرآیند.

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .