تبیان، دستیار زندگی
مدرس دوچرخه سواری به مالزی اعزام شد اولین مدرس دوچرخه سواری بانوان به منظور شركت در یك دوره كلاس بین المللی عازم كوالالامپور شد. مهدیه اورلی مدرس ملی دوچرخه سواری بانوان روز گذشته عازم مالزی شد تا به مدت 10 روز زیر نظر مدرس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار كوتاه ورزش بانوان

مدرس دوچرخه سواری به مالزی اعزام شد

اولین مدرس دوچرخه سواری بانوان به منظور شركت در یك دوره كلاس بین المللی عازم كوالالامپور شد.

مهدیه اورلی مدرس ملی دوچرخه سواری بانوان روز گذشته عازم مالزی شد تا به مدت 10 روز زیر نظر مدرسین كنفدراسیون آسیا آموزش ببیند.

همچنین انجمن ژیمناستیك بانوان در نظر دارد اولین دوره كلاس داوری آكروژیم را از اول دی ماه به مدت سه روز درخانه ژیمناستیك تهران برگزار كند.

گفتنی است ، كلیه داوران منتخب كشور در این دوره آموزشی شركت خواهند كرد.

علاوه بر این انجمن ژیمناستیك بانوان درصدد است تا اواخر دی ماه یك دوره كلاس بین المللی مربیگری ژیمناستیك را با حضور مدرسی از كشور هلند برگزار كند.

دو داور عازم سنگاپور شدند

دو داور منتخب زن كشور در رشته ها كی به منظور شركت در یك دوره كلینیك داوری صبح امروز عازم سنگاپور شدند.

خدیجه افشار از استان كهكیلویه و بویراحمد و عالیه عطار از خراسان با داشتن 10 سال فعالیت در زمینه داوری هاكی به عنوان نمایندگان كشورمان از 28 آذرماه جاری به مدت سه روز در این كلینیك داوری كه از سوی كنفدراسیون هاكی آسیا برگزار می شود، شركت خواهند كرد.

گفتنی است؛ این دوره آموزشی اولین كلنیك است كه مخصوص داوران خانم آسیا برگزار می شود.

لازم به ذكر است از سوی انجمن هاكی اعلام شد، پس از بازگشت این افراد از سنگاپور یك دوره آموزشی ویژه داوران سراسر كشور به منظور آگاهی آنها از آخرین اطلاعات روز و تغییرات ایجاد شده در قوانین داوری در تهران برگزار خواهد شد.