تبیان، دستیار زندگی

معرفی 5 مدل مانتو ترند زنانه

مانتو یک پوشش لباس خانم‌های ایرانی است که مدل‌ها و رنگ‌های متنوعی دارد. خانم‌ها به طرح‌ها و این لباس توجه خاصی دارند. این لباس اصلی در خارج از خانه، اولین و مهم‌ترین لباسی است که توجهات را به خود جلب می‌کند و مهم‌ترین تأثیر را در زیبایی استایل خانم‌ها دارد؛ به همین علت اگر می‌خواهید استایل چشمگیر، متفاوت و جذابی داشته باشید، در سبد خرید لباس خود، ابتدا مانتو را قرار دهید. در این مقاله پنج مدل پرطرفدار مانتو را به شما معرفی می‌کنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
معرفی 5 مدل مانتو ترند زنانه

مانتو، لباس پرطرفدار و متنوع پوشش بانوان


مانتو زنانه لباسی متنوع در جنس، رنگ، طرح و مدل است که انتخاب مانتو مناسب، استایل شما را چشمگیر خواهد کرد؛ این نکته را به یاد داشته باشید که چشمگیر بودن مانتو به طراحی عجیب و رنگ‌های چشمگیر ارتباطی ندارد؛ شما با انتخاب یک مانتو تک‌رنگ ساده نیز می‌توانید استایل خود را در مرکز توجه قرار دهید.

مانتو گیپور مجلسی، برای حضور در مهمانی‌های رسمی


اگر از مدل مانتوهای مجلسی طرح دار خسته شده‌اید، برای حضور در مهمانی‌ها، بهترین انتخاب برای شما مانتو گیپور مجلسی است. این مدل مانتو برای عروس‌ خانم‌هایی که می‌خواهند برای عقد محضری مانتو رنگ روشن، ساده و جذابی بپوشند، مناسب است که با ترکیب کفش پاشنه بلند و شلوار پارچه‌ای راسته جلوه زیبایی به استایل شما می‌دهد.

مانتو بافت زنانه، مکملی برای استایل زمستانه خاص


این مدل مانتو، از جنس پارچه بافت است که انتخاب هوشمندانه‌ای برای استایل زمستانه به شمار می‌رود. معمولاً از این مدل‌ها در استایل کژوال استفاده می‌کنند؛ مانتو بافت را با یک شلوار جین زنانه و یک پلیور یقه اسکی، در استایل زمستانه خود بپوشید؛ همچنین نیم بوت چرم انتخاب مناسبی برای اضافه شدن به این استایل است. برای کامل شدن این ترکیب جذاب حتماً از کلاه بافتنی زنانه هم‌رنگ با مانتو استفاده کنید.

مانتو مخمل کبریتی، جذابیت استایل پاییزه


جستجو برای انتخاب یک مانتو خاص پاییزه را متوقف کنید؛ شما به یک مانتو مخمل کبریتی پاییزه نیاز دارید؛ این مانتو یک انتخاب خاص برای خانم‌های شیک‌پوش است. برای ست کردن لباس‌های دیگر با این مانتو کار سختی ندارید. برای ست کردن این مانتو، از ترکیب شلوار پارچه‌ای چهارخانه و کفش پاشنه‌بلند در کنار پوشیدن پلیور بافت در زیر مانتو، استفاده کنید تا استایل پاییزه جذابی داشته باشید.

مانتو جین، انتخاب دختران شیک پوش


یکی از مانتوهای پرفروش و پرطرفدار که چهارفصل محسوب می‌شود، مانتو جین زنانه است که جنس مانتو جین تابستانه با مانتو جین پاییزه به‌دلیل خنک بودن مانتو در تابستان و گرم نگه داشتن بدن در برابر سرما در زمستان، متفاوت است. این مدل مانتو انتخاب مناسبی برای استایل کژوال است. کفش راحتی زنانه انتخاب مناسبی برای ست کردن با مانتو جین است؛ برای تکمیل استایل کژوال خود با ترکیب مانتو جین و کفش راحتی، می‌توانید از عینک آفتابی و انگشتر استفاده کنید.‌
معرفی 5 مدل مانتو ترند زنانه

مانتو کتی، انتخاب بیشتر خانم‌های شاغل


این مدل مانتو که از کت‌های مردانه الهام گرفته شده، تبدیل به مانتو پرطرفداری میان خانم‌های شیک‌پوش شده است. مانتو کتی را می‌توانید در محل کار، مهمانی‌ها و قرارهای رسمی یا دوستانه بپوشید. زمانی که صحبت از مانتو کتی می‌شود، همه افراد ترکیب شلوار فاق بلند با این مانتو را متصور می‌شوند زیرا ترکیب این دو باهم جذابیت استایل خانم‌ها را چند برابر می‌کند.

مانتو جلو بسته، کلاسیک و جذاب


ظاهر ساده این مانتو در ترکیب با کیف، کفش و اکسسوری مناسب، جذاب و چشمگیر می‌شود. این مانتو برای افرادی که اضافه وزن داشته باشند، پیشنهاد نمی‌شود زیرا اندامشان را بزرگتر نشان می‌دهد. مانتو جلوبسته، استفاده از اکسسوری را جلوه می‌بخشد؛ بهترین اکسسوری که می‌توانید به استایل خود در این ترکیب اضافه کنید، گردنبند زنانه بلند و نگین‌دار است. همچنین این مانتو را با کفش‌های پاشنه‌دار و اسپرت می‌توانید بپوشید و برای انتخاب شلوار، بهتر است از شلوار پارچه‌ای استفاده نکنید.
معرفی 5 مدل مانتو ترند زنانه

خرید اینترنتی مانتو


خرید مانتو زنانه اینترنتی یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های خرید لباس زنانه به‌حساب می‌آید. برای خرید مانتو پیشنهاد می‌کنیم خرید آنلاین مانتو را امتحان کنید. مزیت خرید آنلاین این است که شما پیش از خرید کردن می‌توانید محصول موردنظر خود را بررسی کنید و مدل‌های مختلف آن را باهم مقایسه کنید. برای انتخاب سایز مناسب خود نیز می‌توانید از قسمت راهنمای سایز، اندازه مناسب مانتو موردنظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. در این مقاله تلاش کردیم 5 مدل مانتو ترند زنانه را به شما معرفی کنیم. برای خرید اینترنتی مانتو می‌توانید به مرکز خرید آنلاین بانی‌مد مراجعه کنید.