تبیان، دستیار زندگی
كوپر چیك هم مغلوب قائم مقامی شد احسان قائم مقامی با پیروزی بر «ویكتور كوپر چیك» استاد بزرگ بلاروس جمع امتیازات خود را در پایان دور ششم رقابت‌های شطرنج جام استاد بزرگی كیش به ‌٥/٥ رساند. به گزارش ایسنا، در این دور...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شطرنج جام استاد بزرگی كیش؛

كوپر چیك هم مغلوب قائم مقامی شد

احسان قائم مقامی با پیروزی بر «ویكتور كوپر چیك» استاد بزرگ بلاروس جمع امتیازات خود را در پایان دور ششم رقابت‌های شطرنج جام استاد بزرگی كیش به ‌٥/٥ رساند.

به گزارش ایسنا، در این دور مرتضی محجوب و الشن مرادی هم در دیدار با یكدیگر، امتیازات را بین خود تقسیم كردند تا هر دو پرامید و با انگیزه چشم به ادامه مسابقات خود داشته باشند.

در سایر دیدارهای برگزار شده دور ششم، امیر ملاحی مغلوب دژان بژكف از بلغارستان شد، اناگلدیف از تركمنستان بر سرخان گولیف از آذربایجان پیروز شد. مهرداد اردشی بر شجاعت قانع فائق آمد و ولادیمیر گورگیف استاد بزرگ مقدونیه در مقابل راوی لانكا استاد بین‌الملل هند تن به نتیجه‌ی مساوی داد.

در حال حاضر احسان قائم مقامی با ‌٥/٥ امتیاز در صدر قرار دارد. مرتضی محجوب و ولادیمیر گورگیف با ‌٤ امتیاز در تعقیب وی هستند و الشن مرادی، راوی لانكا از هند و دژان بژكف از بلغارستان با ‌٥/٣ امتیاز به كار خود در جدول رقابت‌ها ادامه می‌دهند.

گفتنی است در دور هفتم رقابت‌ها احسان قائم مقامی با سرخان گولیف از آذربایجان بازی دارد و مرتضی محجوب با شجاعت قانع و ولادیمیر گورگیف با دژان بژكیف از بلغارستان دیدار خواهند داشت.