تبیان، دستیار زندگی

تور وان نوروز 1400

وان از جمله شهر های بسیار زیبای کشور ترکیه می باشد که خوشبختانه به کشور مان نیز بسیار نزدیک می باشد و کسانی که می خواهند سفر کنند می توانند به راحتی به این شهر زیبا سفر کنند و از آن لذت ببرند و این را باید بدانند که در نزدیکی نوروز می توانند تور وان نوروز 1400 را برای خود رزرو کنند و از تخفیف برخوردار شوند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
تور وان نوروز 1400
تور وان در نوروز 1400

تور وان از بهترین تور های مسافرتی می باشد و دارای بهترین امکانات برای مسافران است. افرادی که میخواهند از یک مسافرت، با هزینه ای معقول لذت ببرند پیشنهاد ما تور وان است. به دلیل نزدیک بود وان به مرز ایران، مزیت های فراوانی برای ما دارد.

شهر وان کجاست؟

همانطور که میدانید وان در نزدیکی ایران قرار دارد و حدود 90 کیلومتر با مرز ایران فاصله دارد و 8 هزار کیلومتر تا شهر تبریز واقع شده است و می توانید از طریق راه های مختلف به این شهر سفر کنید.

نوروز از جشن های باستانی ایرانیان به حساب می آید و در بسیاری از کشور ها نیز این جشن برگزار می شود و یکی از این کشور ها ترکیه می باشد که نوروز را جشن می گیرد و بسیاری از ایرانی ها به این کشور سفر میکنند تا بتوانند نوروز به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

برنامه های تور وان برای نوروز


بیشتر گردشگران و افرادی که برای نوروز به وان ترکیه سفر میکنند از تور وان نوروز 1400 استفاده میکنند. زیرا این تور برای نوروز برنامه های بسیار متنوعی در نظر دارد که میتواند نوروز شما را بسیار هیجان انگیز کند.

از آنجایی که تعداد مسافران ایرانی و خارجی به وان روز به روز بیشتر و بیشتر می شود امکانات بسیار زیادی برای آنها در نظر گرفته شده است که شامل سرگرمی ها و تفریحات بسیار جالب می باشد.

برنامه های تفریحی نوروز در ترکیه


در این شهر سالن های کنسرت واقع شده است و همانطور که میدانید در نزدیکی سال نو بسیاری از خوانندگان کشورمان به اجرای کنسرت می پردازند و یکی از تفریحات و سرگرمی های بسیاری از مردم دنیا محسوب می شود.

شما در تور وان در نوروز 1400 می توانید از این کنسرت ها استفاده کنید و یک تجربه فوق العاده داشته باشید. اگر قصد دارید بیشتر هزینه کنید تور کوشی آداسی هم بسیار جذاب است و هر ساله توریست های فراوانی را جذب خود می کند.

مدارک لازم برای تور وان در نوروز 1400


برای اینکه بتوانید به ترکیه سفر کنید می بایست پاسپورت داشته باشید و مدت اعتبار آن حداقل 6 ماه باشد.

برای اینکه بتوانید به خارج از کشور سفر کنید می بایست عوارض خروج از کشور را پرداخت کنید که این هزینه بستگی به نوع سفر شما دارد یعنی اگر به صورت هوایی سفر میکنید عوارض بیشتری پرداخت می کنید و اگر به صورت زمینی سفر کنید عوارض کمتری را می پردازید.

برای اینکه بتوانید به ترکیه سفر کنید و از تور وان در نوروز 1400 استفاده کیند می بایست ویزای این کشور را دریافت کنید. برای دریافت ویزای ترکیه می توانید به عنوان ویزای توریستی یا گردشگری اقدام کنید که به راحتی آن را به شما می دهند و می توانید تا 90 روز در این کشور بمانید.

برای رفتن به ترکیه نیاز به ویزا داریم؟

بعد از اینکه ویزای ما هم آماده شد می توانید به این سفر بروید البته این را باید گفت که تمام این مراحل در تور برای شما فراهم می شود و شما تنها کافی است مدارکی را که از شما میخواهند را به تور تحویل دهید تا آنها کار های ویزا و خروج از کشور را برای شما انجام دهند.
تور وان نوروز 1400
مدارک لازم برای سفر به وان

امکانات تور وان در نوروز


در تور وان در نوروز 1400 می توانید از بهترین هتل ها استفاده میکنند. هتلهای 2 تا 5 ستاره در این شهر قرار دارند که می توانید در آنها اقامت داشته باشید. این هتل ها دارای بهترین امکانات می باشند و مدت اقامت را برای شما رویایی میکنند. از دیگر امکانات این تور می توان به انواع راه هایی که می توانید به این شهر سفر کنید اشاره کرد.
تور وان نوروز 1400
امکانات تور وان در نوروز

همانطور که می دانید و قبلا هم گفته شد این شهر در نزدیکی ایران واقع شده است و می توانید با استفاده از وسایل حمل و نقل زمینی هم به این شهر سفر کنید.

سفر با هواپیما نیز در این تور قرار دارد و از بهترین خطوط هوایی برای این تور استفاده می شود.

هزینه تور وان در نوروز


اگر از آن دسته از افراد هستید که می خواهید به شهر وان سفر کنید و از طریق راه های زمینی هم اینکار را انجام دهید می بایست گفت که هزینه تور وان در نوروز 1400 با قطار حدود 3 میلیون تومان برای شما آب می خورد اما اگر به دنبال راه های ارزان تر می گردید می توانید از طریق اتوبوس این کار را انجام دهید.
امکانات تور وان در نوروز
هزینه های سفر به وان در نوروز 1400

سفر هوایی به وان به چه صورت است؟

یکی دیگر از راه هایی که بیشتر افراد از آن استفاده میکنند راه هوایی است که با هواپیما به سفر می پردازند و شما برای تور با استفاده از هواپیما می بایست چیزی حدود 20 میلیون تومان هزینه کنید که بسیار زیاد می باشد. البته این قیمت ها حدودی هستند و می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت ها با ما تماس بگیرید. زیرا پرواز مستقیم از ایران به وان وجود ندارد. باید ابتدا به استانبول بروید سپس به وان پرواز داشته باشید.

سخن پایانی


در مجموع یکی از بهترین مکان هایی که می توانید با هزینه نسبتا مناسب به آن سفر کنید شهر وان ترکیه می باشد و با استفاده از تور وان در نوروز 1400 می توانید از بهترین برنامه ها و بهترین تفریحات در این شهر استفاده کنید.

از آنجایی که در نوروز برنامه های بسیار متنوعی برای مسافران در نظر گرفته می شود شما می توانید با استفاده از تور وان از این برنامه ها استفاده کنید و به بهترین شکل ممکن تعطیلات خود را سپری کنید و نوروز را در وان جشن بگیرید.

سوالات متداول تور وان در نوروز 1400
وان در نوروز چگونه است؟
شهر وان در نوروز دارای بهترین برنامه های تفریحی می باشد و شما می توانید با استفاده از تور وان به این شهر سفر کنید و از این برنامه ها نهایت استفاده را ببرید.
امکانات تور وان چگونه است؟
تور وان دارای بهترین امکانات می باشد و شما می توانید با استفاده از این امکانات مانند هتل ها و برنامه های تفریحی و حتی خطوط هوایی و زمینی استفاده کنید و از سفرتان لذت ببرید.
هزینه تور وان در نوروز چقدر است؟
هزینه تور وان در نوروز بستگی به نوع سفر شما دارد مثلا اگر بخواهید از طریق راه های زمینی سفر کنید می بایست 2 تا 3 میلیون تومان هزینه کنید و این در حالی می باشد که برای تور های هوایی به این شهر می بایست حدود 20 میلیون تومان هزینه کنید.
تگ ها: تور وان – تور وان نوروز 1400 – تور وان زمینی – تفریحات نوروزی تور وان