تبیان، دستیار زندگی

جدید ترین کاربرد های پمپ کارواش صنعتی !!

انواع پمپ کارواش برتولینی ایتالیا را از چه مراکزی می توان به صورت مستقیم و با قیمت مناسب خریداری کرد؟ پمپ های ساخت شرکت برتولینی از چه ویژگی ها و خصوصیاتی برخوردار هستند؟ چگونه می توان نمایندگی های مجاز فروش انواع پمپ کارواش برتولینی را در کشور یافت؟ در زمان خرید پمپ کارواش برتولینی باید به چه نکاتی توجه کرد؟ پمپ مه پاش یکی از دستگاه های پر کاربرد برای تامین رطوبت مورد نیاز سالن ها و محیط های بسته است. پمپ مه پاش صنعتی با کیفیت هم از نظر تجهیزات و هم در تولید مه با نمونه های قبلی خود فرق دارند بنابراین در خرید مه پاش صنعتی به این مورد توجه زیادی شود. در این مطلب قصد داریم شما را با این دستگاه بیشتر آشنا کنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
جدید ترین کاربرد های پمپ کارواش صنعتی !!


پمپ مه پاش


پمپ مه پاش دستگاهی است که می تواند به صورت مصنوعی مه یا بخار آب تولید کرده و برای فضاهای سربسته ای مانند گلخانه ها ، محل نگهداری طیور و دام ، سالن های پرورش قارچ و... به منظور تامین دما و رطوبت مورد نیاز به کار گرفته شود. پمپ مه پاش وسیله ای کاربردی است و در فصول گرم سال مانند تابستان که رطوبت هوا در این مکان ها کم است می تواند به عنوان راه حل مناسب به منظور تامین رطوبت  مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه به گونه ای کار می کند که قادر است گرمای محیط را جذب کرده و موجب کاهش دمای محیط و افزایش رطوبت شود. این دستگاه در دو نوع خانگی و صنعتی موجود است.  این دستگاه در ساختار خود دارای تعدادی نازل مه پاش و یک عدد شیلنگ انعطاف پذیر است و قادر است آب را تحت  فشار قرار داده و به شکل پودر یا مه در آورد. در واقع برای مکان هایی که نیاز است تهویه مطبوع را فراهم آوریم استفاده از پمپ مه پاش توصیه می شود. این دستگاه در صنایع مختلف و در بخش های زیادی از زندگی ما کاربرد دارد. برای مثال می توان به استفاده از این دستگاه در رستوران ها ، مرغداری، گاوداری ، کشاورزی ، سالن های پرورش طیور  و در مکان هایی که تجمع افراد زیاد است به منظور ایجاد تهویه مطبوع و طراوت محیط از آن استفاده نمود.

برای نمونه استفاده از این پمپ در سالن مرغداری می تواند جلوی خسارت و ضرر و زیان های احتمالی که بر اثر گرم شدن محیط و کمبود رطوبت ممکن است برای مالک مرغداری به وجود آید بگیرد. زیرا کمبود رطوبت و گرم شدن زیاد محیط سبب می شود که طیور با مشکلات تنفسی بسیار شدیدی روبرو شوند و این مورد باعث تلف شدن آن ها شود. استفاده از تجهیزاتی مانند مه پاش می تواند رطوبت مورد نیاز سالن را تامین کرده و مکان رشد و پرورش طیور را برای رشد آن ها مناسب کرده تا در نهایت سود بیشتری نصیب مالک مرغداری شود. بنابراین خرید این پمپ برای کارهای مشابه همین موردی که مثال زدیم یک ضرورت است و توصیه می کنیم برای خرید و اطلاع از قیمت پمپ مه پاش از طریق سایت ما اقدام کنید.

ویژگی های یک پمپ مه پاش مناسب                


پمپ مه پاش که توسط سایت ما به فروش می رسد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و ما محصول خود را با پشتیبانی و خدمات پس از فروش خدمت مشتریان خود ارائه می دهیم. در خرید پمپ مه پاش توجه به یک سری نکات و ویژگی ها می تواند باعث شود که دستگاهی که می خرید برای شما کار کند و به زودی دچار عیب و ایراد نشود. در ادامه شما را با ویژگی های یک پمپ مه پاش مناسب آشنا می کنیم.
جدید ترین کاربرد های پمپ کارواش صنعتی !!

یک مه پاش خوب باید به گونه ای باشد که بتواند به طور یکنواخت رطوبت و مه را در کل سالن پخش نماید. برای این کار این دستگاه قطراتی در حدود 3 تا 20 میکرون از آب تولید می کند و در هوا پراکنده می نماید. از ویژگی های یک دستگاه خوب این است که در حین کار صدای بسیار کمی داشته باشد و راندمان و عملکرد آن بالا  باشد. این پمپ که در سایت فروشگاه ما به فروش می رسد از راندمان و کارایی بسیار بالایی برخوردار بوده و همگی از برندهای معتبر هستند.

از دیگر ویژگی ها این است که وزن سبکی داشته باشد مراحل نصب آن نیز آسان باشد. داشتن گارانتی و ضمانت نامه خدمات پس از فروش از دیگر ویژگی هایی است که یک پمپ خوب باید داشته باشد.  در مه پاش های صنعتی از الکترو پمپ استفاده می شود که باعث تولید فشار شده و همین موضوع باعث می شود که نوع صنعتی این پمپ با نمونه های قدیمی تفاوت زیادی داشته باشد. تجهیزات به کار رفته در پمپ مه پاش صنعتی قادر به تحمل فشاری در حدود 200 بار هستند بنابراین تمام تجهیزات این نوع پمپ ها تحت فشار زیاد قرار دارند همین امر موجب می شود که در انتخاب این دستگاه و تجهیزات مربوط به این نوع پمپ دقت بیشتری به خرج دهیم و تجهیزات با کیفیتی را برای آن تهیه کنیم. برای خرید تجهیزات و پمپ کارواش صنعتی می توانید به سایت اینترنتی ما مراجعه کنید.
جدید ترین کاربرد های پمپ کارواش صنعتی !!

فروش پمپ کارواش برتولینی


در زمان خرید انواع پمپ کارواش برتولینی لازم است به برخی نکات و موارد دقت کرده و آن ها را در زمان خرید رعایت کرد. از جمله مهم ترین نکات و مواردی که باید در زمان خرید پمپ کارواش برتولینی مد نظر داشت عبارتند از:

. مشخصات و قابلیت های پمپ
. مرکز عرضه کننده
. وجود نشان اصالت محصول
. برخورداری از گارانتی و ضمانتنامه معتبر
. قیمت

با توجه به موارد ذکر شده می توان گفت مطمئن ترین راه برای خرید انواع پمپ کارواش برتولینی مراجعه به نمایندگی های مجاز فروش می باشد. در نمایندگی های مجاز فروش همواره محصولات با قیمت مناسب و به همراه ضمانتنامه و گارانتی معتبر به خریداران ارائه می شود. علاوه بر آن در نمایندگی های مجاز همواره اطلاعات کامل و جامع در رابطه با مدل های مختلف پمپ برتولینی به خریداران ارائه می شود. یافتن فروشگاه نمایندگی پمپ کارواش برتولینی به راحتی امکان پذیر بوده و شرکت ایران پمپ و به عنوان یکی از نمایندگی های مجاز این کمپانی ایتالیایی در کشور فعالیت دارد.