تبیان، دستیار زندگی

فیبروز چیست؟

در دنیای مد زیبایی همیشه یکی از مهمترین دغدغه های بانوان بوده و ابروها یکی از اثرگذارترین المان ها در زیبایی صورت به شمار می آیند. پر بودن ابروها آن هم به شکل زیبا و متقارن باعث می شود تا چشم و پیشانی شما زیباتر به نظر بیاید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
فیبروز چیست؟
در ابتدا مشخص کردن شکل کلی ابرو برای بهتر انجام شدن کار

با انجام فیبروز ابرو شما می توانید قسمتهای خالی ابرو را با هاشور پر کرده و جلوه  زیبای آن را بر روی صورت خود تماشا نمایید. در واقع فیبروز یکی از شاخه های میکروبلیدینگ است.

فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز ابرو روشی جدید و نیمه دائمی برای جلوه بخشیدن به ابرو است که با استفاده از سوزن های یکبار مصرف و جوهر مخصوص به رنگ مشکی یا قهوه ای هاشورهایی را در لابلای موهای طبیعی ابرو ایجاد کرده و عیوب ابرو را برطرف می کند. فیبروز ابروها را قرینه سازی کرده و چهره را نچرال و زیبا می نماید.

ماندگاری فیبروز ابرو بستگی به نوع پوست، تغییرات هورمونی بدن و عمق هاشورها دارد. ماندگاری آن بین 6 ماه تا یکسال می باشد اما با رعایت نکاتی میتوان ماندگاری آن را تا سه سال افزایش داد. پوست های چرب عمر و پایداری فیبروز ابرو را کاهش می دهد. در زمان قائدگی، شیردهی و بارداری از انجام فیبروز ابرو صرف نظر کنید چرا که در این دوران دچار تغییرات هورمونی هستید و بر ماندگاری کار اثر منفی می گذارد.

 

 بهترین رنگ هایی که برای فیبروز ابرو استفاده می شود تهیه شده از مواد معدنی و فاقد فلزات سنگین و ضد حساسیت زا و تولید کشور آلمان می باشد از اینرو به راحتی جذب پوست می شوند. این رنگ ها پس از هاشور زدن کاملا شبیه به ابروهای طبیعی هستند. رنگ هایی که در فیبروز ابرو استفاده می شود  به دلیل نداشتن اکسید آهن ته رنگ قرمزی ندارد. همچنین به دلیل نبودن الکل در ترکیب رنگی آن دچار ریزش نمی شود و رنگ جذب پوست می شود و از آنجا که این رنگ ها گیاهی هستند نباید نگران این موضوع بود.

برای انجام فیبروز ابرو از مواد بی حس کننده استفاده می شود چرا که برخی افراد به دلیل داشتن پوست حساس درد زیادی را احساس می کنند.

این روش برای افرادی است که قبلا از متد تاتوی ابرو استفاده نکرده باشند.

مزایا و معایب فیبروز ابرو:
در این روش بسیار با اهمیت است فردی که به او مراجعه می کنید متخصص باشد و مهارت کافی برای انجام این کار را داشته باشد چرا که دادن عمق مناسب در زمان زدن هاشور مدت ماندگاری آن را مشخص می کند. یعنی در صورت کم عمق بودن هاشورها عمر و ماندگار فیبروز ابرو هم کاهش می یابد.

در متد فیبروز کردن ابروها، پوست دچار التهاب کمتری می شود چرا که رنگ به لایه های سطحی نفوذ می کند. از دیگر مزایای این روش می توان به جلوه  طبیعی و نچرال ابروها اشاره کرد چرا که هاشورها بسیار ظریف و نامنظم و نه یک اندازه خواهند بود. لذا ضروری است برای انجام فیبروز ابرو حتما نزد فرد متخصص بروید چرا که استفاده از رنگ با کیفیت و انجام درست این کار باعث نتیجه دلخواه خواهد شد.

فیبروز چیست؟
قلم مخصوص انجام فیبروز ابرو

میکروبلیدینگ فیبروز:


  میکروبلیدینگ فیبروز روشی با متد جدید برای هاشور کردن ابرو می باشد. در این روش جوهر به عمق پوست نفوذ نمی کند بلکه به لایه های سطحی وارد می شود و به همین دلیل در صورتی که مدتی بعد از انجام فیبروز ابرو تصمیم به تغییر مدل ابروی خود داشته باشید به راحتی آن را پاک می کنید و اثری از فیبروز ابرو قبلی به جای نمی ماند. در این روش از قلم میکروبلیدینگ دستی استفاده می شود که هاشورها بسیار نازک کشیده می شوند و سبب می شود که تار موهای اضافه شده مانند تارهای طبیعی ابرو خودتان باشد. این روش برای قرینه سازی ابروها بسیار کاربردی و موثر می باشد.

مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ فیبروز:

· از انجام تمرینات ورزشی و فعالیت هایی که باعث تعریق می شود حتما اجتناب کنید
· از هیچ گونه کرم پوست استفاده نکنید
· از لمس محل فیبروز شده، جلوگیری کنید
· در محل های آلوده حضور نداشته باشید
·  محل فیبروز با آب تماس نداشته باشد
· از نوشیدن مواد انرژی زا بپرهیزید
. از خاراندن محل فیبروز شده خودداری نمایید

فیبروز چیست؟
تفاوت قبل و بعد از انجام فیبروز ابرو

وب سایت آناهید بیوتی در مقاله ای مفصل با ذکر عکس  و توضیحات کامل  با عنوان فیبروز ابرو چیست  به تشریح این موضوع پرداخته است.

 جهت ارتباط به سایت مراجعه فرمایید.  Anahidbeauty.ir