تبیان، دستیار زندگی

سهیل سنگرزاده؛ بدنساز و اینفلوئنسر اینستاگرامی

شخصیتی که یک شبه در اینستاگرام معروف شد

سهیل سنگرزاده؛ بدنساز و اینفلوئنسر اینستاگرامی است که این روزها به‌شدت موردتوجه قرارگرفته است اما سؤال اینجاست که چطور چنین شخصیت‌هایی یک شبه جای دانشمندان و قهرمان‌ها را گرفتند؟
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : عارف چراغی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

 

سهیل سنگرزاده اینفلوئنسر اینستاگرامی است که برخی با اسم و برخی از روی چهره او را می‌شناسند. عده‌ای از کاربران فضای مجازی بر این باورند که سهیل سنگر زاده بازیگر نقش حرمله در سریال مختارنامه است ولی تنها تشابه چهره بین او و بازیگر حرمله (انوش معطمی) باعث شده تا مردم چنین تصوری کنند.  لازم به ذکر است که سنگر زاده تاکنون در هیچ فیلم و سریالی بازی نکرده است اما شهرت او در ماه‌های اخیر به حدی بوده که حتی از او برای بازی در فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی نیز دعوت‌شده است.

سهیل سنگرزاده؛ بدنساز و اینفلوئنسر اینستاگرامی است که این روزها به‌شدت موردتوجه قرارگرفته است. او متولد 15 مهرماه 1364 در شهر بندرعباس است که در سال ۱۳۸۷ عنوان قوی‌ترین مرد استان هرمزگان را به دست آورد و دارای مدرک مربیگری آسیا در رشته بدنسازی و پرورش اندام است. سنگر زاده در مورد آغاز فعالیتش در ورزش بدنسازی می‌گوید: «در دوران نوجوانی بسیار لاغر بودم و مورد تمسخر هم سن و سالان خود قرار می‌گرفتم درنتیجه تصمیم گرفتم ورزش را آغاز کرده و رشته بندسازی را انتخاب کردم.»

این چهره مجازی مدتی است با تیکه کلام‌های خود به سوژه شبکه‌های اجتماعی تبدیل‌شده است. سنگرزاده در ماه گذشته بیش از 1.5 میلیون فالوور در دو پیج خود جذب کرده است. این فرد 36 ساله در مسابقات بدنسازی مقام‌هایی کسب کرده و حالا چند سالی است به آمریکا مهاجرت کرده است.

سنگرزاده با انتشار ویدیوهای انگیزشی درباره اعتمادبه‌نفس، شکرگزار بودن، دنبال کردن اهداف و به‌طورکلی انگیزه داشتن در زندگی در اینستاگرام فعالیت می‌کند. آنچه سبب شهرت او در این مدت کوتاه شده نوع نگاهش به زندگی و ظاهر متناقض با رفتار اوست.
سنگرزاده شبیه به عرفانگرا‌یان رفتار می‌کند، لباس‌های گران‌قیمت می‌پوشد و لحنی مهربان‌تر از چهره‌اش دارد. او اندامی عضلانی، بینی عمل شده دارد؛ ریش‌بلند و پیراهن‌های رنگارنگ دارد؛ جواهرات درشت استفاده می‌کند و خودروهایی لوکس سوار می‌شود. با تیپ هاوایی و سبک زندگی آمریکایی؛ مرام و مسلک پهلوانی را ترویج می‌دهد.

اما پیامدهای حضور ناگهانی این افراد چیست؟

در دهه اخیر فرهنگ سلبریتی ما را احاطه کرده و افکار، سبک و منش ما را تحت تأثیر قرار داده است. کارشناسان معتقدند با آمدن اینفلوئنسرهای جدید با محتوایی جذاب‌تر، نفرات قبلی از یاد خواهند رفت.