تبیان، دستیار زندگی

متن تبریک روز مرد به همسر

روز هفتم اسفند سال 1399 هجری شمسی، مصادف با 13 رجب هجری قمری، روز ولادت حضرت علی (ع) امام اول شیعیان؛ در تقویم ما ایرانیان بنام روز پدر و روز مرد نامگذاری شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
روز مرد
در روز مرد می توانید یک جمله زیبای عاشقانه برای همسر خود بفرستید و احساسات خود را بیان کنید. اگر شما به دنبال زیباترین پیام های تبریک برای  این روز هستید، در این مطلب متن‌ها و جملات عاشقانه همسران برای روز مرد آمده است.

روز مرد

جملات زیبا و عاشقانه برای تبریک روز مرد

ای تمام زندگی و هستی ام، عشق را با تو تجربه کردم. بدان مروارید زیبای عشقت همیشه در صدف سرخ قلبم جای دارد.بهترینم، به پای همه خوبیهایت برایت خوب بودن، خوب ماندن و خوب دیدن را آرزو می کنم. روز مرد را به تو عزیزترینم تبریک می گویم.
**********
ای همسر عزیزتر از جانم، شبنم عشقت زیباترین شبنمی بود که روی گلبرگ‌های قلبم نشست، بدان که تا وقتی شقایق هست دوستت دارم. روزت مبارک.
**********
همسر عاشق‌پیشه خودم عشق را اولین بار در نگاهت تجربه کردم و زندگی را در کنار تو آموختم، دلم را به تو بهترینم سپردم. روز مرد مبارک
**********
همسر بی همتای من با یک دنیا عشق روز مرد را به تو مهربان و تنها تکیه گاهم تبریک می گویم و آزروی بهترین ها را برایت دارم. دوستت دارم مرد زندگی من.
**********
میگن خداوند به هر کسی به اندازه دلش داده، ببین دل من چقدر بزرگه که خدا تو رو به من داده. نازنینم با تمام وجود دوستت دارم. مردانگی ات را می ستایم و به وجودت افتخار می کنم. روزت مبارک.
پیام تبریک روز پدر

عشق من؛ عزیزترینم، ضرورت زندگی‌ام، تو مثل هوایی هستی که برای نفس کشیدن به آن احتیاج دارم. تاب لحظه‌های بی تو بودن را ندارم، دلتنگی‌ات جهان را برایم تیره و تار می‌کند و نبودنت دنیا را برایم تبدیل به زندانی با دیوارهای بلند می‌کند که راه فراری از آن نیست. روز مرد مبارک.

همسفر زندگیم! وجود نازنین تو بهانه زیستن است. تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی، عاشقانه و بی‌نهایت دوستت دارم.
**********
بیش از آنچه تصور کنی، روزت مبارک‌ای تمام زندگی و هستی‌ام، عشق را با تو تجربه کردم، بدان مروارید زیبای عشقت همیشه در صدف سرخ قلبم جای دارد.بهترینم! به پاس همه خوبی‌هایت برای تو خوب بودن، خوب ماندن و خوب دیدن را آرزو می‌کنم. روز مرد را به تو عزیزترینم تبریک می‌گویم.
**********
زندگی و زیستن را در کنار تو دریافتم. مرد زندگی ام به اندازه تمام لحظه های زیستنت دوستت دارم. از خدا می خواهم سالیان سال سایه ات بالای سرم باشد. روزت مبارک.
**********
همسر خوبم؛ برای چیدن ستاره‌های قلبت با سبدی پر از گل‌های زیبا می‌آیم و گل‌ها را در باغچه دلت می‌کارم تا بدانی چقدر دوستت دارم. روز مرد مبارک.
**********
همسر عزیزم، از وقتی خانه عشقت پناهگاه خستگی‌ام شد، فهمیدم که الهه عشق بهترین مرد دنیا را نصیب من کرده است. روز مرد مبارک.
روز مرد
من به تو دل دادم و به چشمان تو خندیدم. 
به تو پیوستم و تا ابد و تا همیشه دوستت دارم.
روز مرد را با یک دنیا عشق به تو تبریک می گویم.
امیدوارم شمع وجودت روشن و زندگی ات همیشه سبز باشد.
"روزت مبارک مرد من"
**********
مرد عزیزم از صمیم قلب دوستت دارم و امیدوارم بتوانم جوابگوی محبت‌های بی پایان تو باشم، و سال‌های سال در کنار هم زندگی زیباتر از قبل داشته باشیم. روزت مبارک. همراه همیشگی تو…
**********
مرد من؛  تو شاهزاده من، فرمانروای قلبم و سلطان خانه دلم هستی، دوستت دارم و روزت مبارک.
**********
با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می‌گیرم و پیشانی بر خاک می‌گذارم و خداوند را شکر می‌کنم که در کنار همسری، چون تو هستم جانان من عاشقانه دوستت دارم. روز مرد مبارک.

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .