تبیان، دستیار زندگی

لزوم استفاده از اپلیکیشن در کسب و کارها و طراحی تخصصی آن توسط تیم چیستا

همه‌ی ما بر این عقیده هستیم که امروزه استفاده از اپلیکیشن برای رفع و رجوع کردن نیازهای‌مان راحت‌از بکار بردن سایت و یا دیگر روش‌هاست. با توجه به اینکه اکثر کسب و کارها در کنار سایت، از یک اپلیکیشن برای مدیریت بهتر کارشان استفاده می‌کنند، انتظار می‌رود در سال‌های آتی شاهد گستردگی بیشتر استفاده از اپلیکیشن‌ها باشیم به طوری که شاید سایت‌ها به راحتی کنار گذاشته شوند و تمامی تعاملات کاربران با مدیران یک وب‌سایت، تنها از طریق یک اپلیکیشن اندروید یا ios انجام شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
لزوم استفاده از اپلیکیشن در کسب و کارها و طراحی تخصصی آن توسط تیم چیستا
شما میتوانید برای استفاده از خدمات چیستا از جمله طراحی اپلیکیشن ios همین حالا اقدام کنید
توضیحات ما نشان می‌دهد که در حال حاضر کسب و کارهایی موفق‌تر هستند که استفاده از اپلیکیشن را در دستور کار خود قرار داده‌اند. اگر چه شاید در نگاه اول طراحی اپلیکیشن دارای هزینه‌های جانبی باشد اما به طور حتم تمامی هزینه‌های انجام شده در مدت زمان کوتاهی جبران خواهد شد. حال اجازه دهید تا با دلایل محکم‌تری نشان دهیم که بکارگیری اپلیکیشن چه تأثیر مثبتی در افزایش فروش و دیده شدن کسب و کارها دارد.

چرا طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارها سودمند است


عوامل زیادی برای استفاده از اپلیکیشن به جهت بهبود و افزایش تعامل با کاربران و همچنین فروش بیشتر و ارائه خدمات راحت‌تر وجود دارد که ما در ادامه سعی کرده‌ایم که به مهمترین آنها اشاره کنیم:

استفاده از محتویات سایت در هنگام آفلاین بودن


زمانی که یک سایت از دسترس خارج می‌شود که البته می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد، تعامل کاربران با سایت نیز قطع خواهد شد. اینجاست که وجود یک اپلیکیشن به خوبی می‌تواند جای خالی سایت را پر کند. در واقع مدیران موفق کسانی هستند که به هیچ عنوان اجازه ندهند تا دسترسی کاربران به داده‌های سایت با اختلال روبرو شود. از این رو بکارگیری از یک اپلیکیشن که می‌تواند در هر لحظه اطلاعات سایت را در اختیار کاربران قرار دهد الزامی به نظر می‌رسد.

کاربری راحت‌تر اپلیکیشن


پر واضح است که استفاده از سایت راحتی کمتری نسبت به اپلیکیشن دارد. عکس و فایل‌های تکراری در سایت، سرعت پایین اینترنت در باز کردن فایل‌ها که بارگزاری دیرهنگام سایت‌ها را در پی خواهد داشت دلایلی هستند که کاربران را به استفاده از اپلیکیشن ترغیب می‌کند. همچنین کاربران و مشتریان علاقه به استفاده آسان از خدمات یک سایت دارند که برای این منظور بکارگیری از اپلیکیشن اندروید و ios راحت‌ترین راه ممکن به شمار می‌رود.

معرفی راحت‌تر خدمات


برای اینکه بتوان کسب و کار و خدمات مدنظرتان را به کاربران معرفی کنید، احتیاجی به راه‌اندازی سایت و شلوغ کردن آن نخواهید داشت چرا که با طراحی یک اپلیکیشن به راحتی این کار میسر خواهد بود. همچنین بروزرسانی راحت‌تر اپلیکیشن‌ها یکی دیگر از مواردی است که استفاده از سایت‌ها را کمتر کرده است. دقت کنید که اگر در اپلیکیشن مربوط به کسب و کارتان یک ناحیه کاربری برای مشتریان خود تدارک ببینید، شاید دیگر به هیچ عنوان نیازی به آدرس سایت‌تان برای مشاهده محصولات و احیاناً خرید کردن آنها نباشد و تمامی این کارها در همان اپلیکیشن انجام شود.

اطلاع رسانی سریع‌تر


با استفاده از امکان ارسال اعلان بر روی گوشی‌های هوشمند به راحتی می‌توان از طریق اپلیکیشن با کاربران تعامل داشت. قطعاً این کار صد برابر بهتر از استفاده از ایمیل است چرا که چک کردن اینباکس ایمیل نیز دردسرهای مختص به خودش را دارد.

عقب نماندن از رقبا


در هر حیطه‌ای که مشغول به فعالیت باشید، باید با رقبای زیادی دست و پنجه نرم کنید و چه بسا حتی با کوچکترین لغزش جای خود را به حریفان پشت‌ سرتان بدهید. در این راه باید به خوبی از تمامی فرصت‌ها استفاده کنید که یکی از آنها طراحی اپلیکیشن است. این موضوع به خوبی می‌تواند شما را در بین سایت‌های مطرح جا دهد. لذا اگر تا به الان چنین تفکری نداشته‌اید، خیلی زود به فکر درخواست طراحی یک اپلیکیشن برای کسب و کارتان باشید.
لزوم استفاده از اپلیکیشن در کسب و کارها و طراحی تخصصی آن توسط تیم چیستا

هزینه طراحی اپلیکیشن اندروید و ios


همانطور که می‌دانید برای طراحی اپلیکیشن باید هزینه‌های مختص به آن را در نظر گرفت. توصیه می‌کنیم که اگر در ابتدای مراحل راه‌اندازی یک کسب و کار هستید، شاید نیاز به یک اپلیکیشن کاملاً حرفه‌ای ندارید. در واقع در ابتدای امر می‌توانید با یک اپلیکیشن ساده شروع کنید و رفته رفته با بروزرسانی‌ها مختلف آن را تکمیل نمایید. با این وجود برای طراحی یک اپلیکیشن ابتدا باید خواسته‌های خود را مشخص کنید تا بتوان درباره‌ی هزینه‌های آن گمانه‌زنی کرد.

پر واضح است که هر چقدر امکانات یک اپلیکیشن بیشتر باشد و از کاربری راحت‌تری برخوردار باشد، نیاز به صرف هزینه‌های بیشتر خواهد بود. البته این نکته را گوشزد کنیم که برای طراحی اپلیکیشن به هیچ عنوان به دنبال گرافیک‌های خاص نباشید چرا که ممکن است کاربران با آن احساس راحتی نکنند. یک اپلیکیشن ساده با امکانات مناسب و دسترسی آسان می‌تواند بهترین گزینه برای یک طراحی اپلیکیشن باشد.

البته توصیه می‌کنیم که در خصوص هزینه‌های طراحی اپلیکیشن اندروید و ios با افراد متخصص گفتگو کنید تا بتوانید بیشتر در این خصوص اطلاعات کسب کنید. اگر تیم تخصصی خاصی مدنظر ندارید، ما به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم که از تیم چیستا برای این منظور استفاده نمایید.

تیم چیستا اولین و بهترین ارائه دهنده‌ی خدمات طراحی اپلیکیشن


تیم تخصصی چیستا نه تنها در زمینه طراحی اپلیکیشن اندروید و ios به موفقیت‌ رسیده است بلکه در زمینه سئو و طراحی نیز کاملاً موفق عمل کرده است. اگر سری به سایت چیستا بزنید، نمونه کارهای فوق العاده‌ای را خواهید دید که برای کسب و کارهای مختلف دست به طراحی انواع اپلیکیشن زده است.

شما نیز می‌توانید برای کسب و کار خود یک اپلیکیشن داشته باشید که برای این منظور فقط کافی است به سایت چیستا مراجعه نمایید و با استفاده از راه‌های ارتباطی که در این سایت قرار داده شده است با مدیران این سایت تماس بگیرید. در نظر داشته باشید که تیم تخصصی چیستا نه تنها شما را در طراحی اپلیکیشن کمک خواهد کرد بلکه ایده‌های نوینی نیز برای کسب درآمدهای آنچنانی به شما پیشنهاد خواهد داد.

ناگفته نماند که از مزیت‌های استفاده از این تیم برای طراحی اپلیکیشن دریافت هزینه‌های معقول است که در این خصوص اکثر مشتریان خود را راضی نگه داشته است. لذا اگر نیاز به یک اپلیکیشن دارید و می‌خواهید به کسب و کارتان رونق دهید حتماً با تیم مشاوره چیستا هماهنگی کنید.