تبیان، دستیار زندگی

دانلود سریال ملکه گدایان و سریال عاشقانه 2 (گیسو)

دانلود سریال ملکه گدایان یکی از سریال­‌هایی است که به دلیل محبوبیت در بین مخاطبان تلویزیونی مورد استقبال قرار گرفته و این در حالیست که تولید آن هنوز به پایان نرسیده است. سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی‌­زاده، با تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی، با موضوع اجتماعی، ژانر، معمایی، درام ساخته و تولید می­‌گردد. این سریال با نویسندگی مشترک حامد افضلی نویسنده جوان سینما و تلویزیون و امین محمودی در 30 قسمت نوشته شده است. بخش­‌هایی از این سریال در ترکیه تصویربرداری شده است و خوانده تیتراژ آن روزبه بمانی می­‌باشد. مضمون این سریال شبیه به مانکن که به کارگردانی سهیلی­‌نژاد تولید شده می­‌باشد. شاید بخواهید قبل از دانلود سریال ملکه گدایان بدانید چه کسانی در این سریال ایفای نقش کرده‌­اند. در ادامه به معرفی بازیگران این سریال می‌­پردازیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
دانلود سریال ملکه گدایان و سریال عاشقانه 2 (گیسو)

بازیگران سریال ملکه گدایان


رویا نونهالی (لعیا یکتا)، پانته آبهرام (خورشید یکتا)، باران کوثری (افرا بابایی)، آرمان درویش (البرز شمس)، الهام کردا (مهناز)، فرزاد فرزین (پارسا پارسا)، سولماز غنی (فریبا رضایی)، شبنم قربانی (سارا محمودی)، رضا بهبودی (شبیر)، علی اوجی (سیامک)، بهشاد شریفیان (شنتیا)، یسنا میر تهماسب (سهیل)، محمد رضا غفاری (آریا درخشان) از بازیگران محبوب و دوست داشتنی هستند که علاقه­‌مندان به سریال­‌های تلویزیونی با بازی آن‌ها آشنایی دارند. نقش آفرینی این بازیگران در کنار کارگردانی حسین سهیلی نژاد از دلایل تأثیر گذار در دانلود سریال ملکه گدایان است.

با خلاصه داستان قبل از دانلود سریال ملکه گدایان آشنا شوید


آرمان درویش در نقش البرز شمس که در آلمان زندگی می­‌کند با دختری به نام سارا آشنا می­‌شود و قراراست با او ازدواج کند و مراسم عقد را در ترکیه برگزار کند و همه چیز را برای این جشن فراهم می­‌کند در همین موقع به او خبر می‌­دهند پدرش به کما رفته. پدر البرز که خسرو نام دارد با مادرش خورشید در ایران زندگی می­‌کنند و او تصمیم می­‌گیرد برای دیدن پدرش به ایران بازگردد؛ اما بنا بر دلایلی او مجبور می‌­شود بصورت قاچاقی به ایران بیاید و بعد از بازگشت به وطن خود ایران، کسی او را نمی­‌شناسد و همه او را با نام فرهاد بابایی صدا می­‌زنند. جهت دانلود سریال ملکه گدایان و تماشای این سریال، سایت mer30download.com را به شما طرفداران این مجموعه معرفی می‌­نماییم.

دانلود سریال عاشقاته2 (گیسو) با کیفیت عالی


مخاطبان تلویزیونی زیادی بی‌­صبرانه منتظر دانلود سریال عاشقانه 2 ( گیسو) هستند. سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری، با مضمون درام، معمایی و اجتماعی، در مرحله تولید است . در این سریال علاوه بر روابط رمانتیک و عاشقانه بین افراد، به مسئله پول‌شویی هم پرداخته و در مقایسه با فصل اول سریال یک تحول اساسی خواهد داشت. تعداد قسمت‌های این سریال هنوز مشخص نشده است. دانلود سریال عاشقانه2( گیسو) بعد از پخش و اکران ممکن خواهد بود. خلاصه داستان سریال گیسو به این شکل است که زندگی چند خانواده را با داستان­‌ها و مشکلات مختلف نشان می­‌دهد که هر شخصیت آن قصه و گذشته‌­ای مخصوص بخود دارد که با آمدن یک زن آرامش ظاهری آن‌ها بهم می­‌خورد. محمدرضا گلزار، هانیه توسلی، هومن سیدی، ساره بیات، مسعد رایگان، علیرضا زمانی نسب، سید جمشید حسینی، آزاده ریاضی، بیژن امکانیان، شمسی فضل اللهی، سانیا سالاری، حسین یاری، بهاره رهنما و جولیا پانلی بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده‌­اند.
دانلود سریال ملکه گدایان و سریال عاشقانه 2 (گیسو)
دانلود سریال ملکه گدایان و سریال عاشقانه 2 (گیسو)

دانلود سریال ایرانی و خارجی


تماشا و دانلود سریال ایرانی و خارجی به شکل رایگان یا نیم بها و با کیفیت بالا و حجم کم یکی از خواسته‌­های مشترک بسیاری از کاربران بوده، زیرا تمایلی به هزینه کردن بایت خرید سریال­‌ها ندارند. معمولاً مخاطبین با سریال مورد علاقه خود انس گرفته و با آن ارتباط برقرار می­‌کنند و به این دلیل همه قسمت­‌های آن را دانلود کرده و به تماشای آن می­‌نشینند و اوقات خودشان را پر می­‌کنند. مسلماً اگر بخواهند بابت دانلود سریال مورد علاقه‌­شان با توجه به تعداد قسمت­هایی که دارد پول زیادی پرداخت کنند از تعداد مخاطبین کاسته خواهد شد. دانلود سریال مانکن ویا دانلود سریال خواب­زده از جمله سریال­‌های نیم بها بوده، شما می­‌توانید هر سریال­ دلخواه دیگری را در سایت مرسی دانلود پیدا کنید.

دانلود فیلم ایرانی و خارجی


هر فیلم روایت کننده یک داستان زندگی بوده که شاید بخشی زیادی از آن بیان کننده حوادث تلخ و شیرین زندگی شما باشد. دانلود فیلم ایرانی و خارجی و تماشای آن در اوقات بیکاری بخصوص در تعطیلات یک راه حل مناسب برای پر کردن زمان فراغت شما می­‌باشد. اگر در اینترنت بدنبال دانلود فیلم ایرانی و خارجی هستید بی‌هدف نباشید هر فیلمی را دانلود نکنید بلکه به یک سایت شناخته شده ایرانی دانلود فیلم رفته و با توجه به دسته‌­بندی و معرفی که از هر فیلم در ابتدا می­‌شود با توجه به سلیقه و خانواده خود انتخاب و سپس آن را دانلود کنید. در صورتی که نظر مثبتی به کیفیت و محتوی فیلم دارید می­‌توانید نام سایت و نام فیلم موردنظر را به دوستانتان معرفی کرده و آن‌ها را به تماشای فیلم دعوت نمایید. فیلم خارجی رنج و شکوه محصول کشور اسپانیا و فرانسه دارنده دو جایزه گلدن گلوب و یک جایزه بفتا و دو جایزه اسکار تنها یکی از فیلم‌­های جذاب و دیدنی است که آن را معرفی کردیم.

سخن پایانی و معرفی یک وب سایت خوب برای دانلود فیلم و سریال


اگر شما از دسته افرادی هستید که برای دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی سایت­‌های مختلفی را جستجو می­‌کنید اما آنچه که به دنباش بودید را نتوانسته­‌اید بیابید. ما وبسایتی را به شما معرفی می­‌کنیم که در آن آرشیوی کامل از انواع فیلم و سریال را با جستجویی ساده پیدا نموده و آن را کیفیتی عالی دانلود کنید. سایت https://mer30download.com از جمله وب سایت­‌های دانلود فیلم در ایران که بین کاربران محبوبیت بالایی دارد و خواسته­‌های شما را برآورده می­‌کند. از ویژگی­‌های منحصر به­فرد این سایت بروز بودن می­‌باشد که تازه­‌ترین و بروزترین فیلم و سریال­‌ها و همچنین فیلم‌­های قدیمی در آن ارائه شده است. از جمله دانلود سریال ملکه گدایان و سریال عاشقانه2( گیسو)، دانلود سریال آقازاده و... از سریال­‌های جدید موجود در سایت می­‌باشد. در این سایت علاوه بر دانلود فیلم و سریال می­‌توانید موزیک، بازی، کتاب و نرم افزار را دانلود کنید.
دانلود سریال ملکه گدایان و سریال عاشقانه 2 (گیسو)