تبیان، دستیار زندگی

متن و عکس‌نوشته استوری ویژه تبریک روز مهندس

در ساله در روز پنجم اسفند به احترام تولد خواجه نصیرالدین طوس؛ معمار، ریاضیدان و منجم بزرگ ایرانی در تقویم کشور بنام روز مهندس نامگذاری شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
پیام تبریک روز مهندس
پنجم اسفند ماه روز مهندس است. در این روز با ارسال متن های و پیام های تبریک به فارغ التحصیلان رشته های مهندسی، این قشر خلاق جامعه را تکریم می کنند.
**********
روز مهندس بزرگداشت همه مهندسینی است که سختی‌ها و مشقت‌های رسیدن به این جایگاه را لمس کرده‌اند، مهندسی درواقع علم خدا در طبیعت است.
**********
- یک مهندس از زاویه دیگری جهان را می‌بیند.
- فقط یک مهندس است که به قدرت خداوند از این زاویه نگاه می‌کند.
- تنها یک مهندس است که به همه‌چیز از زاویه علت و معلول نگاه می‌کند.
- در نگاه یک مهندس هیچ‌چیز نمی‌تواند خارج از منطق و نظم اتفاق بیفتد.
این روز را به تمام مهندسان زحمتکش تبریک می‌گویم.

پیام تبریک روز مهندس

پیام های تبریک ویژه روز مهندس

فارغ از مدرک تحصیلی اگر پلی ساخته اید، برای عبور از افکار منفی، شما یک مهندس هستید. روز مهندس مبارک
**********
دنیای بدون مهندس مانند زندگی یک گیاه بدون نور خورشید و ضربان قلب بدون خون در بدن خواهد بود. مهندسین از جامعه جدایی ناپذیرند و از این رو استحقاق آن را دارند که به خاطر کار‌هایی که انجام می‌دهند، شناخته شوند. روز مهندسین حرفه‌ای مبارک.رشته مهندسی ذهن انسان را تحریک می‌کند تا یک سازنده باشد، امیدوارم زندگی خود را نیز به زیباترین شکل بسازید. روزتان مبارک مهندس عزیز.
**********
زندگی یک دوره‌ی کارآموزی است که در آن آفریدن را از خالق خود می‌آموزیم و تجربه می‌کنیم. مهندسان عزیز روزتان مبارک.

5 اسفند مصادف اسـت با روز مهندس، این روز بـه افتخار خواجه نصیرالدین طوسی روز مهندسان نامیده می شود.

**********
برای مهندسین، بن بستی وجود ندارد، آنان یا راهی خواهند یافت یا راهی خواهند ساخت. روزتان مبارک مهندس جان
**********
همه می گویند مهندسی بسیار آسان است که دقیقاً مثل پیاده روی در یک پارک است، اما فقط مهندسان می دانند که این پارک به نام پارک ژوراسیک است. روز مهندسان مبارک.
**********
من که فسفر به مغزم نرسید و مهندس نشدم اما این روز رو به همه مهندسین تبریک میگم!!
**********
راز یک زندگی زیبا در این است که امروز با "خدا" گام برداری و برای فردا به او اعتماد کنی. مهندس، روزت مبارک! 
**********
تا مهندس نباشی و لذت مقاومت مصالح ۱و۲ ٬ استاتیک و از همه مهم تر ریاضی۱ پاس کردن را نچشیده باشی!٬ هیجان و احساس غرور زائدالوصف ناشی از خواندن این اس ام اس را در نمی یابی!
**********
بیل و کلنگ و کاردک
سیمان و سنگ و آهک
آسفالت گرم و غلتک 
روز شما مبارک
روز مهندس
من مهندس گشته ام راه دلت پیدا کنم... روز مهندس بر تمامی مهندسین مبارک باد.
**********
بالاترین سطح عملکرد مخصوص آدم‌هایی است که متمرکز، خلاق، و فکور هستند، کسانی که می‌دانند هر مشکل را یک فرصت ببینند. روز مهندس مبارک.من را چه به آچار و پیچ و مهره، من را چه به قطر چرخ دنده و سرعت چرخش شفت ! به من بگو بنشینم، موهایت را بشمارم، تا مبادا یکی از تار موهایت کم شده باشد ... می دانی جانم، نوازش موهایت بهانه می طلبد ...! احساس ها جای ابزار ها را گرفتند و این داستان مهندسی است که عاشقت شده است ...! مهندس جان روزت مبارک.
**********
به سلامتی تمام کسانی که مهندسی را درک کردند، به سلامتی تمام کسانی که پلی ساختند از انتهای بن بست کوچه ی رفاه تا بیکران، به سلامتی تمام کسانی که خود را شبانه روز وقف کردند تا همگان شبانه روزی روشن داشته باشند، به سلامتی تمام کسانی که لذتش را فهمیدند نه آنان که تنها به نامش خوانده شدند…
**********
مهندسان بی‌ شک، آفرینندگان دنیای مدرن و تکنولوژی امروز هستند. به سلامتی تمام کسانی کـه خود را شبانه‌ روز وقف کردند تا همگان شبانه‌ روزی روشن داشته باشند. پنجم ماه اسفند روز مهندس بر شـما خجسته باد.
روز مهندس
روز مهندس را خدمت همه دوستان و فعالان عرصه های مهندسی کشور تبریک عرض می کنم. پاینده و سلامت باشید.
**********
دو راه برای خانم مهندس شدن وجود داره، اینقدر درس بخونی تا خانم مهندس شی یا این کـه یه شوهر مهندس پیدا کنی، که من صادقانه راه دوم رو انتخاب کردم! روزت مبارک عزیزم.
**********
رای یک مهندس نیست بن‌بست
تمام راه‌هایش باز باز اسـت
اگر راهی نباشد باز غم نیست
بگیرد ساخت آن راه در دست.
مهندس روزت مبارک
**********
مهندسان عمران؛ ما دنیا را می‌سازیم.
مهندسان کامپیوتر؛ ما دنیای جادویی می‌سازیم.
مهندسان برق و الکترونیک؛ ما دنیا را بهم متصل می کنیم.
مهندسان مکانیک، ما دنیا رابه حرکت وا می‌داریم.
روز مهندس بر همه مهندسان مبارک.

روز مهندس
جهانی بهتر همیشه ساختنی است و مهندس‌ ها افکار سازنده این جهان هستند. کسانی که با به کارگیری دانش و قدرت تخیل خود، راه کار‌های خلاق ایجاد می کنند و جهان را به جای بهتری تبدیل می کنند.
**********
در جهان چیزی گران‌بهاتر از انسان و در انسان چیزی گران‌بهاتر از اندیشه نیست بعد از عظمت هستی و زیبایی‌های خالق آنچه ساخته است بشر است و نظرها را به خود جلب می‌نماید حاصل اندیشه و فکر مهندس است. شکوه هر سرزمین مدیون دست توانای اوست. روز مهندس مبارک.
**********
تقدیم به تمام کسانی که مهندسی را درک کردند، به تمام کسانی که پلی ساختند از انتهای بن بست کوچه ی رفاه تا بیکران، به تمام کسانی که خود را شبانه روز وقف کردند تا همگان شبانه روزی روشن داشته باشند، به تمام کسانی که لذتش را فهمیدند نه آنان که تنها به نامش خوانده شدند… روز مهندس به تمام مهندسین مبارک باد.
**********
از پستی‌وبلندی مترس و از گرما و سرما آزرده مشو، نه از کوه‌های بلند هراس داشته باش نه از دره‌های ژرف گنج را در اعماق زمین خواهید کاوید و بر بلندای آسمان دست خواهید یافت. او امروز به فردا و فردا به فرداها می‌اندیشد اگر فرمان زندگی در دست اوست چشم‌هایت را روی‌هم بگذارد و دمی بیاسای به او اعتماد کن او مهندس است. روز مهندس مبارک.روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس بر تمامی مهندس ها مبارک باد. به امید پیشرفت روز افزون کشور عزیزمان ایران.

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .