تبیان، دستیار زندگی

رونمایی از محصولات جدید تبیان(همدم - نسخه کامل- به زودی خواهد آمد)

سبد جدید محصولات زندگی تبیان با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و دکتر سورینا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری رونمایی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
همدم
در این مراسم، «همدم» به عنوان پلتفرمی برای انتخاب آگاهانه در ازدواج، «پرسان» به عنوان بستر اشتراک‌گذاری تجربیات زندگی،، پلتفرم «کدومو» به عنوان پلتفرمی برای انتخاب و مدیریت رسانه‌ها و زیست مجازی خانواده و «میم» به عنوان پلتفرم مدرسه آنلاین تربیت والدین رونمایی شد.
همچنین محصول «دستیار اقتصادی هوشمند زندگی» که امکان شخصی‌سازی دخل و خرج و هزینه‌های اقتصادی خانوار را با استفاده از یادگیری ماشینی فراهم می‌کند، به عنوان یکی دیگر از راهکارهای حوزه خانواده محصولات زندگی تبیان ارائه شد.


قابل‌توجه همراهان همدم، اپلیکیشن همدم در حال حاضر در بازار موجود است و می‌توانید از مجله آنلاین آن استفاده کنید. خدمات بعدی از جمله همدم یاب، مشاوره و آزمون به زودی اضافه خواهد شد.



در حوزه تولید محتوا نیز رسانه «مجازیست» به عنوان دستیار رسانه‌ای تبیان در حوزه تولیدات محتوای رسانه‌ای و بررسی مفاهیم مختلف حوزه فضای مجازی رونمایی شد.

در همین حال مرکز شتاب‌دهی ارتباطات هوشمند تبیان با همکاری ستاد اقتصاد دیجیتال و با هدف حمایت از استارتاپ‌های حوزه بیگ دیتا، رایانش ابری، داده کاوی، اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی به بهره‌برداری رسید. این مرکز امکان اتصال استارتاپ‌ها به بدنه دولت را شتاب می‌بخشد.
همدمحجت الاسلام محمد قمی در این مراسم با ابراز خرسندی نسبت به رایج شدن مسئله محوری در کشور تأکید کرد: باید توجه ما به این مسئله معطوف باشد که هر زیست بوم و اقلیمی مسائل مرتبط با خود را دارد و باید چاره اندیشی متناسب با این فهم از مسئله‌ها صورت گیرد.

وی با اشاره به محصولاتی که در حوزه زیست بوم خانواده فضای مجازی از سوی تبیان رونمایی شد، ادامه داد: گام برداشتن در مسیر زندگی و بسنده نکردن به توصیه‌ها از مبانی معرفتی ما در سامان دادن به سبک زندگی ایرانی-اسلامی است.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور هم در این مراسم گفت: نگاه به حوزه علوم انسانی در کشور باید تغییر کند. ما می‌توانیم هزاران کتاب درباره موضوعات مختلف زندگی بنویسیم، اما وقتی به زندگی شخصی خود نگاه می‌کنیم هیچکدام از آن‌ها در زندگی روزمره ما اتفاق نمی‌افتند. فرهنگ غنی اسلامی ما، باید در زندگی روزمره ما دیده شود و راه حل این موضوع توسعه پلتفرم‌هایی نظیر سبد محصولات تبیان است.

کمیل خجسته مدیرعامل موسسه تبیان هم در بخشی از این مراسم گفت: تبیان یک سازمان فناورانه اجتماعی است که تلاش می‌کند در جهانی که در شبکه‌های اینترنتی غرق است، نقش مهمی را ایفا کند. تبیان تلاش می‌کند با به خدمت گرفتن هوش مصنوعی و فناوری، برای خانواده‌های ایرانی خلاقیت را به ارمغان بیاورد.

قابل توجه همراهان همدم، اپلیکیشن همدم در حال حاضر در بازار موجود است و می توانید از مجله آنلاین آن استفاده کنید. خدمات بعدی از جمله همدم یاب، مشاوره و آزمون به زودی اضافه خواهد شد.