تبیان، دستیار زندگی

بهترین مارک رژگونه برای پوست چرب

رژ گونه یکی از مهم‌ترین لوازم آرایش جهت برجسته کردن گونه به شمار می‌آید و مانند سایر محصولات آرایشی نظیر کرم پودر، ریمل، خط چشم، فیکساتور و... از برندهای مختلف با کیفیت‌های متفاوت تولید شده و در بازار عرضه می‌گردد. درواقع هنگام مکاپ این رژگونه‌ها هستند که به گونه‌های شما روحی تازه داده و صورتی زیبا را برای شما ایجاد می‌کند. رژگونه از نظر ساختاری و رنگ بندی و فصول سال به انواع مختلف تقسیم می‌شود. مثلا در دسته بندی ساختاری رژ گونه بر اساس نوع پوست به پودری، مایع یا ژله‌ای و کرمی تقسیم می‌شود که هر کدام مناسب نوعی از پوست می‌باشد. مثلا رژگونه پودری مناسب پوست‌های چرب و معمولی بوده و یا نوع مایع یا کرمی آن مناسب پوست‌های خشک می‌باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
بهترین مارک رژگونه برای پوست چرب

در رژگونه‌های پودری بهتر است از قلموهای زاویه دار یا بزرگ با حرکت چرخشی استفاده کنید تا رژگونه به صورت یکنواخت بر روی پوست شما بنشیند. هر چقدر جنس این روژگونه‌ها با کیفیت‌تر باشد فرآیند مکاپ بسیار آسان‌تر بوده و طبیعی‌تر بر روی صورت جلوه می‌کند. ضمن اینکه رژگونه‌های با کیفیت بزندهای معتبر کاملا بهداشتی بوده و هیچ آسیبی به پوست صورت شما وارد نمی‌کنند. برندهای معروف مختلفی در بازار وجود دارد که ضمن تولید رژگونه‌های با کیفیت از ویژگی‌های منحصر به فرد دیگری نیز برخوردار بوده و انتخاب از بین آن‌ها کاری بسیار دشوار است. در ادامه به معرفی برخی از این برندها و ویژگی‌های آن می‌پرداریم. اگر قصد خرید رژ گونه دارید اما برندهای معروف آن را نمی‌شناسید پیشنهاد می‌کنیم تا پایلن مطالب همراه ما باشید.

برند آر تی اس


این نوع از رژگونه علاوه بر کیفیت بالایی که دارد غنی از رنگ‌دانه است و از مواد طبیعی معدنی تولید شده است. روی پوست صورت به صورت یکنواخت قرار می‌گیرد و جلوه‌ای ابریشمی به گونه شما می‌بخشد. از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است و می‌توانید به راحتی در مراسم های طولانی از آن استفاده کنید . رژگونه آر تی اس مخصوص پوست‌های چرب به گونه فرموله شده است که به راحتی جذب پوست شده و پوست را خشک‌تر و کم چرب‌تر جلوه می‌دهد.

. برند نارس
یکی از هوشمندانه‌ترین انتخاب‌ها انتخاب این برند است. از برندهای معروف فرانسوی است که اکثر آرایشگران از آن استفاده می‌نمایند دارای تنوع رنگی بالا بوده و مناسب برای آرایش روزانه است و به چهره حالتی طبیعی می‌بخشد. گونه‌ها را برجسته و زیباتر از همیشه جلوه می‌دهد و از سطح پوشش‌دهی عالی و سبک برخوردار است. برای همه نوع پوستی از جمله پوست‌های چرب تعبیه شده است.

. برند گرلن برای
یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین برندهای فرانسوی است که در سراسر دنیا از طرفداران بی‌شماری برخوردار است. رژگونه‌های این برند به گونه‌ها درخشندگی و شادابی منحصر به فردی می‌دهد و رنگ‌های آن از قرمز به سمت قهوه‌ای متمایل است. مناسب برای مکاپ عروس بوده و برندهای بدون اکلیل آن مناسب خانم‌های مات پسند است. با انواع پوست از جمله پوست‌های چرب سازگاری دارد.

. برند دوسه
برند دوسه (DOUCCE ) یکی از معروف‌ترین برندهای آمریکایی بوده که در زمینه تولید انواع محصولات بهداشتی از جمله فیکساتور، کرم پودر، خط چشم، مداد چشم ، رژ لب، ریمل و... فعالیت دارد یکی از محصولات این برند رژگونه می‌باشد. رژگونه دوسه دارای الیاف نرم، مخملی و با بازده رنگی خالص و پوشش‌دهی مناسب می‌باشد که به صورت شما زیبایی و شادابی خاصی می‌دهد. این رژگونه مناسب هر نوع پوستی تعبیه شده و حتی پوست‌های حساس نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. دارای ماندگاری بالا بوده و فاقد ترکیبات روغنی و چربی می‌باشد و مناسب‌ترین نوع رژگونه برای پوست‌های چرب و جوش‌دار محسوب می‌گردد. از دیگر ویژگی‌ها و مزیت‌های این رژگونه ضد آلرژی و ضد حساسیت بودن آن است و استفاده از آن بسیار راحت و آسان است.

. برند ویکتوریا سیکرت
افرادی که پوستی حساس داشته و مدام جوش می‌زنند باید از برندهای معروف و با کیفیت استفاده کنند. یکی از این برندهای معروف دنیا برند آمریکایی ویکتوریا می‌باشد. کمتر کسی است که با محصولات آرایشی و بهداشتی این برند آشنایی نداشته باشد؛ به طوری که نام و آوازه آن حداقل یک بار به گوش کسانی که به کیفیت لوازم آرایشی اهمیت می‌دهند رسیده است. رژگونه این برند مناسب خانم‌هایی است که صورتی چرب و پرجوش دارند چون از سطح پوشش‌دهی بالا برخوردار بوده و بسیار سبک و عاری از هر گونه مواد مضر می‌باشد. به گونه‌ها برجستگی و درخشندگی بخشیده و صورتی جذاب و زیبا را برای شما به ارمغان می‌آورد. جنس آن لطافت و نرمی خاصی داشته و به راحتی روی پوست می‌نشیند و حالتی طبیعی به پوست می‌دهد.

. برند گلدن رز
این برند از معروف‌ترین برند ترکیه‌ای است که محصولات بی‌نظیر آن زبان زد عام و خاص است و یکی از پرطرفدارترین برند لوازم آرایشی محسوب می‌گردد. از محصولات با کیفیت این برند رژگونه می‌باشد که در انواع پودری، خمیری و مایع در بازار موجود است. مناسب برای تغییر حجم و رنگ گونه‌ها بوده و چهره‌ای زیبا و طبیعی را ایجاد می‌کند. در مقابل تعریق و گرما مقاوم بوده و بر روی پوست به راحتی قرار می‌گیرد و از پوشش‌دهی سبک و مناسبی برخوردار است. همچنین این رژگونه پوستی نرم و لطیف به شما هدیه می‌کند و در رنگ‌بندی‌های متنوع در بازار موجود می‌باشد نوع پودری این رژ گونه مناسب برای پوست‌های چرب و جوش‌دار است.

. برند این لی
نوعی برند ایرانی است که دارای محصولات آرایشی بسیار با کیفیت و عالی است. رژگونه این برند علاوه بر بافت نرم و ابریشمی که دارد باعث رطوبت رسانی به پوست شده و پوست شما را شفاف و سرزنده می‌کند و به آن شادابی و طراوت خاصی می‌بخشد. رژ گونه‌ی این لی، گونه‌ها‌ی شما را برجسته و زیبا جلوه داده و از رنگ‌بندی متنوعی برخوردار است. مناسب برای انواع پوست، حتی پوست‌های چرب بوده و از ماندگاری بالایی برخوردار است.

. برند لنسور
این برند ایتالیایی یکی از معروف‌ترین تولید کننده‌های محصولات آرایشی و بهداشتی است که در دنیا به عنوان یکی از بهترین تولیدات با کیفیت دنیا، شناخته شده است. این برند بخاطر تنوع و کارآمدی بالایی که دارد در صدر تولید محصولات بهداشتی قرار گرفته است. رژگونه این برند دارای فرمولی منحصر به‌فرد بوده و گونه‌های برجسته و جذابی را ایجاد می‌کند. مقاومت بالایی داشته و سطح پوسشش‌دهی آن مناسب و سبک می‌باشد و به صورت شما جلوه‌ای طبیعی می‌دهد. مناسب برای انواع بوست از جمله پوست چرب بوده و دارای استاندارهای بهداشت جهانی است.

. برند کالیستا
از معروف‌ترین برند ایرانی است که رقیبی جدی برای انواع برندهای اروپایی محسوب می‌گردد. این برند شامل انواع محصولات بهداشتی و آرایشی است و بهترین نوع ریمل، کرم پودر، رژ لب، مداد چشم ، فیکساتور و سایر محصولات آرایشی را تولید می‌کند. یکی از محصولات آرایشی این برند رژگونه می‌باشد که پودری نرم و مخملی و رنگ‌های ملایم داشته و مناسب برای مجالس طولانی است؛ چون از مقاومت بالایی برخوردار است. متناسب با انواع پوست بوده و پوشش‌دهی سبک و مطلوبی دارد، به پوست لطافت و نرمی بخشیده و جلو‌ه‌ای طبیعی به گونه می‌دهد. این رژگونه مناسب پوست‌های چرب نیز می‌باشد چون در ترکیبات آن از حداقل چربی و روغن استفاده شده است.
بهترین مارک رژگونه برای پوست چرب

برای آشنایی با تنوع این محصولات و کسب اطلاعات لازم در مورد کیفیت و قیمت انواع رژگونه به سایت فروشگاه آنلاین الانزا مراجعه کرده و ضمن بازدید از تمام محصولات این فروشگاه معتبر، می‌توانید از راهنمایی‌های مشاورین فروش این سایت نیز بهره‌مند شوید.

از اینکه تا پایان مطالب همراه ما بودید متشکریم.