تبیان، دستیار زندگی

فروش بدون واسطه فرش سجاده ای کاشان از درب کارخانه

پیامبر (ص) دربارهٔ اجر و ثواب کسی که به فرش نمودن مسجدی اقدام نماید، طی روایتی می‌فرمایند: " کسی که در مسجد حصیری پهن کند، تا مادامی که چیزی از آن باقی است، 70 هزار فرشته بر آن نماز می‌خوانند (و او نیز از ثواب آن بهره می‌برد) ( کنزالعمال، ۲۰۷۶۷؛ ره رستگاری، ج۱:۱۶۵)".
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
فروش بدون واسطه فرش سجاده ای کاشان از درب کارخانه
شکل 1. فرش سجاده ای محرابی ملک شاه کاشان


هیئت امنای عزیز، خیرین مسجدساز، مسجدی های گرامی


سلام علیکم

شرکت فرش ملک شاه کاشان یک شرکت تولیدی است که فعالیت های خود در زمینه تولید فرش ماشینی کاشان را از سال 1375 شمسی آغاز کرده است. این شرکت که سابقه بلندمدتی در زمینه تولید فرش ماشینی دارد، علاوه بر تولید فرش های سنتی کاشان، فرش سجاده ای نیز تولید می کند.

فرش های سجاده ای کاربری های مختلفی دارند؛ به عنوان مثال از آنها برای فرش کردن مساجد، حسینیه ها، نمازخانه و مصلی ها استفاده می شود. سجاده فرش ها دارای دو نوع محرابی و بدون محراب (تشریفاتی) هستند. به سجاده فرش هایی که نقوش محراب گون داشته باشند، فرش سجاده ای محرابی و به آنهایی که نقش و نگاری محرابی نداشته باشند، فرش سجاده ای تشریفاتی گفته می شود. در ادامه تصاویری از سجاده فرش های محرابی و بدون محراب ملک شاه را مشاهده می کنید.

این شرکت تولیدی با توجه به دستگاه های مختلفی که در اختیار دارد، کیفیت های مختلفی از فرش سجاده ای کاشان را بافت می کند. به عنوان مثال، چنان چه بخواهیم تولیدات سجاده ای این شرکت را به لحاظ ویژگی های فنی دسته بندی کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم؛
فروش بدون واسطه فرش سجاده ای کاشان از درب کارخانه
شکل 2. فرش سجاده ای بدون محراب ملک شاه کاشان

· فرش سجاده ای 400 شانه کاشان
· فرش سجاده ای 500 شانه کاشان
· فرش سجاده ای 700 شانه کاشان،
· فرش سجاده ای 1000 شانه کاشان
· فرش سجاده ای 1200 شانه کاشان

علاوه بر این، جنس های مختلفی که برای بافت فرش مسجدی نیز استفاده می شود متفاوت است. به عنوان مثال، نخ های فرش سجاده ای جزء مهم ترین مواد اولیه این محصول مسجدی هستند که باید هنگام خرید توجه ویژه ای به آن داشته باشید. برای بافت فرش سجاده ای کاشان می توان از الیاف بی سی اف، پلی استر، ورجین و اکریلیک استفاده کرد. بهترین الیافی که برای بافت فرش سجاده وجود دارد به ترتیب اکریلیک، ورجین، پلی استر و در نهایت بی سی اف است. نحوه تمیز کردن سجاده فرش مسجدی هم در سایت ملکشاه جهت پشتیبانی مشتریان قرار داده شده است.
شکل 2. فرش سجاده ای بدون محراب ملک شاه کاشان

شرکت سجاده فرش ملک شاه آمادگی دارد تا به درخواست شما، فرش مورد نظر را در هر یک از کیفیت های فوق طراحی و بافت کند. این شرکت تمامی مراحل زنجیره تولید فرش نمازخانه را در اختیار دارد و می تواند صفر تا صد فرش کردن مسجد، حسینیه، نمازخانه و یا مصلی مورد نظر را برعهده بگیرد.

چنان چه تمایل دارید سجاده فرش خود را بدون واسطه و از درب کارخانه خریداری کنید، کافی است که فروشگاه اینترنتی این شرکت به آدرس Malekshah.com مراجعه کنید. جهت سهولت در دسترسی به انواع فرش سجاده ای این شرکت تولیدی می توانید به منوی «انواع فرش سجاده ای» مراجعه کرده و از تمامی طرح ها و رنگ های موجود دیدن کنید.
شکل 2. فرش سجاده ای بدون محراب ملک شاه کاشان

به منظور دریافت مشاوره رایگان پیرامون خرید فرش سجاده ای با شماره زیر در تماس باشید.

09133602771

در پناه حق

خدانگهدار.