تبیان، دستیار زندگی

هایک ویژن بهترین دوربین مداربسته موجود در ایران

دوربین هایک ویژن از بهترین برندهای دوربین مداربسته موجود در کشور به شمار می‌رود. پر فروش بودن دوربین هایک ویژن در میان دیگر برندهای دوربین مداربسته به دلیل ویژگی‌ها و مشخصات خاصی است که این نوع دوربین دارد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
هایک ویژن بهترین دوربین مداربسته موجود در ایران

امروزه که بسیاری ازصاحبان مشاغل از دوربین مداربسته به عنوان چشمان مسلح خود استفاده می‌کنند، دوربین هایک ویژن از بهترین برندهای دوربین مداربسته موجود در کشور به شمار می‌رود. پر فروش بودن دوربین هایک ویژن در میان دیگر برندهای دوربین مداربسته به دلیل ویژگی‌ها و مشخصات خاصی است که این نوع دوربین دارد، اما ممکن است هنوز برخی از افراد با مزایای دوربین هایک ویژن اطلاع ندارند و به دنبال انتخاب یک برند مناسب برای خرید دوربین هستند. بنابراین اگر بخواهید هایک ویژن را به عنوان چشمان مسلح خود انتخاب کنید، ادامه‌ی این مطلب برای شما به عنوان یک راهنما خواهد بود.

خرید دوربین مداربسته چه ضرورتی دارد؟

پیش از آنکه لزوم خرید دوربین هایک ویژن بیان شود، لازم است بدانید خرید دوربین مداربسته برای چه مکان‌هایی و به چه علتی ضرورت دارد؟! به طور کلی دوربین مداربسته را می‌توان به عنوان نگهبانی همیشه بیدار و فعال معرفی کرد؛ چراکه دوربین مداربسته در تمامی ساعات شبانه روز می‌تواند بر اطراف مکان نصب نظارت داشته باشد و تصاویر دریافتی را به سیستم کامپیوتری متصل به خود ارسال کند. به همین جهت امروزه بسیاری از فروشگاه‌های و مجتمع‌های تجاری، ادارات، منازل مسکونی، مدارس و... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربرد دوربین مداربسته برای محافظت و مراقبت از امکان در برابر سارقین و اشرار می‌باشد، اما این دوربین‌های پیشرفته به مشاغل بسیار مهمی مثل نیروی انتظامی هم کمک‌های شایان توجهی کرده است. به همین جهت در عصر حاضر میزان فروش دوربین‌های مداربسته و استفاده از آن افزایش چشمگیری داشت. برای خرید دوربین مداربسته می‌بایست ویژگی‌های دوربین انتخاب شده را به خوبی بررسی کنید و دوربین متناسب با کاربری مدنظر خود را خریداری کنید.

دوربین هایک ویژن، حرفه‌ای‌ترین دوربین مداربسته


دوربین مداربسته هایک ویژن در واقع تولید یک برند خارجی است، اما در ایران فروش بالا و طرفداران زیادی دارد. هایک ویژن نام شرکتی در هانگرو چین بوده و از سال 2001 تجربه کاری دارد. این شرکت که در زمینه تولید دستگاه ضبط ویدئویی، تجهیزات حفاظتی فعالیت دارد، یکی از تولیدکنندگان برتر جهانی در حوزه تولید دوربین مداربسته تحت شبکه به شمار می‌رود. تولیدات این برند تقریباً از سال 1393 به بازار ایران وارد شد و با توجه به ویژگی‌ها و مشخصات خاصی که داشت، بسیار پرطرفدار و پر فروش شد.

دوربین مداربسته هایک ویژن که از سال 93 تاکنون توسط شرکت‌های متفاوتی به ایران وارد شد، همچنان پر قدرت به عنوان حرفه‌ای‌ترین دوربین مداربسته در ایران شناخته می‌شود.

اصلی‌ترین ویژگی‌های دوربین مداربسته هایک ویژن


دوربین هایک ویژن ویژگی‌های خاصی دارد که به عنوان مزیت‌های آن شناخته می‌شود، از جمله ویژگی‌های خاص فنی هایک ویژن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

. دارای قابلیت کار در روز و شب با فیلتر
. رزولوشن 1080 الی 2 مگاپیکسلی دوربین
. لنز باکیفیت با زوم اپتیکال
. دوربین‌های با قابلیت ضد گرد و غبار
. تشخیص هوشمند و دقیق دوربین
. دارای قابلیت تعقیب خودکار

بنابراین طبیعی است که دوربین مداربسته هایک ویژن میزان فروش بالاتری نسبت به سایر برندهای موجود در بازار داشته باشد. هایک ویژن به عنوان یک تولید کننده برتر همواره آپشن‌های دوربین مداربسته خود را به روزرسانی می‌کند و با قاطعیت می‌توان گفت دوربین هایک ویژن با جدیدترین دانش روز ساخته و به بازار عرضه می‌شود. به عبارت دیگر همه‌ی آنچه که شما از یک دوربین مداربسته حرفه‌ای نیاز دارید در هایک ویژن خواهید یافت.
هایک ویژن بهترین دوربین مداربسته موجود در ایران

تنوع دوربین‌های مداربسته هایک ویژن


هایک ویژن به عنوان یک تولید کننده برتر دوربین مداربسته را در انواع مختلفی دوربین تولید می‌کند و هریک از تولیدات آن دارای ویژگی‌های خاصی می‌باشند. انواع مختلف دوربین مداربسته هایک ویژن عبارت هستند از:

. دوربین مداربسته توربو اچ دی:
اگر یک دوربین مداربسته قابلیت دریافت تصاویر با کیفیت HD را داشته باشد، قطعاً قدرت ارسال تصاویر دقیق را نیز خواهد داشت. یکی از تولیدات هایک ویژن هم دوربین مداربسته توربو اچ دی است که قدرت بسیار بالایی برای ثبت تصاویر در شب دارد و به نسبت سایر دوربین‌های مداربسته مقرون به صرفه‌تر نیز می‌باشد. البته سیستم اچ دی این دوربین را می‌توان در مدل‌های دیگر هم جای گذاری کرد و به اشکال دیگر مورد استفاده قرار داد.

. دوربین مداربسته تحت شبکه:
یکی دیگر از تولیدات برند هایک ویژن دوربین‌های تحت شبکه است که تحت شبکه اینترنتی کار می‌کنند. به عبارت دیگر این مدل دوربین مداربسته اطلاعات دریافتی و تصاویر دریافتی خود را از طریق اینترنت به مرجع متصل ارسال خواهد کرد. دوربین مداربسته تحت شبکه برای کنترل پروژه‌های مختلف و بزرگ بسیار مناسب خواهد بود، همچنین در دو حالت متصل به سرور و متصل به دستگاه NVR قابل استفاده می‌باشد.

. دوربین مداربسته اسپید دام:
یکی از خلاقیت‌های بسیار کاربردی برند هایک ویژن ساخت دوربین مداربسته اسپید دام می‌باشد، اسپید دام نام مدلی از دوربین مداربسته تولیدی هایک ویژن است که با نام دوربین گردان نیز شناخته می‌شود. این مدل دوربین‌ها که قابلیت چرخش 360 درجه را دارد، می‌تواند تصاویر را تا حدود 10 برابر بزرگ کند. بنابراین با نصب دوربین اسپید دام وسط سالن‌های بزرگ می‌توان به تمامی جهات آن تسلط کامل پیدا کرد.

بنابراین به وضوح روشن است که تمامی مدل‌های دوربین هایک ویژن دارای مشخصات و ویژگی‌های کاربردی می‌باشد که ممکن است برای هر مکانی نیاز باشد.انتخاب درست آن است که مجموع این مدل‌ها را برای شرکت‌ها و کارخانجات بزرگ به صورت پکیجی خریداری کنید تا از قابلیت‌های آن‌ها به صورت کامل بهره‌برداری کنید.

دوربین هایک ویژن اصل را از دوربین مارکت خریداری کنید!

برای خرید دوربین هایک ویژن می‌بایست فروشگاهی را انتخاب کنید که به صورت تخصصی در زمینه فروش دوربین مداربسته فعالیت دارد. یکی از فروشگاه‌های معتبر که امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود برقرار کرده است، فروشگاه دوربین مارکت می‌باشد. تیم حرفه‌ای دوربین مارکت که از سال 1389 در حال فعالیت در حوزه واردات و فروش دوربین مداربسته می‌باشد، دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز می‌باشد.

دوربین مارکت که دوربین‌های مداربسته هایک ویژن را به صورت پکیجی نیز به فروش می‌رساند، مرجع بسیار خوبی برای خرید دوربین مداربسته به شمار می‌رود. افزون بر این دوربین مارکت پکیج‌های خود را به صورت تخفیفی ارائه می‌کند تا افراد بتوانند با دست باز تمام آنچه که نیاز دارند را به صورت یکجا خریداری کنند. به این روش شما می‌توانید دوربین مداربسته هایک ویژن را به صورت اینترنتی خریداری کنید و درب منزل خود تحویل بگیرید...
هایک ویژن بهترین دوربین مداربسته موجود در ایران