تبیان، دستیار زندگی

آرزوها و جملات زیبا مخصوص لیل الرغائب یا شب آرزوها

داشتن آرزوهای زیبا در لیل الرغائب برای خود و عزیزانمان؛ دعای نیک و پسندیده ای است که شب آرزوها بهترین زمان برای استجابت آن‌ها است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
شب آرزوها
شب آرزوها یا لیلة الرغائب اولین شب جمعه ماه رجب و شبی است که همه رغبت‌ها و محبت‌ها به سوی خدا جهت داده می‌شود. در این شب مردم علاوه بر ادای اعمال شب آرزوها، با ارسال پیام‌ها و جملات زیبا، برای عزیزانشان دعاها و آرزوهای خوب می‌کنند.

آرزو کن هر چه می خواهد دل تنگت بگو

- امشب که بین خلق، لیل الرغائب است دانی چه چیز آرزوى قلب صاحب است ای کاش روز جمعه که از راه میرسد دیگر کسی نگوید ارباب (عج) غائب است. " اللهم عجل لولیک الفرج"

- لیلة الرغائب شب آرزوها شبی که آسمانش پر از برق ستارگان است. در آن شب هر دعایی ستاره‌ای خواهد شد و در پهنه آسمان خواهد نشست. بیا ستاره‌های هم را نظاره کنیم و بر هر کدام آمین بگوییم.- مرا بسپار در یادت بوقت بارش رحمت، در این شبهای نورانی نگاهت گر به آن بالاست و گر وقت دعا قلبت مثال بید لرزید، دعایم کن که محتاج دعایم.

خداوندا: درهای رحمت تو همواره به روی خواهندگان باز است و دست عطایت گشاده، بندگان تو هر زمان که صدایت کنند، پاسخ می دهی و اگر خالصانه آرزو کنند، می بخشى، امشب اما شب دیگری است؛ شب آرزوهاست. دعای خیر همه را برآورده کن، آمین.



- امشب آرزو میکنم که فردا و فرداهایش یادت نرود، که من آرزوی امشبت بوده ام! هر سال تو را آرزو میکردم و تو انگار دوست داشتی آرزوی من بمانی، برآورده نمیشدی! امشب تو را آرزو نمیکنم به جایش هزار اتفاقی را که تو در آنها شریکِ من خواهی بود، آرزو میکنم! حالا تو بگو از آرزوهای بزرگ و کوچک امشبت؟ من کجای آرزوهای توام؟

- شب آرزوهاست و من آرزو دارم دلت مثل بهار پر شود از لحظه های ماندگار، زندگیت خالی از اندوه و غم لحظه های شادمانی بی شمار؛ دعایم کن که محتاج دعایم.

شب آرزوها
- ای خالق بی مدد و ای واحد بی عدد، ای اول بی هدایت و ای آخر بی نهایت، ای ظاهر بی صورت و ای باطن بی سیرت، ای حی بی ذلت و ای بخشنده بی منت، امشب دست دعا بسوی تو برمیداری و آرزومند آرزوهای عزیزان هستیم.

- مهربانا! درهای رحمت تو همواره به روی خواهندگان باز است و دست عطایت گشاده؛ بندگان تو هر زمان که صدایت کنند، پاسخ می‌دهی و اگر خالصانه آرزو کنند، ‌می‌بخشى. امشب اما شب دیگری است؛ شب آرزوهاست. دعای خیر همه را برآورده بفرما. "آمین"- ارزش هر انسان به اندازه‌ی بزرگی و کوچکی آرزوهاشه، لیلةالرغائب شب چیدن آرزوهاست، شب انتخاب آرزوهای بزرگ برای رسیدن به بزرگ ترین آرزوی زندگیت، با انتخاب آرزوهای بزرگ، می‌تونی تا خود عرش پیاده بری و تا آسمون هفتم قد بکشی و بزرگ شی، امشب ساکنان عرش همه ی منتظرند تا بهترین آرزو را آمین بگویند، اگر آمدن مولایمان آرزوی همه ی شیعیان باشد. فردا کنار ماست انشاالله.
 
شب آرزوها
- امشب شب آرزوهاست، من به صد خواهش و منت، زخدا خواسته ام که در این ساعت خیر مرغ آمین به سراغت آید و دعایی که تو بر لب داری به اجابت ببرد.

- شب آرزوهاست بیا دعا کنیم برای آن کودکی که در آن سوی پهناور زمین امشب را گرسنه خواهد خوابید و برای آن بیماری که فردایش را کسی امیدوار نیست. بیا از خدا بخواهیم رنج های آدمی را بکاهد و آرامش او را بیافزاید.

- آرزو می کنم هیچ راه نجاتی نداشته باشین، وقتی که غرق خوشبختی هستین. امشب!!در شب لیلةالرغائب ما رو از دعای خیرتون محروم نکنید.

- باز یادمان بیاید عاشق همیم و باید برای این عشق و این آرزو کاری کنیم و هر روز قدمی برداریم برای رسیدن به آن، باور کن تمام فلسفه شب آرزوها همین عاشق تر شدن است. پس صدایش کن، او منتظر توست منتظر شنیدن آرزوهایت، خنده هایت، گریه هایت، استغفارت، ندبه هایت، ابراز عشق و ایمان و اظهار بندگی تو.

شب آرزوها
- آرزو کن! گوش های خدا پر از آرزوست. آرزو کن! که دستانش پر از موهبت اجابت است و کوچک ترین معجزه اش، بزرگ ترین آرزوی توست…

- در لیله الرغائب خدایا فردا و فرداهایم را هر طور که می خواهی نقاشی کن، من به قلم رحمتت ایمان دارم …- شب آرزوهاتون پر از اجابت آرزوهای قشنگ… افق دلتون روشن به نور حق
در ره عشق تو اسیران بلاییم                       کس نیست چنین عاشق بیچاره که ماییم 
بر ما نظری کن که درین شهر غریبیم             بر ما کرمی کن که دراین شهر گداییم 
ما را نه غم دوزخ و نه حرص بهشت است     بردار ز رخ پرده که مشتاق لقاییم

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .