تبیان، دستیار زندگی

ار مهران مدیری تا سحر زکریا؛ تخصص سلبریتی‌ها در خرید واکسن کرونا!

کتایون ریاحی از واکسن چه می‌داند؟ از کجا به این عبارت شهید واکسن رسیده است؟
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سحر زکریا واکسن
یادداشت اینستاگرامی هدی محمدی: می‌خواستم دوباره بنویسم؛ بنویسم به قول مرحوم قانعی راد در نبود روشنفکرهای حقیقی، روشنفکرهای کاذب نقش می‌یابند و تبعات این انتقال مرجعیت فرهنگی دامن زدن به ابتذال فرهنگی است! و بعد اضافه کنم که غیبت روشنفکران حقیقی سبب بروز و ظهور سلبریتی‌هایی است مصلحت اجتماعی را فدای منفعت شخصی می‌کنند.

بعد از آن درباره تخصص و تقوا بنویسم! درباره این که کتایون ریاحی از واکسن چه می‌داند؟ از کجا به این عبارت شهید واکسن رسیده است؟ بعد در ستایش تخصص بنویسم! در ستایش اظهار نظر درباره دانسته و سکوت درباره ندانسته‌ها!

بعد از آن چند خط بنویسم درباره سحر زکریا! بگویم به او حق می‌دهم اگر یک روز در یک مصاحبه به مدیری توهین کند و یک روز سر مسئولین فریاد بکشد، حیات او هم مانند باقی هم صنف هایش در دیده شدن است! و چه بهتر از این که امروز همه دارند درباره او می‌نویسند؟

یکی دو خط هم افسوس بخورم برای مهران مدیری! از نفرین شدگی بگویم! از سرزمینی که دوستش دارم...از سرزمینی که دوستش داریم... بگویم این تزریق بدون وقفه غم و اندوه به کار مردم نمی‌آید، شما که پول شاد کردن دل مردم را از بیت المال می‌گیرید، خدا حفظتان کند چه از این پمپاش ناامیدی نصیبتان می‌شود؟

در آخر با احساس کنشگری این چند خط را پست می‌کردم! یک تحلیل کوتاه ارائه داده بودم از کنشگری سلبریتی‌ها، چیزی که بارها در این صفحه یادآور شده‌ام، نوعی تکرار مکررات با سوژه‌های جدید! اما همه این ها امتیاز دادن بود به این جماعتی که حیاتشان در دیده شدن است، در نهایت من با همه تحلیل‌ها، نوشته‌ها، توضیحات و...در زمین آن‌ها بازی کردم، می‌خواستند تیتر اخبار شوند؟

به تیتر شدنشان کمک کردم! می‌خواستند سر زبان‌ها بیایند به سرعتش کمک کردم! اصلا در همین چند خط هم این امتیاز را به دست آوردند...زمین بازیشان همین است، جز سکوت هر کاری کنی می‌برند....باختم! با همین چند خط هم باختم...

پ.ن: ما در صف خرید واکسن هستیم! امیدوارم هر چه سریعتر بتوانیم #واکسن_بخریم
پ.ن2: اگر مقدور است برای آرامش روح مرحوم قانعی راد، مرحوم انصاریان و مرحوم هاله لاجوردی دعا کنید.