تبیان، دستیار زندگی

بهترین برند ایزوگام را بهتر بشناسید؟ + قیمت روز ایزوگام

آیا دوست دارید که بدانید بهترین برند ایزوگام کدام است؟ آیا میدانید بهترین مارک ایزوگام چه مشخصاتی باید داشته باشد؟ آیا در مورد قیمت انواع ایزوگام اطلاعی دارید؟ پس پیشنهاد میکنیم در این مقاله با ما همراه باشید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
بهترین برند ایزوگام را بهتر بشناسید؟ + قیمت روز ایزوگام

چه ایزوگامی از همه بهتر است؟

در ابتدا باید این نکته را بگوییم که با توجه به اینکه در حال حاضر حدود 1000 برند ایزوگام در بازار موجود است و از این تعداد فقط حدود 15 برند دارای کیفیت بالا هستند و از پارامترهای استاندارد کیفیتی برخوردار هستند و بقیه برندها از درجه کیفی پایینی برخوردار هستند و به خاطر همین نکته، انتخاب یک برند مطمئن بسیار سخت است اما غیر ممکن نیست و شما با مطالعه این مقاله و در پایان می توانید تصمیم بگیرید که برند مطمئن و درجه یک کدام است.

متاسفانه با توجه به ورود افراد غیر حرفه ای و غیر متخصص به عرصه تولید ایزوگام باعث شده است که این صنعت دچار آفت منفعت طلبی اشخاص شده و کیفیت در این صنعت جایی نداشته باشد تا جایی که این عده به آبروی کشور هم رحم نکرده و با صادر کردن محصولات بی کیفیت باعث از بین رفتن اعتبار کیفیتی ایران در کشورهای مختلف شده اند و در این صنعت فقط عده بسیار کمی پارامترهای استاندارد را رعایت می کنند.

از این رو اهمیت وجود یک برند با کیفیت عالی و قیمت مناسب بسیار قابل توجه است و قصد داریم در ادامه این مقاله در خصوص بهترین برند ایزوگام بیشتر صحبت کنیم.
بهترین برند ایزوگام را بهتر بشناسید؟ + قیمت روز ایزوگام

ایزوگام استاندارد چه مشخصاتی باید داشته باشد؟

مشخصات ایزوگامی که استاندارد است باید شامل موارد زیر باشد:

1) دارای حداقل وزن رول 37 کیلوگرم است.

2) دارای حداقل ضخامت 3.5 میلی متر است.

3) وزن ایزوگام با ضخامت ایزوگام متناسب باشد ( به عنوان مثال ایزوگام با وزن 42 کیلوگرم باید ضخامت 4 میلی متر باشد.)

4) اطلاعات محصول بر روی لیبل و بدنه ایزوگام نوشته شده باشد.

5) نام شرکت تولیدکننده و اطلاعات تماس و ارتباطی با شرکت روی محصول قید شده باشد.

6) محصول دارای بسته بندی مناسب از جمله شیرینگ (وکیوم) و لیبل باشد.

7) باید از بهترین مواد اولیه تولید شده باشد.

8) برای تولید محصول از قیر پالایشگاهی گرید 60/70 استفاده شده باشد.

9) الیاف لایه داخلی ایزوگام از تیشو 66 نخ ( گریدA) و الیاف پلی استر با تراکم حداقل 120 گرم استفاده شده باشد.

در بالا به بعضی از موارد مهم و تاثیر گذار در شناخت ایزوگام استاندارد اشاره کردیم و در ادامه میخواهیم به مشخصات محصولات تولیدی شرکت ایزوگام هیرمان بپردازیم که محصولاتی را تحت عنوان بهترین مارک ایزوگام برای مناطق گرمسیری و معتدل و سردسیری تولید و به بازار مصرف عرضه می کند.

 بهترین ایزوگام از دید مصرف کنندگان کدام است؟

همانطور که می دانید مصرف‌کنندگان دوست دارند بهترین ایزوگام با بهترین کارایی و طول عمر بیشتر و همچنین قیمت مناسب را خرید نمایند و به همین خاطر همیشه دنبال بهترین جنس هستند اما در این بازار معمولاً اکثر مشتریان و مصرف کنندگان موفق به خرید بهترین برند ایزوگام نمی شوند چرا که فروشندگان متعددی وجود دارند که محصولات خود را به عنوان بهترین برند و باکیفیت ترین برند معرفی می کنند اما قیمت پایین آنها گواه این است که عدم کیفیت محصولشان را نشان می دهد و این تنها یک دروغ رقابتی است که برای فروش بیشتر به مصرف کنندگان و مشتریان می گویند.

 اما در ادامه می خواهیم بهترین برند ایزوگام که از نظر کارشناسان و مصرف کنندگان مورد تحسین واقع شده است و  بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت یکی از ویژگی های آن است و در تولید آن از بهترین مواد اولیه مرغوب همچون قیر پالایشگاهی خالص، الیاف پلی استر و الیاف تیشو درجه ۱ و تمام مواد افزودنی مرغوب در آن استفاده شده است را معرفی کنیم که این محصول با نام ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان شناخته می شود.

بهترین برند ایزوگام در ایران کدام است؟


برای پاسخ به این سوال باید بگوییم در حال حاضر بهترین برند ایزوگام در شرکت هیرمان محصول ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان دلیجان است که این محصول با ضخامت 5 میلی متر و وزن 50 کیلوگرم تولید می شود و در ادامه به مشخصات کامل تر آنها اشاره خواهیم کرد.
 

مشخصات ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان دلیجان:


همانطور که میدانید در حال حاضر بهترین برند ایزوگام در بازار ایزوگام هیرمان دلیجان است که دارای مشخصات زیر می باشد:

·  دارای ضخامت 50 کیلوگرم است.
·  دارای ضخامت 5 میلی متر است.
·  این ایزوگام از قیر پلیمری پالایشگاهی با گرید 60/70 تولید شده است.
·  الیاف شیشه به کار رفته در تولید این نوع ایزوگام تیشو 66 نخ با گرید A است.
·  الیاف پلی استر به کار رفته در تولید این ایزوگام از نوع بهترین پلی استر با تراکم 150 گرم در متر مربع است.
· تمام مواد اولیه بکار رفته در تولید این ایزوگام از نوع بهترین کیفیت است.
·  دارای فوم کائوچوی داخلی است.
·  دارای بسته بندی وکیوم و شیرینگ است.
·  دارای بسته بندی شکیل و بسیار زیبا است.
·  این نوع ایزوگام دارای پارامترهای مشخصات فنی بالاتر نسبت به مشخصات سازمان استاندارد است.

خب در بالا به بعضی از پارامترهای مهم فنی در تولید ایزوگام هیرمان دلیجان پرداختیم و در ادامه میخواهیم در خصوص موارد دیگر درباره بهترین برند ایزوگام صحبت کنیم.


مزایای ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان:

. این محصول دارای عمر مفید حداقل 25 سال است.
. دارای چسبندگی فوق العاده بر روی تمام سطوح است.
. ایزوگام هیرمان دلیجان دارای قیمت بسیار مقرون به صرفه است.
.  این نوع ایزوگام از مشکلات نم و رطوبت در ساختمان جلوگیری می کند.
. این نوع ایزوگام دارای ضمانت 200 ماهه از سوی شرکت تولیدی می باشد.
.  این نوع محصول به چندین کشورهای خارجی صادر می شود.
. این محصول دارای استاندارد بین المللی CE  اروپا و ایزو ISO 9001 است.
.  این محصول باعث می شود مصرف کنندگان هر چند سال یکبار مجبور به تعمیر یا تعویض ایزوگام نشوند.
.  این محصول تحسین شده و برگزیده جشنواره کیفیت ایران است.
. این محصول برای تمام مناطق سردسیری و گرمسیری و معتدل تولید می شود.
 

در ذیل بعضی از محصولات شرکت ایزوگام هیرمان را برای شما در ذیل آورده ایم:

· اولین محصول ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان که دارای بالاترین مشخصه های تولید ایزوگام در ایران است با ضخامت 5 میلی متر و وزن 50 کیلوگرم که در نوع خود بی نظیر و بی رقیب است و در حال حاضر به کشورهای مختلفی صادر می شود.

· دومین محصول ایزوگام صادراتی بردین دلیجان است که این محصول با مشخصات استاندارد در ضخامت 4 میلی متر و وزن 42 کیلوگرم تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود.

· سومین محصول ایزوگام حلزون دلیجان است که این محصول طبق مشخصات استاندارد و با وزن 40 کیلوگرم و ضخامت 3.5 میلی متر تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود.

قیمت ایزوگام در بازار چند است؟

در بازار ایران حدود 1000 برند ایزوگام با کیفیت و قیمت های متفاوت وجود دارد که معمولا رویه مشخصی در قیمت گذاری آن نیست و با توجه به ورود و وجود افراد غیرمتخصص در این صنعت، قیمت گذاری درستی انجام نمی شود و هر شرکتی قیمت خاص خودش را دارد که البته با توجه به کیفیتی که هر شرکتی میزند قیمت آن نیز متفاوت است.

متاسفانه با توجه به رقابت قیمتی که در بازار ایزوگام به وجود آمده است و متمایل شدن خیلی از تولیدکننده ها به سمت قیمت پایین، کیفیت خیلی از برند های موجود در بازار به شدت کاهش یافته و کیفیت حداقلی را نیز ندارد چراکه شاخصه مهم خرید ایزوگام از نظر آنها قیمت شده است اما با این اوصاف متضرر نهایی مصرف کننده است که پول را می دهد اما کیفیتی را تحویل نمی گیرد، اما بر اساس تجربه حدود 90 درصد مشتریان شاخصه کیفیت برایشان مهم است اما این شاخصه را فقط عده ای قلیل از تولیدکنندگان رعایت می کنند.

توجه به اینکه نظارتی در عرضه ایزوگام در فروشگاه ها و مغازه های ایزوگام از لحاظ کیفیت و قیمت وجود ندارد متاسفانه اکثر مغازه ها با خرید پایین ترین کیفیت ایزوگام از کارخانه به کمترین قیمت و عرضه آن در شهرها به عنوان کیفیت درجه یک و به قیمت جنس درجه یک باعث سودجویی از مردم ناآگاه می شوند و باعث رواج عرضه محصول بی کیفیت در بازار می شوند.

که متاسفانه به دلیل عدم آگاهی خریداران و استفاده از کلمه قیمت ارزان و ترغیب مشتری به خرید جنس ارزان لطمه بزرگی به صنعت ساختمان و عایق وارد میکنند چرا که خریداران با خرید محصول بی کیفیت پس از یک یا نهایتا دو سال مجبور به هزینه مجدد برای نصب ایزوگام می شود که این نوعی از اسراف منابع ملی و آلودگی محیط زیست می شود.

برای اینکه بهترین قیمت را از شرکت ها بگیرید بهتر است قیمت شرکت ها را متناسب با کیفیت آن شرکتها مقاسه کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.
بهترین برند ایزوگام را بهتر بشناسید؟ + قیمت روز ایزوگام

چگونه بهترین برند ایزوگام را مستقیم از کارخانه بخرید؟

معمولا مشتریان دوست دارند که بهترین ایزوگام را برای ساختمان خودشان انتخاب کنند که مناسب ترین قیمت را هم داشته باشد و برای همین دوست دارند به جایی مراجعه کنند که با اطمینان بهترین کیفیت با بهترین قیمت را بخرند، برای خرید محصولات شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان راه های مختلفی وجود دارد که در ادامه به آن میپردازیم:

راه اول: خرید غیر حضوری از طریق تماس با واحد فروش شرکت ایزوگام هیرمان و سپس ثبت سفارش

راه دوم: خرید حضوری از طریق مراجعه به دفتر مرکزی شرکت در تهران و یا مراجعه به کارخانه در دلیجان

راه سوم: خرید غیر حضوری از طریق ارتباط با واحد فروش در شبکه های اجتماعی شرکت و سپس ثبت سفارش

بهترین شیوه خرید ایزوگام برای هر خریداری خرید ایزوگام از کارخانه به صورت مستقیم یا دفاتر فروش کارخانه در شهرهای مختلف است که این کار کمک میکند مشتری با خیال راحت و آسوده خرید خود را انجام دهد.

شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان با تولید محصولات پلیمری و درجه یک و با بهترین کیفیت در راستای مشتری مداری و کمک به مشتریان در سراسر ایران بستری فراهم نموده است که کلیه مشتریان از سراسر ایران می توانند خرید ایزوگام از کارخانه و دفاتر فروش کارخانه در سراسر ایران انجام دهند.

برای اینکه خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید می توانید با شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان ارتباط بگیرید یا به آدرس اینترنتی Hirmaanco.com مراجعه کنید.

"لذت آرامش و اطمینان با محصولات هیرمان"