تبیان، دستیار زندگی

غذا ساز همراهی مطمئن در آشپزخانه شما

غذا ساز یک وسیله ضروری برای هر آشپزخانه محسوب می شود که کار را برای شما بسیار آسان می کند.غذاساز را یک وسیله همه کاره می نامند. شاید برای شما سوال ایجاد شود که چرا به این وسیله همه کاره می گویند؟ این وسیله دارای تیغه های متنوعی است که کاربردهای بسیارزیادی دارند.به همین خاطر در وقت شما بسیار صرفه جویی می شود و خیلی سریع به آنچه در ذهنتان است که آماده کنید می رسید
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
غذا ساز همراهی مطمئن در آشپزخانه شما

ما همراه باشید تا با کاربرد های غذاساز آشنا شوید.

کاربرد های فوق العاده  غذاساز


غذاساز برای له کردن ،خرد  کردن و ... استفاده می شود.همان طور که می دانید آماده کردن مواد غذایی برای تهیه غذا بسیار وقت گیر است. این دستگاه به راحتی به شما کمک می کند تا برای تهیه غذایی مانند کوکوسبزی که  نیاز است همه مواد را  یک دست با هم  مخلوط کنید را در عرض چند دقیقه انجام دهید.همچنین برای تهیه سالاد که باید زمان زیادی را برای ریز کردن و درست کردن آن بگذارید.ولی آیا فقط کاربرد آن به همین ها ختم می شود؟خیر!برای تهیه کیک و شیرینی های خوشمزه برای کسانی که عاشق دسر های فوق العاده هستند و یا برای کسانی که ترشی دوست دارند به راحتی با این دستگاه می توانند لواشک درست کنند.این دستگاه برای تهیه بستنی،چرخ کردن گوشت و... بسیار مورد استفاده است.
غذاساز و مخلوط کن چه تفاوتی با هم دارند؟

باید به خاطر داشته باشید که مخلوط کن ها دارای محدودیت هستند و از آنها برای تهیه هر چیزی نمی توان استفاده کرد و معمولا برای غذاهایی که نرم هستند مناسب است به دلیل اینکه تیغه آن مقاومت زیادی برای رنده و مخلوط کردن موادی مانند سیب زمینی را ندارد.در صورتی که غذاساز دارای تیغه های مختلف مناسب برای کارهای متفاوت است.

نکاتی برای خرید غذاساز

در خرید غذاساز به دهانه آن دقت کنید که به اندازه ای باشد که نیازی برای خرد کردن نداشته باشید و بتوانید همه چیز را درسته داخل آن بیندازید.نکته دیگرعملکرد  پالس است که باعث می شود همه مواد به صورت یکنواخت مخلوط و آماد ه شوند.در  آخر به قدرت موتور،جنس بدنه و حالت های سرعت در آن توجه کنید.

چه برندی برای غذاساز مناسب است ؟
برای غذاساز برندهایی که بسیار با کیفیت و پرطرفدار هستند و قیمت مناسبی دارندتفال،فیلیپس و بوش است. این سه برند حرف اول را در لوازم خانگی می زنند.مثلا برخی از محصولات آنها بیشتر به گوشتان خورده است. حتما بار ها و بارها نام اتو تفال،جاروبرقی  بوش و... را شنیده اید و می دانید که یک بار خریدن هر محصولی از این برندها برابر با یک عمر استفاده از آن است .

خرید آسان و اینترنتی بهترین غذاساز ها
برای خرید انواع لوازم خانگی از انواع غذاساز گرفته تا لوازم کوچک پرطرفدار مانند گوشت کوب برقی تفال فقط کافی است به سایت منزل مارکت مراجعه کنید وبا خیلی آسوده لوازم برقی اصل را برای خود با قیمتی مناسب و تنوع بسیار  تهیه ودرب منزل تحویل بگیرید.