تبیان، دستیار زندگی

دیوارپوش فومی، جایگزین عالی برای کاغذ دیواری

دیوارپوش فومی به عنوان جایگزین بسیار عالی برای پوشش دیوارها نسبت به سایر روش ها معرفی شده است. دیوارها جزء بسیار مهم دکوراسیون داخلی به شمار می روند که در طی چند سال اخیر برای تزئین آن از کاشی، سنگ گرانیت و آنتیک و مشابه آن و یا کاغذ دیواری استفاده می شد که سرعت اجرای کار و هزینه در آنها مسأله ساز بوده است. بر همین اساس بسیاری از افراد توان پرداخت هزینه های آن را ندارند و به همین دلیل استفاده از دیوارپوش های فومی را توصیه می کنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
دیوارپوش فومی، جایگزین عالی برای کاغذ دیواری

دیوارپوش فومی به شکل شیت (تایل، پنل) و یا رولی با ضخامت نیم سانتیمتر تولید می گردند و برجستگی های سه بعدی با طرح های مختلف دارند که طرح آجر و طرح چوب محبوبترین آنهاست. چون عموما پشت این دیوارپوش ها چسب کار شده به آنها دیوارپوش فومی پشت چسبدار هم می گویند که سرعت نصب را خیلی سریع و راحت کرده است.

دیوارپوش های رولی دارای ارتفاع و ضخامت مشخص و با اصول استاندارد تولید می گردند و به راحتی از طریق چسب پشت خود به دیوار متصل می گردند. دیوارپوش های پازلی که همان تایل یا پنلی هستند به شکل تکه ای در ابعاد یک متری و با ضخامت 10 و 15 میلیمتر تولید می گردند و در کنار یکدیگر قرار می گیرند تا سطح را بپوشانند.

چرا باید دیوارپوش فومی بخریم؟

جدای از سرعت و راحتی نصب این نوع دیوارپوش ها و قیمت مناسبی که دارند قابلیت ها و ویژگی های دیگری مثل تمیز کردن راحت، سطوح آنتی باکتریال و آنتی استاتیک، قابلیت شستشو، نرمی و انعطاف پذیری بالا (در اثر برخورد اشیاء پاره نمی شوند و در بازی کردن بچه ها نیز در اثر برخورد سر به دیوار هیچ خطری وجود ندارد) و طرح های متنوع و با کیفیت نیز باعث شده تا فروش بالایی پیدا کنند.

نصب این نوع دیوارپوش ها به قدری راحت است که حتی صاحبان منازل و شرکت ها هم می توانند خودشان با یک کاتر و چسب آکواریوم به نصب آنها بپردازند.

ارزش خرید دیوارپوش فومی بسیار بالاست و ویژگی های این محصول به همراه مزایا و کاربرد باعث شده تا در طی 2 سال گذشته به راحتی در بازار دیوارپوش دکوراتیو منازل جای خود را باز کند و استقبال بسیار خوبی داشته باشد. برای بررسی دقیقتر برخی از ویژگی های مهم این نوع دیوارپوش ها را بررسی می کنیم:

· برش توسط کاتر و قیچی و نصب بدون دانش فنی خاص و خیلی سریع
. قابل استفاده در منازل، مهدکودک، سالن ورزشی، آرایشگاه، تالار و هتل و غیره
· امکان شستشوی راحت، بدون از بین رفتن بافت آن وجود دارد به نحوی که حتی با نصب در سرویس بهداشتی هم برای آن مشکلی ایجاد نمی شود
· قیمت آن کاملا مقرون به صرفه است و برخلاف کاغذ دیواری، پرتی آن بسیار کم است و برخلاف کاشی و سرامیک، مصالح خاص و نیروی ماهر برای نصب نیاز ندارد و هیچ کثیفی در محیط ایجاد نمی کند
· نرم و انعطاف پذیر است و پاره نمی شود
· به دلیل داشتن لایه محافظ پلی یورتان، سطح آن آنتی باکتریال است و امکان رشد میکروب بر روی آن وجود ندارد
· به خاطر داشتن ضخامت مناسب و ساختار خاص سلول های ریز هوا در داخل آن، عایق صوت، سرما و گرما نیز هست
· چسب مورد استفاده برای چسباندن دیوارپوش فومی بدون بو و کاملا بی خطر است
· نصب آنها نیاز به زیرسازی خاصی ندارد و در برخی موارد هم که پشت چسبدار هستند و نیاز به استفاده از چسب خاصی نیست
· مقاومت آن در برابر ضربه امکان نصب آن در محیط های ورزشی و سالن ها را امکان پذیر ساخته و مقاومت در برابر گرما نیز امکان نصب آن را در پشت بخاری و گاز بدون آسیب به ساختار و چسب پشت آن فراهم کرده است
· روی تمامی سطوح قابل اجراست و هیچ محدودیتی ندارد
·   تنوع در طرح و نقوش آن به حدی است که تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد

طرح های پرطرفدار دیوارپوش فومی


تنوع در طرح دیوارپوش های فومی بسیار عالیست و تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد به نحوی که می توانید برای اتاق بچه، مهدکودک، سالن های ورزشی و غیره از طرح متناسب و مرتبط با آن استفاده کنید.

طرح آجر و سنگ آنتیک در رنگ های متنوع از جمله طرح های بسیار محبوب و پرطرفداری است که با قابلیت شستشو و انعطاف پذیر تولید می گردند. طرح های چوب، سرامیک و کودک با رنگ بندی متنوع نیز در رتبه های بعدی قرار دارند که دقیقا همان ویژگی های دیوارپوش های فومی را دارند.
دیوارپوش فومی، جایگزین عالی برای کاغذ دیواری

دیوارپوش فومی از کجا بخرم؟

دیوارپوش فومی در طی چند سال اخیر به عنوان گزینه محبوب در بین خانواده ها و مکان های اداری، تجاری، ورزشی – تفریحی مورد استفاده قرار گرفته و با وجود برخی معایب مشابه با کاغذ دیواری اما به علت قیمت مناسب و زیبایی کار و نصب خیلی راحت و سریع توانسته سهم بالایی در بازار فروش دیوارپوش های دکوراتیو داشته باشد.

این نوع محصولات را نمی توان از هر فروشگاهی خریداری کرد چون کیفیت و تکنولوژی ساخت در آنها با هر نوع دیوارپوش دیگری که می شناسید کاملا متفاوت است و باید به نحوی تولید شوند که در عین نرمی و انعطاف پذیری، مقاومت ها و ویژگی های ساختاری که نام بردیم وجود داشته باشند.

امروزه فروشگاه های اینترنتی و حضوری متعددی در سطح کشور فعالیت دارند که به فروش دیوارپوش فومی با قیمت های مختلف در طرح های گوناگون می پردازند که باید دو مورد بسیار مهم کیفیت و ماندگاری محصول و، قیمت را در نظر بگیرید. توصیه ما به شما علاقه مندان، فروشگاه کاغذنت است که ضمن تنوع بالای محصولات و کیفیت ساخت بسیار عالی و نیروی نصاب همیشه آماده و حتی قیمت هایی کاملا رقابتی و زیر قیمت بازار توانسته هم تعداد مشتریان بالایی داشته باشد و هم اینکه رضایت آنها در حد بالایی باشد. تنها کافیست سری به وب سایت فروشگاه کاغذنت بزنید و خودتان کیفیت و تنوع طرح ها را ببینید و حتی به صورت حضوری اقدام به بازدید نمایید.

www.kaghaznet.com

تلفن : 02144629605