تبیان، دستیار زندگی

با هایفو به دوران جوانی سفر خواهید کرد

هایفو صورت شما را کاملاً جوان خواهد کرد. این روش مزایای لیفت صورت را بدون نیاز به جراحی فراهم می کند. از این رو هایفو را می توان تحولی در زمینه انواع خدمات جوانسازی پوست دانست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
با هایفو به دوران جوانی سفر خواهید کرد

هایفو یا "امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا" به همان انداز که نام عجیبی دارد می تواند تاثیری خیره کننده و باورنکردنی بر روی پوست شما ایجاد کند. هایفو روشی بدون درد و غیر تهاجمی است که به کمک فناوری پرتو امواج فراصوت آثار پیری را از صورت شما محو می کند.

هایفو چگونه روی پوست اثر می گذارد؟

بخش زیادی از سردرگمی هایی که با روی کار آمدن یک روش جدید بوجود می آید، زمانی برطرف می شود که شما اطلاعات کافی در مورد روش جدید بدست بیاورید. این اطلاعات شامل نحوه اثر گذاری و نوع اجرای این روش است.

شما قبلاً امواج فراصوت یا اصطلاحاً اولتراسوند را در سونوگرافی دیده اید. این امواج این بار به جای شناسایی اتفاقات درون بدن شما برای درمان آثار پیری روی صورت شما استفاده می شوند. به این شکل که این امواج که توسط تکنسین به روی پوست شما تابانده می شود، روی لایه های پوست شما اثر می گذارد. این اثرگذاری به شکل تحریک بدن برای تولید کلاژن است. کلاژن ها به استحکام بافت های بدن از جمله پوست صورت شما کمک می کند. استحکام پوست موجب از بین رفتن ناهمواری هایی می شود که ما آن را با نام چین و چروک می شناسیم.  استفاده از هایفو بسیار راحت تر و سریع تر از لیفت با نخ می باشد.

روش انجام هایفو


بیایید کمی دقیقتر به موضوع نگاه کنیم و فرآیند انجام هایفو را بیشتر بررسی کنیم. برای درمان از طریق هایفو پزشک ابتدا ناحیه هدف را تمیز می کند و سپس ژل مخصوص را به این ناحیه می زند. بعد از آن ارسال پرتوهای هایفو شروع می شود که به کمک یک دستگاه دستی انجام می گیرد.

پزشک از پرتوهای فراصوت برای ایجاد گرما در سطح عمیق پوست استفاده می کند. برای این کار از قبل نواحی هدف با توجه به تشخیص پزشک شناسایی و این پرتوها نیز به همانجا تابیده می شوند. گرمای ناشی از این امواج به سلول های هدف پوست اصابت می کند و آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. بدن تصمیم به ترمیم و پاسخگویی به این تابش گرما می گیرد. برای انجام این کار، بدن شما کلاژن تولید می کند تا به رشد مجدد سلول کمک کند. کلاژن که قبلاً تا حدودی شما را با آن آشنا کردیم، ماده ای در پوست است که به پوست و ساختار آن قابلیت ارتجاعی می بخشد.

توانایی های هایفو را نباید دست کم بگیرید. هایفو از جنبه های مختلف می تواند به جوانسازی و حتی درمان های پیشرفته کمک کند. طبق گفته هیئت جراحی زیبایی آمریکا، درمان با استفاده از امواج فراصوت مانند هایفو می تواند شامل مواردی باشد که در ادامه آنها را شرح خواهیم داد:
 

پوست پشت سر و ناحیه گردن را محکم می کند


هایفو می تواند اثرات استحکام روی پوست را بر روی ناحیه گردن نیز اعمال کند. بسیاری از افراد در ناحیه گردن پوستی شکل دارند که می توانند با هایفو به راحتی پوست گردن خود را محکمتر کنند.

لیفت و برطرف کردن افتادگی پلک


یکی از مواردی که می تواند به جوانتر کردن چهره شما کمک کند، لیفت و برطرف کردن افتادگی پلک است. دلایل مختلفی برای افتادگی پلک وجود دارد، اما رایج ترین آن افزایش سن است. با بالا رفتن سن عضلات صورت دیگر استحکام سابق را نداشته و در کنار آن نیز خاصیت ارتجاعی پوست از بین می رود. هایفو به روش غیر جراحی پلکهای شما را به سمت بالا حرکت می دهد یا به عبارتی آنها را لیفت می کند.
با هایفو به دوران جوانی سفر خواهید کرد

رفع شل بودن و افتادگی سینه


به کمک امواج اولتراسوند می توان پوست این ناحیه را لیفت کرد و چین و چروک یا شلی آن را از بین برد.

رفع سلولیت


یکی دیگر از مواردی که برای درمان آن می توان از هایفو کمک گرفت، رفع سلولیت پوست است.

علاوه بر مواردی که به درمان شرایط پوست و جوانسازی آن کمک می کند، هایفو به کمک درمان بیماری سخت و صعب العلاج تومور نیز آماده است. متخصصان از تکنیک هایفو برای درمان تومورها در جلسات بسیار طولانی تر استفاده می کنند. برای درمان تومور به روش هایفو هر جلسه ممکن است حتی تا 3 ساعت ادامه پیدا کند.

هر جلسه هایفو چقدر زمان می برد؟

با در نظر گرفتن مراحل آماده سازی برای درمان، کل فرآیند هایفو بین 30 تا ۶0 دقیقه به طول خواهد انجامید. فاصله این بازه به دلیل تفاوت در وضعیت ناحیه درمان و شرایط بیمار است.

همچنین این مساله را در نظر داشته باشید که با توجه به همین شرایط و نتایجی که می خواهید بدست بیاورید، جلسات درمان ممکن است از یک تا 6 جلسه به طول بیانجامد.

آیا استفاده از هایفو برای جوانسازی خطرناک است؟

همانطور که اشاره کردیم این روش یک روش امن است. روش هایفو روشی غیر تهاجمی و بدون درد است که توسط سازمان شناخته شده غذا و داروی آمریکا یعنی FDA مورد تایید است. با این وجود برخی افراد ناراحتی خفیف را در حین درمان گزارش می کنند و برخی نیز بعد از درمان احساس کمی درد داشته اند. پزشکان ممکن است قبل از عمل از بی حس کننده موضعی استفاده کنند تا از این درد جلوگیری شود.

تحقیقات و گزارش ها مهر تاییدی بر ایمنی هایفو می زنند و به طور کلی عوارض جدی هایفو مشاهده نشده است. در یک بررسی میان 231 نفر در سال 2018 و با تجزیه و تحلیل نتایج، محققان استفاده از هایفو برای سفت شدن پوست و کاهش سلولیت را ایمن و موثر دانستند.

ضمناً همانطور که همیشه در مقالات سایت تاکید کرده ایم، هر روش درمانی حتی ساده ترین آنها اگر با دستان کم تجربه و غیر حرفه ای انجام شود، می تواند عوارض و اثرات شدیدی را نشان دهد.
با هایفو به دوران جوانی سفر خواهید کرد

نتایج حاصل از این روش چه زمانی مشخص می شود؟

هزینه و زمانی که شما برای یک روش درمانی صرف می کنید زمانی توجیه پذیر است که شاهد نتایج دلخواه باشید. هیئت جراحی زیبایی آمریکا می گوید که نتایج مثبت این روش در جوانسازی پوست معمولاً در طی 2-3 ماه بعد از درمان مشخص می شود. همچنین این هیئت می گوید که مراقبت خوب از پوست می تواند به حفظ این نتایج تا 1 سال کمک کند.

مطالعه ای در مورد اثر بخشی هایفو در افرادی از کره نشان داد که این روش برای بهبود چین و چروک اطراف فک، گونه ها و دهان نتایح بسیار درخشانی داشته است. این در حالی بود که این افراد هیچ عارضه جانبی جدی ای گزارش نکردند و فقط بعضی از آنها به میزان خفیفی عوارض زیر را تجربه کردند که خیلی زود نیز برطرف شد:

· تورم
· بی حسی
· قرمزی
· کبودی
· بثورات بنفش

هایفو یا امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا، می تواند یک روش موثر برای به حداقل رساندن علائم پیری باشد. به عنوان یک روش غیر جراحی، هایفو زمان بهبودی کمتری نسبت به لیفت صورت دارد. با مراقبت های خوب، فواید هایفو روی صورت می تواند تا حدود 1 سال ادامه یابد. بعد از آن در صورت تمایل انجام دوباره این روش بلامانع است.

اگر نگران برگشتن به محل کار و ادامه زندگی خود هستید، خبر خوشحال کننده در مورد هایفو این است که در درمان از این طریق شما نیاز به گذراندن دوره نقاهت و استراحت نخواهید داشت.

کلینیک خانه سفید آمادگی خود را جهت انجام روش هایفو با بهترین دستگاه ها و پزشکان متبحر اعلام می دارد. خانه سفید به کمک سالها درخشش در عرصه انواع خدمات زیبایی و کسب رضایت مشتریان دیگر نیاز به تبلیغ و معرفی خود ندارد. بهترین تبلیغ ما کسب رضایت مشتریان در تمامی سالهای فعالیت است.

شما می توانید روش هایفو برای جوانسازی را در مرکز زیبایی خانه سفید به قیمت فقط یک میلیون و هفتصد هزار تومان (۰۰۰/۷۰۰/۱) انجام دهید.  جهت دریافت وقت مشاوره و رزرو هایفو با شماره های زیر در تماس باشید :

· خط ویژه : ۵۴۵۰۳ - ۰۲۱
· خط مستقیم : ۸۸۸۷۰۴۸۰ - ۰۲۱
· وب سایت کلینیک : www.whcl.ir