تبیان، دستیار زندگی

بهترین راه سفر از اهواز به کیش

عموما سفر به کیش با دو راه امکان‌پذیر است؛ یا هوایی می‌توانید به این جزیره رویایی بروید یا با ماشین شخصی یا قطار. جز روش هوایی باقی راه‌ها به کشتی‌سواری هم می‌رسند که این بخشی از لذت سفر به کیش محسوب می‌شود. تور اهواز کیش یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شروع سفر به زیباترین جزیره ایران است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
بهترین راه سفر از اهواز به کیش

حال اگر از اهواز قصد سفر و رزرو تور اهواز کیش را دارید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با بهترین راه‌های سفر از اهواز به کیش بیشتر آشنا شوید.

از اهواز تا کیش


اگر علاقه به سفر با ماشین شخصی دارید و خستگی راه بر انرژیتان تاثیری نمی‌گذارد، می‌توانید سفر خود را با ماشین شخصی امتحان کنید. 742 کیلومتر تا کیش فاصله دارید و این یعنی متوسط حدودا 9 تا 10 ساعت در حال رانندگی خواهید بود. این فاصله با هواپیما به یک ساعت و 25 دقیقه و 737 کیلومتر و با قطار به حدودا 10 ساعت می‌رسد. فاصله هوایی اهواز تا کیش حدودا 742 کیلومتر بوده و این فاصله از مبدا فرودگاه بین‌المللی به مقصد فرودگاه بین‌المللی جزیره کیش است و ایرلاین کیش ایر، وارش و آسمان مسئولیت برگزاری پروازهای اهواز به کیش را دارند. این پروازها عموما اکونومی، سیستمی هستند. اگر قصد خرید تور اهواز کیش را دارید، باید بدانید قیمت آن به چه چیزی بستگی دارد و همچنین در قبال این مبلغ چه خدماتی را دریافت می‌کنید. در سفر از اهواز به کیش با ماشین باید از بزرگراه خلیج فارس گذر کنید؛ سپس باید به راه خود ادامه دهید تا به بندر ماهشهر برسید و بعد از گذر از بزرگراه ماهشهر-هندیجان به بندر دیلم می‌رسید. بعد از بندر دیلم نوبت به بندر گناوه می‌رسد که با تاریخی 1500 ساله جزو شهر بازارهای پررونق محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید : اجاره ماشین در کیش


در بزرگراه بندر گناوه-برازجان باید آنقدر به راه خود ادامه دهید تا از لنگگ، بادوله، خورموج، کنگان و دوراهک بگذرید و به بزرگراه سیراف برسید. جاده بعدی که انتظار شما را می‌کشد، کنگان به عسلویه است. بعد از بستان که روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان بندرعباس محسوب می‌شود، به بخش چاه مبارک می‌رسید که دهستان در شهرستان عسلویه در استان بوشهر به‌شمار می‌رود. از چندین ده و بندر دیگر رد می‌شوید و باید در مسیر اسکله آفتاب قرار بگیرید.

قیمت تور اهواز کیش


دو معیاری که قیمت تور اهواز کیش را تعیین می‌کند، محل اقامت و بلیط رفت و برگشت هواپیما است. هتل هرچه به مرکز شهر نزدیک‌تر باشد، دلیلی برای گران‌تر شدن آن نیز به‌حساب می‌آید که البته برعکس آن هم وجود دارد. به زمان خرید تور اهواز کیش خود هم دقت کنید. در فصل امتحانات، شروع مدارس، ماه رمضان شما می‌توانید بودجه‌ کم‌تری را صرف این سفر تفریحی کنید.

جاذبه‌های دیدنی اهواز


اهواز به شهر شب زنده‌دار معروف است؛ بنابراین بی‌توجه از این شهر نفت‌خیز گذر نکنید. بیشتر مردم این شهر به زبان عربی و فارسی حرف می‌زنند و همین حال‌وهوای عجیبی به این شهر داده است. در ادامه به برخی از جاهای دیدنی اهواز دوست‌داشتنی می‌پردازیم.
بهترین راه سفر از اهواز به کیش

رود کارون: طولانی‌ترین رود ایران که خاطرات زیادی را در خود غرق کرده و سرچشمه‌ی اصلی آن زردکوه بختیاری در استان چهارمحال و بختیاری است.

پل معلق اهواز: پل معلق یا پل سفید اهواز یکی از هشت پل ساخته شده روی کارون محسوب می‌شود که متصل‌کننده بخش شرقی و غربی شهر است. این سازه‌ تمام فلزی روی پایه‌های بتنی قرار گرفته و اطرافش چندین پارک تفریحی، فضای سبز و رستوران وجود دارد.

بازار عبدالحمید: به‌عنوان قدیمی‌ترین بازار اهواز در خیابان نظری‌پور قرار گرفته است. زمانی مرکز خرید شهر محسوب می‌شد و پاتوق ثروتمندان و اشراف‌زادگان بود؛ اما امروزه خبری از تجملات قبل در آن نیست و با یک قرن قدمت جزو بازارهای ارزان شهر محسوب می‌شود. همچنین اگر علاقه به خریدگردی دارید، می‌توانید سری به بازار کاوه بزنید که متعلق به دوران پهلوی است تا از بوی ترشی‌های جنوبی، ادویه‌های خوش‌عطر، کلوچه، خرما، ارده و... مست شوید.

پل طبیعت کیانپارس: این پل جذاب چشم‌اندازی فوق‌العاده به‌سمت رود کارون دارد و وصل‌کننده دو پارک توریستی ساحلی و لاله اهواز است. اگر قصد سفر با تور اهواز کیش را دارید، خیالتان از بابت تجربه یک سفر لذت‌بخش راحت باشد.

انتخاب تور اهواز کیش


این تور در فصل‌های تابستان و بهار علاقه‌مندان بیشتری دارد. چه ساکن اهواز باشید چه ساکن شهرهای دیگر اگر قصد سفر به کیش را دارید، در سایت علی بابا می‌توانید حتی در شلوغ‌ترین روزهای سال پیشنهادهای خوبی را پیدا کنید. حتما هنگام رزرو تور به بودجه‌ خود و خدماتی که تورها ارائه می‌دهند، توجه کنید. اگر هم قصد سفر به کیش با هواپیما و قطار دارید، می‌توانید به سایت علی بابا رجوع کنید. پنج هتل معروف کیش که خدمات گران قیمت و لوکسی را ارائه می‌دهند، به‌قرار زیر هستند: هتل شایان کیش، هتل پانوراما، هتل میراژ، هتل شایگان و هتل صدف.