تبیان، دستیار زندگی

چرا ملی پیامکی، یکی از بهترین پنل اس ام اس ها است؟

اگر تا‌به‌حال دربارۀ بازاریابی پیامکی فکر کردید، حتماً باید دربارۀ انواع پنل‌های اس ام اسی بیشتر بدانید، معیارهای انتخاب بهترین پنل را بشناسید و برای کسب‌وکارتان بهترین سامانه ارسال پیام کوتاه را انتخاب کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
چرا ملی پیامکی، یکی از بهترین پنل اس ام اس ها است؟

شرکت ملی پیامک یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده سامانه‌های پیامکی است و ما امروز می‌خواهیم دقیقاً به همین سوال مهم شما جواب دهیم که چرا ملی پیامک یکی از بهترین سامانه‌ها است! پس با ما همراه شوید.

سامانه باید قانونی باشد


برای انتخاب سامانه پیامکی اولین چیزی که باید به آن دقت کنید، این است که پنل حتماً تمام اپراتورهای قانونی ایران را پوشش دهد و از اپراتورهای غیرمجاز و غیر‌قانونی تغذیه نشود. بنابراین بهتر است برای پیشگیری از ضرر و زیان، خدمات پیام کوتاه را فقط از شرکت‌های معتبر و ثبت‌شده بگیرید. از طرف دیگر، شرکتی که برای اس ام اس مارکتینگ انتخاب می‌کنید، باید از اطلاعات یعنی دیتابیس مشتریان شما محافظت کند.

ملی پیامک در همین زمینه یکی از بهترین شرکت‌های پیشگام است که نه تنها از اطلاعات مشتریان شما محافظت می کند بلکه با ده سال سابقه یکی از قدیمی‌ترین برندهای معتبر و ثبت شده در زمینه بازاریابی پیامکی است.

تعرفه مناسب


شاید شنیده‌اید که اس ام اس مارکتینگ، قیمت مناسبی نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی دارد. هزینۀ ارسال پیامک، یک هزینه جاری است و تعرفۀ ارسال آن در تعداد بالا روی هزینه‌های کلی تاثیر زیادی دارد. اغلب سرویس‌دهنده‌ها تعرفه ارسال پیام کوتاه را بر اساس میزان پیش‌خرید کاربر تعیین می‌کنند، یعنی پیش‌خرید بیشتر تعرفۀ ارسال پیامک کاهش خواهد یافت.

ملی پیامک نه تنها تعرفه ارسال پیام کوتاه بسیار مناسبی را در 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری ارائه می‌دهد، بلکه روی هر پنل تعدادی اس ام اس رایگان هم به کاربران هدیه می‌دهد و البته از همه مهم‌تر در صورتی که فکر می‌کنید، ممکن است در آیندهپیام‌های ارسالی‌های شما افزایش یابد و نیازمند پنل با تعرفه کمتری باشید می‌توانید به راحتی با پرداخت مابه‌التفاوت پنل خود را ارتقا دهید.

سامانه ملی‌ پیامک با تضمین بازگشت وجه تا 30 روز این اطمینان را به شما می‌دهد که با خیالی آسوده و بدون هیچ نگرانی پنل اس ام اس را تهیه کنید و در صورتی که در ارسال پیامک‌ها به مشکلی خوردید و ملی پیامک نتواند اختلال را رفع کند، می‌توانید از درخواست عودت وجه بدهید. ملی پیامک با تضمین بازگشت وجه این اطمینان را می‌دهد که بدون هیچ دغدغه‌ای پنل خود را بخرید و نگران هزینۀ آن نباشید.

پشتیبانی همیشگی


ملی پیامک با تیم پشتیبانی قوی و پاسخگو در تمام روزهای هفته، حتی روزهای تعطیل برای پیگیری پیام‌های ارسالی کاربران آماده است. بسیاری از کاربران خارج از ساعات اداری پیامک تبلیغاتی می‌فرستند و بسیاری از صاحبان مشاغل از کمپین‌های تبلیغاتی اس ام اسی برای تعطیلات استفاده می‌کنند. در هر دو صورت لازم نیست نگران باشید، زیرا تیم پشتیبانی در روزهای کاری از 8 صبح تا 10 شب و روزهای تعطیل از 9 صبح تا 5 بعدازظهر در خدمت کسب‌وکارتان است.
چرا ملی پیامکی، یکی از بهترین پنل اس ام اس ها است؟

بانک شماره جامع


یکی از بهترین روش‌های بازاریابی پیامکی ارسال پیامک به بانک شماره‌های مختلف است. بنابراین سامانه باید یک بانک کامل از شماره‌های به‌روز داشته باشد، تا بتوانید بر اساس شغل خود از بانک شماره‌های آن استفاده کنید. ما در ملی پیامک علاوه بر بانک شماره‌های مختلف، یک روش ارسال به نام پیامپ (ارسال پیامک از روی نقشه) داریم تا بر اساس منطقه‌ای که در آن فعالیت می‌کنید، بتوانید ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی انجام دهید و مشتریان بیشتری را با محصولات و خدمات خود آشنا کنید. یادتان باشد که این روش ارسال پیامک برای کسب‌وکارهای کوچک معجزه می‌کند.

تمامی امکانات برای ارسال پیامک از جمله خط ارسال کننده پیام، بانک شماره موبایل‌ها به تفکیک شهر در داخل سامانه بارگزاری شده است و نیازی به تهیه بانک شماره ندارید. اگر هم خط اختصاصی با شماره دلخواه بخواهید، ملی پیامک این امکان را فراهم کرده تا برای شماره دلخواه درخواست دهید.

دریافت فوری پنل ملی پیامک


برای دریافت فوری پنل ارسال اس ام اس ملی پیامک، باید به صفحه اصلی سایت ملی پیامک به آدرس www.Melipayamak.com بروید و در گوشه سمت چپ بالای صفحه، ثبت‌نام کنید تا همکاران ما در بخش پشتیبانی با شما تماس بگیرند. بعد از خرید پنل اس ام اس، نام کاربری و رمز عبور به صورت خودکار برای شما ارسال می‌شود و می‌توانید وارد مدیریت پنل شوید تا با تائید اپراتور  از خدمات سامانه پیامکی استفاده کنید.

حالا همه‌ چیز را دربارۀ راه‌اندازی یک بازاریابی پیامکی موفق می‌دانید. منتظر چه هستید؟! فرصت را از دست ندهید، به صفحه اصلی سایت بروید، یا با شماره‌گیری 63404-021 داخلی 1 و ارتباط با کارشناسان تیم ملی پیامک صحبت کنید تا تبلیغات دیجیتالی کسب‌وکارتان جان تازه‌ای بگیرد، با امکانات پنل ملی پیامک بیشتر آشنا شوید و از دیدن نمودار صعودی افزایش درآمد و رونق کار، انگیزه بیشتری برای کسب درآمد داشته باشید.