تبیان، دستیار زندگی

رپورتاژ آگهی چگونه بر سئو سایت تاثیر می‌گذارد؟

رپورتاژ تبلیغاتی یا رپورتاژ خبری چطور به سئو سایت کمک میکند و چه مزایایی دارد ؟
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
رپورتاژ آگهی چگونه بر سئو سایت تاثیر می‌گذارد؟

همان‌طور که میدانید قوانین حاکم بر دنیای جستجوی صفحات وب به قوانین سئو SEO نیز معروف است.

قوانینی که تعیین می‌کنند کدام سایت‌ها بهتر است در اولین نتایج جست و جو نشان داده شوند و کدام سایت‌ها را نباید نمایش داد.

به همین دلیل بسیاری از افراد هنگام راه‌اندازی وب‌سایت خود به دنبال یک متخصص سئو  سایت می‌گردند که به خوبی با زیر و بم این قوانین آشنا بوده و از آن‌ها به نفع وب‌سایتشان استفاده کند.

اما در دنیایی که تعداد صفحات وب هرروز در حال افزایش است تنها تکیه بر قوانین سئو کافی نبوده و باید به فکر آگهی تبلیغاتی هم افتاد. نکته جالب اینجا است که این آگهی تبلیغاتی هم در فضای وب منتشر می‌شود و باید در نگارش و انتشار آن‌ها به فکر سئو نیز بود.

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تاثیر رپورتاژ آگهی بر روی سئو را بررسی کرده و شما را با اهمیت آن آشنا کنیم.
- رپورتاژ تبلیغاتی ترافیک سایت شما را بالا می‌برد.

اگرچه سئو ارگانیک می‌تواند ابزاری قدرتمند برای بالا بردن نرخ کلیک و ترافیک سایت شما باشد. بنابراین توصیه می‌کنیم قدرت رپرتاژ آگهی را دست کم نگیرید. این موضوع به خصوص برای سایت‌های تجاری که رقبای زیادی دارند بسیار مهم است.

 

- رپورتاژ آگهی می‌تواند سئوی ارگانیک را بهبود دهد.


در صورتی که هنگام نوشتن رپورتاژ قوانین سئو در نظر گرفته شود، می‌توان از آن برای بهبود سئو ارگانیک نیز استفاده کرد. تحقیقات نشان می‌دهد که نمایش رپورتاژ در نتیجه جست و جوی یک عبارت کلیدی می‌تواند باعث تقویت سئو سایت شود. چرا که این موضوع به منزله همسو بودن رپورتاژ و سئو بوده و کمک زیادی به شما خواهد کرد.

- رپورتاژ تبلیغاتی یا رپورتاژ خبری رتبه شما را در موتورهای جست و جو بالا می‌برد.


استفاده از رپورتاژ آگهی در کنار قوانین سئو می‌تواند باعث بهبود رتبه سایت در نتایج جست و جو شود. چرا که تبلیغات موثر در سایت‌های پربازدید می‌تواند شانس دیده شدن شما را بالا برده و به موتورهای جست و جو بفهماند که افراد به مطالب آن علاقمند هستند. از آنجایی که در جدیدترین قوانین سئو مخاطب جایگاه بالایی دارد، این موضوع می‌تواند کمک زیادی به بهبود رتبه شما بکند. به خصوص اگر مخاطبین زمان زیادی را در سایت شما گذرانده و از طریق لینک‌های داخلی به صفحات مختلف آن سر بزنند.
رپورتاژ آگهی چگونه بر سئو سایت تاثیر می‌گذارد؟

- رپورتاژ آگهی شما را در برابر تغییر سیاست‌های رتبه‌بندی موتورهای جست و جو مقاوم می‌کند.


یکی از مهم‌ترین تاثیرات رپورتاژ بر سئو، جلوگیری از اثرگذاری تغییر سیاست‌ها بر روی رتبه سایت شما است. گوگل و دیگر موتورهای جست و جو مدام در حال تغییر الگوریتم‌های رتبه‌بندی خود هستند. بنابراین اگر تنها از ترفند‌های قدیمی سئو برای بهبود رتبه استفاده کرده باشید، احتمالا در آپدیت جدید جریمه خواهید شد. در قوانین جدید گوگل خرید بک لینک و انتشار رپورتاژ به شیوه کاملا تبلیغاتی ممنوع است. در صورتی که رپورتاژ آگهی شما بر اساس قوانین سئو تولید شده باشد، این موضوع شامل حال آن نخواهد شد. چرا که گوگل میان این مطلب و مطالب اصلی سایت تفاوتی قائل نشده و آن را یک متن تبلیغاتی با هدف خرید بک لینک قلمداد نمی‌کند.

- رپورتاژ آگهی تعداد بک لینک سایت شما را افزایش می‌دهد.


یکی از موثرترین الگوریتم‌های رتبه‌بندی گوگل بررسی تعداد بک لینک‌ها است.

منظور از بک لینک Backlink تعداد لینک‌هایی است که سایت‌های دیگر به سایت شما داده‌اند و افراد از طریق آن‌ها وارد سایت شما می‌شوند.

استفاده از رپورتاژ تبلیغاتی یا رپورتاژ خبری و انتشار آن‌ها در سایت‌های پربازدید تاثیر زیادی بر بهبود رتبه سایت شما خواهد داشت. این موضوع باعث می‌شود که افراد زیادی از سایت‌های دیگر به سایت شما سر زده و در نتیجه در نظر گوگل شما به سایتی محبوب تبدیل شوید.

- رپورتاژ آگهی کیفیت بک لینک را بهبود می‌دهد.


. توجه کنید که استفاده نامناسب از بک لینک در تعداد بالا راهکاری نیست که با استفاده از آن بتوانید به بهبود سئوی سایت خود کمک کنید. چرا که قرار دادن تعداد زیادی بک لینک در متن رپورتاژ باعث حساس شدن گوگل خواهد شد.

این موضوع به گوگل نشان می‌دهد که شما قصد داشته‌اید از روش‌های ناجوانمردانه خود را به دیگران بشناسانید.

در صورتی که رپورتاژ آگهی توسط یک تیم حرفه‌ای نظیر ویرلن تولید شود، این اتفاق نخواهد افتاد.

ویرلن با استفاده مناسب از بک‌ لینک، کیفیت آن را افزایش داده و امکان دیده شدن سایت شما را دو چندان خواهد کرد.
رپورتاژ آگهی چگونه بر سئو سایت تاثیر می‌گذارد؟

- رپورتاژ آگهی به شما بک لینک‌ دائمی می‌دهد.


توجه کنید که رپورتاژ یک آگهی تبلیغاتی موقتی نیست. شرکت‌های معتبر تولید رپورتاژ معمولا آن‌ها را در آرشیو سایت‌ها نگه می‌دارند. این ویژگی نیز نکته‌ای است که می‌تواند به بهبود رتبه سایت و سئوی آن کمک کند. چرا که از نظر گوگل مطلبی که به صورت دائمی در سایتی بماند یک مطلب واقعی است نه یک تبلیغ. بنابراین می‌توانید روی رپورتاژ آگهی به عنوان شیوه‌ای برای دیده شدن دائمی حساب کنید.

با استفاده از رپرتاژ آگهی و انتشار آن در سایت‌های معتبر، سایت شما از نظر استفاده از تعدادی از کلمات کلیدی افزایش رتبه پیدا خواهد کرد. چرا که کلیک کردن افراد بر روی بک لینک‌ها می‌تواند نشان‌دهنده استفاده درست شما از کلمات کلیدی باشد. بنابراین گوگل شروع به رتبه دهی به مطالب شما کرده و لینک‌های سایت شما را برای نمایش به افراد در جایگاه‌های بالاتری قرار خواهد داد.

- رپورتاژ آگهی می‌تواند باعث بهبود تعداد کلیک بر روی لینک‌های داخلی شود.


وظیفه اصلی یک رپورتاژ تبلیغاتی هدایت کردن مخاطبین از صفحات سایت‌های مختلف به سایت شما است. اما پس از آن محتوای سایت شما است که تعیین می‌کند مخاطب در آن باقی بماند یا نه. به هر حال اگر مطالب جذابی در سایت خود داشته باشید و از قوانین لینک سازی داخلی به درستی استفاده کرده باشید، می‌توانید مخاطب را در سایت نگه دارید. این موضوع تاثیر زیادی بر سئو سایت خواهد داشت. به خصوص اگر مخاطب به یکی از مشتریان دائمی شما تبدیل شده و به صورت رایگان برای شما تبلیغ هم بکند.

رپوتاژ یک تبلیغ موثر و کم هزینه است.


نتایج تحقیقات یک موسسه معتبر در زمینه تاثیر رپرتاژ آگهی نشان می‌دهد که رپورتاژ یک ابزار موثر برای بهبود سئو است. به خصوص اگر در متن خود رپورتاژ نیز قوانین سئو رعایت شده باشد. هزینه رپورتاژ آگهی بسته به شرکتی که به آن سفارش تولید و انتشار رپورتاژ می‌دهید متفاوت است. اما فراموش نکنید که رپورتاژ روشی موثر و کم هزینه برای بهبود سئو است. به خصوص اگر توسط شرکتی معتبر نگارش شود.

شرکت ویرلن یک شرکت معتبر در زمینه تولید و انتشار رپورتاژ است که با در نظر گرفتن قوانین سئو و جنبه‌های تبلیغاتی یک رپورتاژ همه فن حریف برای شما تولید می‌کند. این شرکت رپورتاژ تبلیغاتی و رپورتاژ خبری را در سایت‌های معتبر و پربازدید منتشر کرده و کمک می‌کند که مخاطبین علاقمند راحت‌تر سایت شما را پیدا کنند.

شما می‌توانید نمونه رپرتاژ آگهی ویرلن را در سایت‌های معتبر خبری چون خبرگزاری تسنیم، اقتصاد آنلاین، خبرگزاری فارس، زومیت و... ببینید.

چرا که رپورتاژهای این شرکت برای همیشه در این سایت‌ها بایگانی شده و توسط مخاطبین قابل دسترسی هستند.

منبع : آکادمی ویرلن