تبیان، دستیار زندگی

با کاملترین آموزش افزایش فالوور اینستاگرام همراه ما باشید و کسب و کار خود را ارتقا دهید

همان‌طور که می‌دانید یکی از بهترین و محبوب‌ترین برنامه‌های حال حاضر دنیا که کاربران زیادی را به خود جذب کرده اینستاگرام است. محوریت اصلی این برنامه عکس می‌باشد که با اضافه کردن قسمت IGTV به برنامه اینستاگرام سعی شده اندکی از تصویر محور بودن اینستاگرام کاسته شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
با کاملترین آموزش افزایش فالوور اینستاگرام همراه ما باشید و کسب و کار خود را ارتقا دهید

اینستاگرام فضای بسیار عالی برای به اشتراک گذاشتن خاطرات و لحظه‌های مورد علاقه ما است که می‌توانیم این تصاویر و فیلم‌ها را با دوستان و افرادی که شما را فالو می‌کنند به اشتراک بگذاریم.

تا اینجا یک روال عادی در اینستاگرام را مرور کردیم اما زمان‌هایی نیز وجود دارد که شما قصد دارید بیشتر دیده شوید و یا محصول و کسب و کار خود را رونق ببخشید و نیاز به فالوور های بیشتر دارید. به همین دلیل به دنبال راه‌های افزایش فالوور می‌روید تا بتوانید به این مهم دست پیدا کنید.

ما در این مطلب قصد داریم بهترین راه‌های آموزش افزایش فالوور اینستاگرام را برای شما معرفی کنیم تا به هدفتان نزدیک شوید، پس با ما همراه باشید.

آیا ابتدا باید حتما فالوور اینستاگرام بخریم


این که تصمیم بگیرید برای پیجتان فالوور بخرید یک تصمیم شخصی است و باید برای این کار پلن خود را داشته باشید. اما اگر قصد خرید فالوور اینستاگرام دارید حتماً فالوور ایرانی گزینه شما باشد و تعدادی که قصد دارید خرید بزنید به صورت سریالی باشد، این یعنی اگر قصد دارید ۱۰ هزار فالوور بخرید این ۱۰ هزار فالوور را به سه قسمت تقسیم کنید و با اختلاف چند روز یک بار سفارش دهید.

بعد از تکمیل خریدهای خود می‌توانید با کمک گرفتن از روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام که در این مطلب قرار دادیم فالوور های واقعی خود را افزایش دهید.

هدف از قرار دادن بهترین راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام این است که اگر به طور اصولی فالوور های پیج خود را بالا ببرید در بلندمدت بسیار سود خواهید برد و هیچ خریدی به اندازه داشتن فالوور واقعی لذت‌بخش نخواهد بود.

شما باید تمام سعی خود را برای جذب فالوور واقعی را انجام دهید زیرا این فالوورهای واقعی هستند که در کسب‌وکار شما تعامل دارند و باعث می‌شوند به‌طور صعودی رشد کنید و مشتریان محصولات شما، شما را به‌راحتی پیدا کنند.

بهترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام


کسب‌وکار در اینترنت و فضای مجازی یکی از مواردی است که این روزها به‌صورت گسترده انجام می‌شود و تمام برندها و شرکت‌ها از آن استفاده می‌کنند تا محصولات خود را به‌صورت آنی و آسان به فروش برسانند. این فروش زمانی می‌تواند بالا و سودآور باشد که تعداد فالوورهای شما بالا باشد پس در زیر به روش‌های اصولی افزایش فالوور اینستاگرام اشاره خواهیم کرد.
با کاملترین آموزش افزایش فالوور اینستاگرام همراه ما باشید و کسب و کار خود را ارتقا دهید

پروفایل تان را جذاب کنید


چیزی که اهمیت پروفایل اینستاگرام دو چندان می‌کند شباهت آن به ویترین یک مغازه است که برای جذب مشتری بسیار تاثیر گذار خواهد بود. فرض کنید شما قصد دارید لباس بخرید و وارد یک پاساژ می‌شوید.

اولین چیزی که نظر شمارا جلب می‌کند ویترین مغازه است، که شما را به ورود به مغازه و خرید دعوت می‌کند. حل فکر کنید این مغازه‌ها فاقد یک ویترین جذاب و شیک باشند! چه اتفاقی می‌افتد؟

به دلیل تصویر محور بودن اینستاگرام این تصاویر هستند که حرف اول آخر را در آن می‌زنند پس باید از تصاویر باکیفیت و جذاب برای پروفایل خود استفاده کنید تا نظر کاربران را به خود جلب کنید و آنها را جزو فالوور های خود قرار دهید.

از تصاویر بسیار جذاب و خلاقانه استفاده کنید و سعی کنید این تصاویر اختصاصی باشند تا یک وجه خاص را کسب‌وکار شما ببخشد. ظاهر همیشه جذب‌کننده است پس شما نیز با استفاده از یک پروفایل اختصاصی و زیبا پیج خود را زیبا کنید.

از هشتگ ها استفاده کنید

هشتگ ها یکی از قابلیت‌های مفیدی هستند که برای جذب فالوور اینستاگرام و تمامی شبکه‌های مجازی تاثیرگذار هستند و در صورت استفاده از آنها می‌توانید کسب‌وکار خود را با رشد مناسب همراه کنید.

یکی از قابلیت‌های اینستاگرام این است که کاربران می‌توانند هشتگ های موردنظر را نیز فالو کنند که نشان‌دهنده اهمیت وجود هشتگ در پست‌ها را نشان می‌دهد. پس هنگام منتشر کردن پست‌های اینستاگرام حتماً از هشتگ ها برای افزایش فالوور استفاده کنید تا شاهد معجزه این قابلیت باشید.

برای اینکه استفاده از هشتگ ها برای شما راحت باشد از قبل لیستی از هشتگ های محبوب مربوط به کسب‌وکار خود را تهیه کنید و در پست‌های خود استفاده کنید.
با کاملترین آموزش افزایش فالوور اینستاگرام همراه ما باشید و کسب و کار خود را ارتقا دهید

با پیج های هم حوزه خود در تعامل باشید

از انجام دادن تعامل با پیج هایی که در حوزه کسب‌وکار شما فعالیت می‌کنند غافل نشوید چون این نوع همکاری برای شما بسیار سودمند خواهد بود. هنگام فعالیت در حوزه کسب‌وکار خود می‌توانید این‌گونه صفحات را پیدا کنید و با آنها تعاملات و ارتباط سودمندی را برقرار کنید و شاهد پیشرفت کاری خود باشید.

پیج هایی را که ماهیت کسب‌وکاری آنها شباهت زیادی با شما دارند را دنبال کنید و با ارسال پیام به آنها سعی کنید تبادل اطلاعات انجام دهید. این کار باعث می‌شود تا تعداد فالوور های هدفمند اینستاگرام شما افزایش پیدا کند.

مسابقات اینستاگرامی راه اندازی کنید

زمانی که یکی از پیج های اینستاگرام مسابقات اینستاگرامی برگزار می‌کند معمولاً افراد زیادی در این مسابقات شرکت می‌کنند و برای اینکه همیشه در این مسابقات شرکت کنند پیج مورد نظر را فالو می‌کنند. پیج های زیادی برای افزایش فالوور این نوع مسابقات را برگزار می‌کنند که بازخورد خوبی را نیز در بر دارد.

اگر قصد دارید مسابقات اینستاگرامی را برگزار کنید حتماً در آنها خلاقیت به خرج دهید و از جوایزی استفاده کنید که کاربران را ترغیب کنید تا در تمامی مسابقات شما شرکت کنند.

از وب سایت تان برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید

وجود یک وب‌سایت برای افزایش فالوور های اینستاگرام بسیار سودمند خواهد بود و می‌توانید کاربران وب سایت خود را به پیج اینستاگرامتان راهنمایی کنید تا آن را نیز دنبال کنند. برای اینکه بتوانید کاربران خود را ترغیب کنید تا پیج اینستاگرام را فالو کنند در پایان مطالب خود بنر اینستاگرام را قرار دهید و به این صورت شانس جذب فالوور را افزایش می‌دهید.

داشتن وب‌سایت این شانس را برای شما ایجاد می‌کند تا میزان ورود کاربر جدید را به کمک گوگل افزایش دهید و با کمک بنر اینستاگرامی که در پست‌های خود قرار دادید آنها را به پیج خود هدایت می‌کنید.

از ربات اینستاگرام استفاده کنید

استفاده کردن و به‌کارگیری ربات‌های اینستاگرام جهت افزایش فالوور اینستاگرام یکی دیگر از روش‌های مرسوم جذب فالوور است. وب‌سایت‌های زیادی هستند که با ارائه ربات‌های اینستاگرام تحت وب، ابزاری مناسب را برای تعامل با کاربران ایجاد می‌کنند. همین تعامل در پیج باعث می‌شود تا علاقه‌مندان به کسب‌وکار شما دسترسی راحت‌تری به شما داشته باشند و بالطبع اینکار افزایش فالوور را برای شما در پی دارد.

نتیجه گیری

برای موفق بودن در کسب‌وکار اینستاگرام باید به‌صورت صحیح فعالیت داشته باشید و با آماده کردن یک استراتژی خوب برای تولید محتوا آن را تکمیل کنید. با انتشار پست‌ها و متن‌های جذاب به‌صورت منظم، می‌توانید به‌مرورزمان به پیج خود هویت ببخشید و آن را ارتقا دهید.

حتماً با کاربران خود تعامل داشته باشید و پاسخگو تمامی سؤالات آنها باشید تا به این صورت حس اعتماد و اطمینان را در بین آنها ایجاد کنید. بیشتر بخوانید:

تبلیغات اینستاگرام چیست و چرا باید از آن استفاده کنید؟