تبیان، دستیار زندگی

اطلاعیه پایان فعالیت شبکه اجتماعی تبیان

از تاریخ 15 آذر 1399 امکان فعالیت در شبکه اجتماعی تبیان فراهم نیست و همه داده ها و اطلاعات این سرویس حذف خواهد شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
پایان کار شبکه اجتماعی تبیان و تبلاگ

سلام کاربران گرامی
سال‌هاست که از شروع فعالیت موسسه تبیان می‌گذرد. موسسه‌ای که همواره تلاش‌های همه جانبه و مستمری را در طول سالیان متمادی برای تأثیرگذاری و جریان‌سازی مثبت و مفید در جامعه ایفا کرده است. در طی سال‌ها، تبیان خدمات گسترده و متنوعی را ارائه داده است و برنامه‌های مختلف و بخش‌های متنوعی در موسسه و سایت تبیان ویژه اقشار مختلف سنی به فعالیت مشغول بوده‌اند.

بخش‌هایی که یکی پس از دیگری ایجاد شدند، با پشتیبانی تبیان و حضور کاربران رشد کردند، به بلوغ رسیدند و فعالیت خود را ادامه دادند و هر کدام نیز تجربه نوینی در ایران به حساب می‌آیند. برخی از بخش‌ها در روند اجرایی، دستخوش تغییراتی شدند تا به عملکرد بهتر و شایسته‌تری دست پیدا کنند. در این میان، برخی از بخش‌ها به جهت به روزآوری و همگام‌سازی با جامعه نوین و فضای دیجیتال، فعالیت خود را متوقف کردند تا در برنامه‌های جدید و آینده تبیان، در قالبی جدید پذیرای کاربران باشند.
نرم افزار شبکه اجتماعی تبیان

اکنون به مرحله جدیدی از روند تغییرات در تبیان، یعنی به شبکه اجتماعی تبیان رسیده‌ایم. لزوم تغییر و تحول در ساختارهای تبیان ایجاب می‌کرد که پس از سال‌ها فعالیت شبکه اجتماعی، اقداماتی در جهت بررسی ساختار و کاربرد شبکه اجتماعی و جایگاه این سامانه صورت پذیرد. از این رو، موسسه تبیان تصمیم دارد تا سرویس‌دهی به شبکه اجتماعی تبیان را به پایان برساند تا از این پس توسعه‌دهندگان تبیان، در جهت برنامه‌ریزی‌های جدید گام بردارند.

از این طریق اعلام می‌شود که از تاریخ 15 آذر 1399 امکان فعالیت در شبکه اجتماعی تبیان فراهم نیست و همه داده ها و اطلاعات این سرویس حذف خواهد شد. از کاربران عزیز و قدیمی شبکه اجتماعی تبیان پوزش می‌طلبیم و تقاضا داریم در فرصت باقیمانده، نسبت به کپی‌برداری و یا ذخیره نسخه پشتیبان از اطلاعات خود اقدام کنند. بدیهی است پس از این تاریخ، امکان دسترسی به مطالب مقدور نخواهد بود.

امیدواریم در آینده نزدیک، با طرح‌ها و سامانه‌های جدید و پویا، میزبان حضور و فعالیت شما کاربران گرامی باشیم.

در پایان به اطلاع شما می‌رسانیم که جدیدترین سامانه تبیان به نام «پرسان» می‌تواند اولین مقصد شما پس از شبکه اجتماعی تبیان باشد. این سامانه به منظور پرسش و پاسخ در موضوعات مختلف بین کاربران طراحی شده است و مطمئنا ضمن پاسخگویی به بسیاری از سوالات کاربران، تجربه جدید و مناسبی برای فعالیت شما خواهد بود. منتظر حضور شما در «پرسان» هستیم.