تبیان، دستیار زندگی

هتل خوب در دبی

تصمیم به اقامت توریستی در شهر دبی را دارید؟ بدنبال بهترین هتل¬های خوب در دبی هستید؟ نمیدانید متناسب با بودجه مالی خود در کدام یک از هتل-های دبی اقامت گزینید؟ جای هیچ نگرانی نیست. در این معرفه شما مسافران را با لیستی از هتل¬های لوکس، گران قیمت و ارزان قیمت در دبی آشنا می-کنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
هتل خوب در دبی

پس همراه ما باشید تا با محل اقامتی مناسب، سفری بیاد ماندنی و خاطره­انگیز را برای خود به ارمغان آورید. شما را قبل از خواندن این مطلب دعوت به کلیلک روی لینک زیر میکنم تا با قیمت های به روز تور دبی دسترسی پیدا کنید.
https://zima.ir/tours/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%A8%DB%8C

انتخاب هتل ٥ ستاره در دبی

شهر دبی پر است از هتل­ها و محل­های اقامتی لوکس و مدرن؛ به گونه­ای که هیچ واژه­ای نمی­تواند شکوه و خاص بودن هتل 5 ستاره آتلانتیس را توصیف کند. این هتل، با خدمات رسانی­های گسترده، مجهز به امکانات آکواریوم زیر دریا، شنا با دلفین­ها، رزرو هلی کوپتر و... امکان سفر زیر آب و پرواز بر فراز شهر دبی را برای شما مهیا می­سازد. اقامت در هتل 5 ستاره بولگاری نیز تمام استانداردهایی که برای اقامتگاه­های لوکس و مدرن همیشه در نظر داشتید را زیر و رو می­کند. این هتل بینظیر در کنار امکانات فراوانی که به مسافران عرضه می­کند، با نزدیکی به برج خلیفه و فروگاه بین المللی دبی، مورد توجه افراد قرار می­گیرد.  برای آشنایی بیشتر این هتل ها روی لینک زیر کلیک کنید.
https://www.agoda.com/city/dubai-ae.html?cid=1844104

همچنین هتل 5 ستاره ریکسوس د پالم، با معماری مشابه ساختمان­های ترکی و نیز هتل 5 ستاره شانگری لا، تمام انتظارات گردشگران از اقامت در یک فضای لوکس و شیک را فراهم می­نماید.
هتل خوب در دبی

هتل­های گران قیمت در دبی

دبی شهری معمولی نیست. جایی است که با ساخت بزرگترین آسمان خراش­ها و سازه­های مدرن، به نگین خاورمیانه و شهری قیمتی در جهان تبدیل شده است. شهری که در کنار محل­های اقامتی 5 ستاره، با هتل­های گران قیمت و لوکس، آماده ارائه خدمات رسانی به مسافران می­باشد.

- هتل برج العرب جمیرا نه تنها در دبی، بلکه در کل جهان جز گران قیمت­ترین و تنها هتل 7 ستاره دنیا شناخته می شود. همین شهرت جهانی همراه با امکانات و خدمات تفریحی بسیار، باعث گران بودن اقامت در این مکان لوکس شده است.

- هتل 5 ستاره رافلز هم با طراحی خاص شبیه به اهرام مصر، امکانات خدماتی و رفاهی متنوع و گسترده به مسافران، جز گران­ترین هتل­ها در دبی بشمار می­رود.

-هتل سوفیتل داون تاون با داشتن چشم اندازی بینظیر از برج خلیفه، نزدیکی به ساحل جمیرا، فضاهای اقامتی شیک و مدرن همراه با استخر رو باز و... باعث افزایش قیمت اقامت شده است.
هتل خوب در دبی

هتل­های قیمت مناسب در دبی

گران بودن شهر دبی بویژه محل­های اقامتی گردشگران، زبانزد عام و خاص است؛ با این حال، در این شهر علاوه بر هتل­های 5 ستاره گران قیمت، متناسب با بودجه مالی، میتوانید هتل­های قیمت مناسب و ارزانتری را رزرو نمایید.

با انتخاب هتل لواندر، هتل دریم پالاس، هتل سیتی استار، هتل آی­بیس الرقه، هتل سان اند سندز و...، با داشتن اقامتی به صرفه، از گشت­وگذار در این شهر لذت ببرید. این محل­های اقامتی، ممکن است به اندازه هتل­های 5 ستاره و گران قیمت دبی لوکس و خاص نباشند؛ اما از امکانات و خدمات­رسانی خوبی برخوردارند.
هتل خوب در دبی

مقایسه هتل­های ٥ ستاره و ٤ ستاره در دبی

وجود فضاهای اقامتی متنوع با قیمت­های گوناگون، دست مسافران را برای انتخاب باز گذاشته­ است. با این حال، هیچ هتلی از لحاظ امکانات و خدمات­رسانی با هتل­های 4 و 5 ستاره در دبی قابل قیاس نیستند. از آنجایی که عموما هتل­های 5 ستاره در دبی از قیمت­های بالایی برخوردارند و انتخاب هتل­های 2 و 3 ستاره در دبی، در برخی مواقع امکانات محدود و کمی را ارائه می­کنند، هتل­های 4 ستاره دبی میتواند آیتم مناسبی باشد. این هتل­ها از لحاظ امکانات، تفاوت زیادی با هتل­های 5 ستاره دبی ندارد؛ ولی قیمت کمتری را برای اقامت دریافت می­کنند. هتل­های 4 ستاره شیک و لوکس بسیاری در دبی قرار دارند که تجربه فوق­العاده­ای از سفر در دبی را برای شما بوجود می­آورند.


هتل خوب در دبی