تبیان، دستیار زندگی

3 نرم‌افزار برای یادگیری مهارت‌های تخصصی و کاربردی

مهارت‌های پردرآمدی که می‌توان در قرنطینه یاد گرفت

عده‌ای از مردم با شنیدن واژه قرنطینه به دلیل زیان‌ده شدن کسب‌وکار، رکود بازار، ترس از تنهایی و... دچار اضطراب می‌شوند اما باید نیمه پر لیوان را دید و به فرصت‌هایی توجه کرد که این سبک زندگی آرام برای ما فراهم کرده است. پس به‌جای غصه خوردن و بیهوده هدر دادن وقت، بهتر است از این فرصت برای یادگیری مهارت‌های جدید استفاده کنید. در ادامه به معرفی سه اپلیکیشن برتر و کاربردی مهارت‌آموزی می‌پردازیم.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
مهارت،درامد،کسب درامد،آموزش،اپلیکیشن،رایگان،اینستاگرام،کسب درامد
یادگیری علم و مهارت‌های جدید بی‌پایان است و هرکسی در هر سن و شرایطی می‌تواند با توجه به علاقه‌اش مهارت‌های جدیدی را فرابگیرد؛ کلاس‌های آنلاین، مراکز آموزشی، کتاب‌ها و...راه‌های مختلفی برای یادگیری مهارت‌ها هستند اما برای کسب دانش به کمک این منابع باید هزینه‌های هنگفتی را پرداخت کرد. خوشبختانه امروزه بستر اینترنت شرایطی را فراهم کرده است تا با حداقل هزینه‌های ممکن بتوان توانایی‌های خود را افزایش داد و با یادگیری مهارت جدید، زمینه فرصت شغلی را برای خود ایجاد نمود. پس در این روزهای قرنطینگی باید فرصت را برای یادگیری مهارت‌های جدید و کاربردی غنیمت شمرد. به همین منظور در ادامه به معرفی اپلیکیشن‌های سطح بالا برای یادگیری مهارت‌های جدید می‌پردازیم:

آموزش ویدئویی اکسل 2016

نرم‌افزار اکسل یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین نرم‌افزارهای مورداستفاده در شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف است. اکسل در سال 1985 بهره‌برداری شد. این برنامه برای محاسبات ریاضی، آماری، متنی، ترسیم نمودار، گزارش‌دهی و برنامه‌ریزی به‌وسیله ابزارهای گرافیکی کاربرد دارد؛ بنابراین شما می‌توانید از فرصت قرنطینگی استفاده کرده و از این ابزار برای موفقیت و پیشرفت در شغلتان استفاده کنید، یا اگر جویای کار هستید از این مهارت برای پیدا کردن شغل مناسب استفاده نمایید و در حالت سوم، مهارت جدید و کاربردی را یاد بگیرید.

یکی از برنامه‌هایی که برای یادگیری اکسل به‌صورت رایگان و بدون پرداخت‌های درون برنامه‌ای می‌توانید از آن استفاده کنید، برنامه آموزش ویدیویی اکسل 2016 است که توانسته با بیش از هزار دانلود، امتیاز 4.6 را توسط کاربران کافه بازار دریافت نماید. این برنامه پرطرفدار، اکسل را به زبان فارسی در 32 جلسه به‌صورت آنلاین به شما آموزش می‌دهد. دقت کنید برای یادگیری بهتر لازم است تا در کنار تماشای آنلاین فیلم در نرم‌افزار، خودتان همان توضیحات را در برنامه اکسل انجام دهید.
مهارت،درآمدزایی،کسب درامد،اکسل

آموزش فارسی فتوشاپ

فتوشاپ یکی از مهارت‌های کاربردی است که می‌توانید با یادگیری آن در آینده کسب درآمد کنید. خیالتان را راحت کنیم که با یادگیری فتوشاپ هیچ‌وقت بیکار نمی‌مانید و می‌توانید به‌صورت تمام‌وقت و پاره‌وقت به روش‌های مختلفی ازجمله طراحی سایت، ساخت عکس و تیزرهای تبلیغاتی، مدیریت پیج اینستاگرام، طراحی لوگو، کارت ویزیت، کار در آتلیه و حتی آموزش فتوشاپ به دیگران کسب درآمد کنید.

یکی از برنامه‌های خوبی که به‌راحتی می‌توانید کار با فتوشاپ را به‌صورت حرفه‌ای آموزش ببینید، برنامه آموزش فارسی فتوشاپ است. این نرم‌افزار، یکی از برنامه‌های محبوب و پرطرفدار یادگیری فتوشاپ است که بیش از 10 هزار بار توسط کاربران گوگل پلی در سراسر جهان دانلود شده و توانسته امتیاز بالای 4.6 را به خود اختصاص دهد. آموزش فتوشاپ در این برنامه به زبان فارسی، کاملاً رایگان و گام‌به‌گام با تصاویر است که افراد مبتدی می‌توانند این مهارت را تا سطح پیشرفته آموزش ببینند.
فتوشاپ،درآمدزایی،کسب درآمد
اگر احساس می‌کنید فتوشاپ را به‌صورت متنی و همراه با تصویر به‌خوبی یاد نمی‌گیرید، می‌توانید با یک سرچ ساده در اینترنت به ویدیوهای آموزشی فتوشاپ دسترسی پیدا کنید؛ ازجمله سایت‌هایی که فتوشاپ را به‌صورت رایگان و به زبان ساده، روان و جامع آموزش داده، سایت‌های آبان وب و مکتب خونه است که می‌توانید در 17 الی 57 جلسه به‌طور کامل و حرفه‌ای فتوشاپ را یاد بگیرید.

آموزش پریمیر با Learn Adobe Premiere

 ویرایش فیلم و تدوین ویدیو یکی از کارهایی است که نه‌تنها افراد حرفه‌ای بلکه افراد عادی هم نیز به آن نیاز پیدا می‌کنند. حتماً برای شما هم پیش‌آمده که بخواهید تغییراتی در فیلم شخصی‌تان ایجاد کنید. اپلیکیشن‌های موبایلی زیادی برای تدوین ویدیو وجود دارد اما اگر بخواهید تدوین فیلم را به شکل جدی یاد بگیرید و از این راه درآمد کسب کنید، باید به سراغ نرم‌افزار قدرتمندی مثل پریمیر بروید. آموزش کار با پریمیر شاید در ابتدا کمی سخت باشد اما به‌قدری لذت‌بخش است که می‌تواند برایتان به یک مهارت سرگرم‌کننده و جذاب تبدیل شود و با تدوین تیزرهای تبلیغاتی، ساخت کلیپ جشن‌ها و موزیک ویدیو، تدوین فیلم‌های کوتاه و حتی آموزش پریمیر به دیگران کسب درآمد کنید.

 Learn Adobe Premiere Pro یکی بهترین نرم‌افزارها در زمینه آموزش پریمیر به شمار می‌رود که بیش از 50 هزار بار توسط کاربران گوگل پلی در سراسر جهان نصب‌شده است. این اپلیکیشن نحوه واردکردن ویدئو، ویرایش، افزودن افکت و انتقال و سپس خروجی گرفتن پروژه‌های ویدیویی را به شما آموزش می‌دهد. با کمک این نرم‌افزار آموزشی می‌توانید در بیش از 18 ساعت، نحوه کار با پریمیر را آموزش ببینید.
پریمیر،تدوین فیلم،کسب درآمد،درآمدزایی
علاوه بر این اپلیکیشن، سایت‌های مختلفی هستند که به‌صورت کاملاً رایگان نحوه کار با پریمیر را در چند جلسه آموزش می‌دهند. سایت مکتب‌خونه به عنوان بزرگ‌ترین رسانه دیجیتال آموزش مجازی در ایران ازجمله سایت‌هایی است که می‌توانید برای آموزش پریمیر به آن مراجعه کرده و در عرض سی‌ودو جلسه 2 الی 11 دقیقه‌ای به‌صورت رایگان، پریمیر را به صورت جامع و کامل آموزش ببینید.