تبیان، دستیار زندگی

آشنایی با اختلال و بیماری بیش فعالی جنسی

عدم پیگیری و درمان اختلال و بیماری بیش فعالی جنسی؛ فرد را در معرض مشکلات مختلفی قرار می‌دهد. چرا که این اختلال به صورت تدریجی در افراد بروز کرده و مشکلاتی را در عملکرد جنسی طبیعی آن‌ها ایجاد می‌کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
بیش فعالی جنسی
بیش فعالی جنسی؛ سکس از جدی ترین مسائلی است که ممکن است در بین زوجین بوجود آید و باعث نابودی زندگی مشترکشان شود. 

نیاز جنسی آنها اغلب سیری ناپذیر، مداوم و پایدار است و احساس اجبار به خودارضایی دارند. در برخی موارد اختلالات هورمونی می تواند باعث بروز بیش فعالی شود. اما اغلب بیش فعالی جنسی ریشه روانی داشته و با دارو درمان نمی شود.

این نیاز می تواند زندگی روزمره فرد را دچار اختلال کند. بیمار بیش فعال برای انجام کارهایش تمرکز نداشته و حتی در رابطه جنسی ارضای جسمی و روانی نمی شوند.

زنان بیش فعال جنسی علیرغم روابط جنسی متعدد ارضای جنسی پیدا نمی کنند، این حالت یک بیماری است که نباید با میل جنسی در زنان اشتباه گرفته شود.- این بیماران فکر می کنند باید هر چه سریعتر وارد رابطه ی جنسی شوند.

- این بیماران اگر چه وارد رابطه ی جنسی متعدد می شوند ولی رضایت جنسی پیدا نمی کنند.

بیش فعالی جنسی بیشتر در مردان شایع می باشد، در این بیماری فرد اغلب کنترلی بر رفتار جنسی خود ندارد و در رابطه جنسی رضایت کامل به دست نمی آورد.



- حتی گاهی هم لذت جنسی برای آنها به وجود نمی آید.

- بیماران بیش فعال جنسی دچار اختلالات روانی خواهند شد.

بیش فعالی جنسی با اعتیاد جنسی تفاوت دارد


توان جنسی در معتادان جنسی مانند دیگر افراد جامعه می باشد.

اما افراد مبتلا به بیش فعالی جنسی شاید بعد از ساعت ها فعالیت جنسی به ارگاسم برسند.پس اگر احساس می‌کنید عملکرد جنسی طبیعی ندارید هرچه زودتر مشاوره دریافت کنید.
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .