تبیان، دستیار زندگی

قانون پنج ثانیه‌ای چیست؟

در زندگی مشترک قوانینی وجود دارد، که با رعایت آن می‌توانید به بهتر شدن رابطه میان خود و همسرتان کمک زیادی کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
قانون  همسرداری
در روابط زناشویی روزهایی وجود دارد که ممکن است شما و همسرتان دچار اختلاف سلیقه شده و با یکدیگر جر و بحث کنید، با رعایت قانون پنج ثانیه می توانید آرامش خود را به دست آورده و بعد از کسب آرامش مشکلات خود را به راحتی حل کنید.  

خستگی و بی‌حوصلگی ما، گاهی باعث تنبلی‌هایی میشه که ما یه‌سری از کارها رو انجام ندیم.


پیشنهاد من به شما اینه که "قانون ۵ ثانیه" رو رعایت کنید.

این قانون به ما میگه شما با رعایت‌کردن این کارهای ۵ ثانیه‌ای، آرامش بیشتری رو کسب خواهید کرد و وارد جروبحث‌های بچه‌گانه و کم‌ارزش در داخل خانه نمی‌شوید.

برای مثال: شما اگر هنگام ورود به خانه، خم می‌شدید و کفش‌های خود را داخل جاکفشی می‌گذاشتید، دیگر همسر شما یا مدیر ساختمان با شما بحث‌وجدل نمی‌کرد.

قانون ۵ ثانیه‌‌ای به ما می‌گوید که با رعایت‌ کردن این قانون، آرامش بیشتری بدست آورده  و  وارد جر و بحث‌ های بی مورد نشویم.



اگر هنگام نوشیدن آب، به‌اندازه ۵ ثانیه بیشتر صبر می‌کردید و لیوان آب را از داخل کابینت برمی‌داشتید و بطری آب را سر نمی‌کشیدید، دیگر مجبور نبودید برای دقایقی غر زدن‌های خانم‌تون رو بشنوید.

اگر بعد از تعویض لباس، لباس‌تون رو داخل کمد یا چوب‌لباسی آویزون می‌کردید، یا اگر بعد از شارژشدن گوشی و لپتاپ، شارژرها رو جدا کنید و سرجایش بگذارید، دیگه لازم نیست عذرخواهی کنید و یا جروبحث‌های اضافی تو خونه داشته باشید.

بسیاری از این کارهای ۵ ثانیه‌ای در زندگی‌های ما وجود داره که اگر مقیّد به رعایت این کارها شویم، زندگی بهتری خواهیم داشت. با انجام ٣ هفته‌ای و ملزم‌کردن خود، این رفتارها رو تبدیل به عادت کنید.
عادت‌های ۵ ثانیه‌ای دیگه‌ای را که می‌شناسید، خودتون یادداشت کنید و برای ما در نظرات بنویسید.

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .