تبیان، دستیار زندگی

آیا شوهرت از تو حساب می بره؟!

دانستن نحوه مدیریت زندگی مشترک می‌تواند سبب آرامش و پیشرفت در روابط زوجین شود، یکی از مهم‌ترین اصول در روابط زناشویی احترام متقابل نسبت به یکدیگر است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
احترام به همسر
احترام به همسر یکی از بنیان‌های زندگی سالم است و برای حفظ آن می بایست زوجین حقوق یکدیگر را بشناسند، پس دانستن بایدها و نبایدهای زندگی مشترک از اصول مهم روابط زناشویی است.

آگاهی به نیاز به دریافت احترام یکی از بنیادی‌ترین اصول در روابط زن و مرد است و اگر از جانب یکی از طرفین تهدید شود آسیب های فراوانی به این روابط وارد می شود.

خانمی را می‌شناسم که همیشه به همسرش احترام می‌گذارد؛ چه در تنهایی، چه در پیش بچه‌ها و چه در حضور دیگران. همیشه با الفاظ زیبا و محترمانه، مرد خود را در زمان بیرون‌رفتن از خانه بدرقه می‌کند.

برای حفظ زندگی مشترک، زوجین باید حقوق یکدیگر را شناخته و با دانستن بایدها و نبایدهای زندگی مشترک برای حفظ آن تلاش کنند.  



وقتی با همسرش تلفنی صحبت می‌کند، برای اینکه ثابت کند که همسرش از او حساب می‌برد، با صدای بلند و الفاظ زننده و تند با او حرف نمی‌زند.

اگر خانمی هستید که مردتان از شما می‌ترسد، راه را اشتباه رفته‌اید! درواقع، شما همسر یک شیر نیستید؛ بلکه همسر یک موش هستید! البته خودتان او را موش کرده‌اید.اگر می‌خواهید در زندگی همه‌چیز داشته باشید، با همسرتان با احترام رفتار کنید. نترسید! آنها پررو نمی‌شوند. کسی به‌خاطر احترام‌گذاشتن و با ادب‌بودن پشیمان نشده است.
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .