تبیان، دستیار زندگی

دلخوشی‌های کوچک در زندگی زناشویی

گاهی گفتن یک دوستت دارم ساده از طرف شما باعث دلگرمی همسرتان می‌شود و همین دلخوشی‌های کوچک، قدم بزرگی در تحکیم زندگی زناشویی شما خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
دلخوشی های کوچک در زندگی زناشویی
دلخوشی های کوچک در زندگی زناشویی به سادگی کسب می شود و زوجین می توانند با یک ابزار علاقه ساده زندگی را به کام خود و همسرشان شیرین کنند. مثلا؛ با یک احوالپرسی ساده، با یک دلداری کوتاه، با یک لبخند مهربانانه، با یک نگاه، یک شاخه گل و ... می شود، زندگی را گرم کرد، و ما چه بی رحمانه این دلخوشی های کوچک را از یکدیگر دریغ میکنیم؟!

بعد از غذا، زنگ بزن خانومت

سرِ کار ناگهان متوجه میشید که امروز، لباس‌های تمیز و اتو کشیده، چقدر شما رو مرتب و با نظم نشون میده.

خب، این‌ها رو از خانومتون دارید. همون موقع زنگ بزنید یا پیام بدید. مثلاً میتونید این متن را بفرستید: "عزیزم، امروز سرِ کار از اینکه لباس‌هام تمیز و اتو کشیده بود، خوشحال بودم. خواستم از شما بابت این خوشحالی که به من هدیه دادی، تشکر کنم".

دلخوشی های کوچک در زندگی زناشویی با یک احوالپرسی ساده، یک دلداری کوتاه، یک لبخند مهربانانه، یک نگاه، یک شاخه گل و ... به آسانی کسب می شود. 



یا اینکه خانمتون برای شما غذا درست کرده و بردید سر کار. وقت ناهار که اولین قاشق غذا رو خوردید و متوجه خوشمزه‌بودن و البته زحماتی که برای اون کشیده شده، شدید، با همسرتون تماس بگیرید یا پیامک بزنید و از طعم غذاش تعریف کنید و بگید: "کاش کنار هم این ناهار لذیذ رو میخوردیم. با وجود شما بیشتر میچسبید".

یا اینکه وقتی می‌بینید بچه‌هاتون حمام‌رفته، با لباس‌های مرتب راهی مدرسه میشن، خوبه تماس بگیرید و یا پیام بدید که چقدر مادر نمونه‌ای هست و اینکه اون را دریای محبت میدونید.
دلخوشی‌های کوچیک رو جدی بگیرید.

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .