تبیان، دستیار زندگی
سازمان تربیت بدنی كتیرایی: مدیری كه تزكیه نفس كند از انتقاد بر آشفته نمی شود كاشفی: هرجا باشیم عضو خانواده ورزش هستیم نماینده طاهریان : سپاسگزاریم صبح سه شنبه  طی مراسمی در هتل هویزه تهران مدیران رسانه های ورزشی كشور از...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مراسم تجلیل از مدیران پیشین سازمان تربیت بدنی

كتیرایی: مدیری كه تزكیه نفس كند از انتقاد بر آشفته نمی شود

كاشفی: هرجا باشیم عضو خانواده ورزش هستیم

نماینده طاهریان : سپاسگزاریم

صبح سه شنبه  طی مراسمی در هتل هویزه تهران مدیران رسانه های ورزشی كشور از بهزاد كتیرایی – مدیركل سابق حراست سازمان تربیت بدنی، طاهره طاهریان معاون سابق تربیت بدنی در ورزش بانوان و كاشفی – مدیر كل سابق دفتر امور مشترك فدراسیون های سازمان تقدیر كردند.

در این مراسم كه با حضور مدیران رسانه های ورزشی - و جمعی از مسئولان ورزش كشور برگزار شد دكتر احمدی رییس انجمن عكاسان و خبرنگاران ورزشی گفت: ورزش جای صحبت و اخلاق است و افراد حاضر در آن در بخشهای مختلف با در نظر داشتن این مساله الگوهای مناسبی برای جوانان هستند..

همچنین اردشیر لارودی – سردبیر روزنامه جهان فوتبال گفت: همان روز كه حكم مدیریت افراد زده می شود در واقع حكم بركناری ایشان هم صادر شده است. وی افزود: ورزش جای رقابت است و مجالی برای دشمنی در این عرصه وجود ندارد. اگر مشكلاتی مشاهده می‌كنیم نباید به خاطر دشمنی و خصومت آنها را پر ارزش جلوه دهیم. امیدوارم بتوانیم از تجربیات عزیزانی چون بهزاد كتیرایی در جای دیگر استفاده نماییم.

سپس منوچهر زندی به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: برخورد چند ساله اخیر حراست با رسانه ها بسیار مطلوب و شایسته بوده و یك رابطه صمیمانه بین این دو نهاد وجود داشته كه امیدواریم در آینده نیز شاهد ادامه چنین روشی باشیم.

همچنین احمد ناطق نوری رییس فدراسیون بوكس در ادامه از زحمات كتیرایی و طاهریان درعرصه ورزش واقدامات انجام شده از سوی آنها قدردانی نمود و گفت: طی چند سال اخیر در حراست سازمان كارهای اساسی و فرهنگی انجام گرفت. كتیرایی همیشه به دنبال اصلاح ساختار فكری مجموعه حراست سازمان تربیت بدنی بود ودر همین راستا بسیار با رسانه ها و مطبوعات صمیمی و صادقانه برخورد می كرد.

همچنین حجت الله خطیب مدیر كل تربیت بدنی استان تهران نقش حراست سازمان را در عرصه ورزش بسیار خوب ومثمر ثمر خواند و برای كتیرایی آرزوی موفقیت نمود.

غلامحسین زمان آبادی مشاور ارشد و سخنگوی فدراسیون فوتبال نیزاز زحمات بی‌شائبه طاهریان كه توانست در ورزش بانوان دگرگونی خوبی ایجاد كند به نیكی یاد كرد.

در پایان عیسی اسحاقی مشاور و سخنگوی سازمان تربیت بدنی اظهار امیدواری كرد كه كارهای انجام گرفته از سوی حراست سازمان تربیت بدنی ادامه داشته باشد و بیان كرد :امیدواریم بتوانیم از عزیزانی كه درعرصه ورزش تجربه‌های خوبی كسب كرده اند در جایی دیگر بهره مند شویم.

پرویز زاهدی ، ناصر احمدپور و شاهین رحمانی از دیگر سخنرانان این جلسه بودند .

مهندس فائقی نیز طی سخنانی با اشاره جهانی نشدن اندیشه، اقتصاد و صنعت مدرن در كشورمان افزود: در این میان حداقل ده رشته‌ی ورزشی با مدرنیته با همه‌ی نارسایی‌ها و عدم سرمایه‌گذاری كافی، جهانی شده است و این‌ها همه به دلیل زحمات افراد تلاشگری همچون كتیرایی و دوستان دیگر بوده است.

كتیرایی نیز در سخنانی، قلم را نعمت الهی و مقدس عنوان كرد و افزود: پاسخ اینكه چرا بعضی وقت‌ها با قلم برخورد می‌شود، در سوره علق آمده كه انسان طغیان می‌كند، جایی كه می‌بیند توانگر است مگر اینكه خودش را ساخته باشد.

وی این موضوع را از زمان و مكان خارج دانست و تصریح كرد: اگر مسوولان امور، تزكیه نكرده باشند، پیشرفتی حاصل نمی‌شود و در یك كلام «خود شكن، آینه شكستن خطاست». از طرفی اگر من و امثال من مطرح شدیم، فقط و فقط به دلیل همكاری صمیمانه‌ی اهالی قلم بوده كه راه را هموار كردند و امروز شاهد نتایج مثبت آن هستیم.

همچنین كاشفی، مدیر سابق دفتر مشترك امور فدراسیونهای سازمان تربیت‌بدنی با بیان اینكه «ورزش بازنشستگی ندارد»، اظهار داشت: هر چه بیشتر از عمر اهالی ورزش می‌گذرد، بهتر و بیشتر می‌توانند به جامعه‌ی ورزشی كمك كنند.