تبیان، دستیار زندگی

ترفندی برای تازه نگه داشتن جوش شیرین در منزل

اگر دوست ندارید جوش شیرین خود را در بسته های پلاستیکی و یا مقوایی نگه دارید بهترین راه برای تازه نگه داشتن آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد. فراموش نکنید که نگهداری جوش شیرین در بسته های مقوایی آن را تازه نگه نمی دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
جوش شیرین
زمانی که به مواد مورد نیاز برای آشپزخانه فکر می‌کنید جوش شیرین به خاطر استفاده‌های متنوعی که دارد در بالای لیست قرار می‌گیرد. چه بخواهید بوهای مختلفی که در آشپزخانه می‌آید را برطرف کنید و یا نان و کوکی بپزید برای اینکه بخواهید استفاده‌های متنوع دیگری که برای جوش شیرین متصور است را انجام دهید، داشتن آن یک ضرورت حتمی است. برای آشنا شدن با فواید جوش شیرین ۱۷ کاربرد جوش شیرین را بخوانید.اگر دوست ندارید جوش شیرین خود را در بسته های پلاستیکی و یا مقوایی نگه دارید بهترین راه برای تازه نگه داشتن آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد. فراموش نکنید که نگهداری جوش شیرین در بسته های مقوایی آن را تازه نگه نمی‌دارد.

 

اگر نمی‌خواهید جوش شیرین خود را در بسته‌های مقوایی و یا پلاستیکی قرار دهید به شما پیشنهاد می‌کنیم از شیشه‌های ادویه خالی برای نگهداری آن استفاده کنید.


پس از اینکه پلاستیک و یا بسته جوش‌شیرین را باز کردید برای تازه ماندن آن باید در محفظه قرار گیرد که هوا به داخل آن نفوذ نکند و یا کم نفوذ می‌کند. بسته‌های مقوایی به این دلیل که پس از باز شدن دیگر بسته نمی‌شوند و نمی‌توانند از ورود هوا جلوگیری کنند برای نگهداری از جوجه چینی مناسب نیستند. از آنجایی که جوش شیرین بوهای مختلفی را به خود جذب می‌کند بنابراین نگهداری آن در ظرف و یا پلاستیکی که هوا وارد آن شود اصلاً ایده مناسبی نیست.

با اینکه جوش شیرین یک تا دو سال تاریخ انقضا دارد اما به محض اینکه آن را باز می‌کنید و هوا به آن می خورد نهایتاً تا ۶ ماه می‌توانید از آن استفاده کنید.نگهداری جوش شیرین در محفظه‌ای که هوا به آن وارد نشود این مدت زمان را حداکثری می کند. پیشنهاد ما برای نگهداری از جوش‌ شیرین ظرف‌های ادویه است که نه تنها عمر آن را افزایش می‌دهد بلکه آن را مفیدتر نیز می کند. 
اگر دوست ندارید جوش شیرین خود را در بسته های پلاستیکی و یا مقوایی نگه دارید بهترین راه برای تازه نگه داشتن آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد. فراموش نکنید که نگهداری جوش شیرین در بسته های مقوایی آن را تازه نگه نمی دارد.


پیش از انتقال جوش شیرین به ظرف ادویه توجه کنید که هیچ بویی نداشته باشد چرا که اگر قبلا از این ظرف برای مواد دیگری استفاده کرده باشید و بویی در آن وجود داشته باشد جوش شیرین آن بو را به خود جذب می‌کند و از کیفیت و تازگی آن کاسته می شود. با قرار دادن جوش شیرین در ظرف ادویه استفاده از آن آسان می شود و می‌توانید برای موارد مختلفی مانند آشپزی و کارهای مرتبط با پاک‌سازی و تمیز کردن خانه از آن استفاده کنید.

‌در این مقاله ۱۱ وسیله‌ای که هرگز نباید با جوش شیرین پاک شوند را بشناسید.
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .