تبیان، دستیار زندگی
سابقات بین المللی تنیس( فیوچرز) هفته سوم خود را از تاریخ 15/9/82 روز شنبه در مجموعه ورزشی المپیك كیش با شركت 40 تنیسور خارجی از كشورهای الجزایر، اسپانیا، آلمان، اكراین، سوئد، اتریش ، ایتالیا، روسیه، تونس، رومانی، لهستان، شیلی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقات تنیس

جام فیوچرز كیش

مسابقات بین المللی تنیس( فیوچرز) هفته سوم خود را از تاریخ 15/9/82 روز شنبه در مجموعه ورزشی المپیك كیش با شركت 40 تنیسور خارجی از كشورهای الجزایر، اسپانیا، آلمان، اكراین، سوئد، اتریش ، ایتالیا، روسیه، تونس، رومانی، لهستان، شیلی، فرانسه، ژاپن، هلند، یونان، ارمنستان و استرالیا و 17 تنیسور ایرانی در قسمت دوبل و انفرادی در دو جدول با هم به رقابت پرداختند. ابتدا در قسمت انفرادی در جدول مقدماتی 20 تنیسور خارجی و 13 نفر ایرانی با هم به رقابت پرداختند كه از مجموع این نفرات تعداد 8 نفر به جدول اصلی راه یافته و در جدول اصلی 32 تنیس باز مسابقات خود را بصورت تك حذفی برگزار نمودند كه مایكل پیری ژی از كشور لهستان مقام اول و یوهانس آگیرا از كشور اتریش مقام دوم هفته سوم را بدست آوردند( توضیح هفته اول و دوم این مسابقات در مرداد ماه 82 در تهران برگزار گردیده بود) در قسمت دوبل 4 تیم دونفره جدول مقدماتی با هم به رقابت پرداختند كه دو تیم به جدول اصلی راه یافته و در جدول اصلی 16 تیم دو نفره برای كسب مقام قهرمانی با هم به رقابت پرداختند .

نگاه كلی ؛  یك ارزیابی كلی از بازیكنان كشورمان كه در این دروه از مسابقات شركت كردند می پردازیم در جدول مقدماتی ابتدا اشكان دبیری مقابل حریف اتریشی حرفی برای گفتن نداشت و در دو ست متوالی با نتایج 0-6 نتیجه بازی را واگذار نمود مهرداد وهابی مقابل حریفی از انگلستان قرار گرفت، وهابی اگر تجربه مسابقات بین المللی را داشت یقیناً پیروزی بر حریف انگلیسی دور از دسترس نبود ولی وهابی در یك دیدار خوب و نزدیك با نتایج مشابه 4-6 مقابل حریف خود شكست خورد، شهاب راطق مقابل آندره مرینوف از روسیه قرار گرفت. راطق در این دیداركاری از پیش نبرد و با نتایج مشابه 3-6 مغلوب حریف روسی خود شد اكبر طاهری توانست براحتی باردیا صالحی از سوئد را در دو ست متوالی 2-6 شكست دهد. اشكان شاهقلی با نتیجه 0-6  و 2-6 از خوان فردا از شیلی شكست خورد سام كاظمی به سلیمان حاج توفیق از الجزایر نتیجه را واگذار نمود و كوروش هاشمیان توانست در دو ست حریفی از استرالیا را شكست دهد.