تبیان، دستیار زندگی

به همت هوشمند تبیان؛نخستین شتابدهنده فناوری‌های محاسباتی در کشور راه‌اندازی می‌شود

به‌گزارش روابط‌عمومی مجموعه ارتباطات هوشمند تبیان، این مجموعه یک مرکز شتابدهی به‌منظور حمایت استارتاپ‌های فعال در زمینه فناوری‌های محاسباتی راه‌اندازی می‌کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
نخستین شتابدهنده
مجموعه ارتباطات هوشمند تبیان به‌منظور افزایش بهره‌وری در زمینه فناوری‌های محاسباتی، ازجمله: رایانش ابری، اینترنت اشیا، کلان داده‌ها، زنجیره بلوکی و هوش مصنوعی، یک شتابدهنده تخصصی برای حمایت از استارتاپ‌های فعال در زمینه فناوری‌های محاسباتی راه‌اندازی می‌کند. مأموریت هوشمند تبیان کمک به تیم‌های استارتاپی علاقه‌مند، توانمند و پیشرو برای ایجاد کسب‌وکارهای مرتبط با فناوری‌های محاسباتی با تمرکز بر درآمدزایی و از طریق رفع نیازهای بازار، حمایتی و سرمایه‌ای آنهاست.

مهم‌ترین خدمات این شتابدهنده به استارتاپ‌ها، شامل: جذب، معرفی و تبادل ایده‌ها و استارتاپ‌های این حوزه، آموزش تخصصی، ارائه مشاوره (کوچینگ و منتورینگ ) و برگزاری کارگاه‌های تخصصی، تأمین  زیرساخت، نیازهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آنها، شبکه‌سازی و برگزاری رویدادهای مشترک با هدف ایجاد پیوند میان آنها، ارائه خدمات بازاریابی، تبلیغات و برندسازی و …، ارائه خدمات باشگاه مشتریان، ازجمله دسترسی به بانک‌های اطلاعاتی خوشه‌بندی شده و جذب سرمایه مورد نیاز  می‌شود.

این مجموعه با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حال راه‌اندازی این شتابدهنده در ایستگاه نوآوری شریف است.