تبیان، دستیار زندگی

معتبر ترین نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی مابه

اگر شما هم از کاربران ماشین ظرفشویی مابه هستید، در صورت مشاهده هر یک از علایم زیر، با نمایندگی رسمی تعمیرات مابه تماس بگیرید تا در اولین فرصت، کارشناسان به عیب یابی و تعمیر دستگاه شما بپردازند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
یخچال
مابه (mabe) یکی از برند های معروف لوازم خانگی می باشد که ارائه دهنده محصولات متنوعی از لوازم خانگی برقی شامل: یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، ساید بای ساید، جاروبرقی و مایکروفر می باشد. این برند در ایران نمایندگی های محدودی دارد. تعمیرگاه های متفرقه بسیاری به ارائه خدمات پس از فروش مابه می پردازند ولی در صورت بروز مشکل و یا هر گونه نیاز به تعمیرات، حتما باید به نمایندگی مجاز و رسمی تعمیرات مابه مراجعه کنید.

نمایندگی رسمی تعمیرات مابه در تهران، با چهار شعبه در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران آماده خدمت رسانی به همشهریان تهران و حومه، جهت امور نصب، عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی برند مابه (mabe) به صورت 24 ساعته و هر روز هفته حتی تعطیلات می باشد. کافیست با شماره 02122225007 تماس بگیرید تا کارشناسان این مجموعه در سریع ترین زمان از نزدیکترین شعبه به محل اعزام شوند و به طور تخصصی و حرفه ای، به عیب یابی و انجام تعمیرات لازم دستگاه شما بپردازند.

در این مقاله سعی داریم برای کاربران لوازم خانگی مابه، به بررسی فنی و معرفی مشکلات رایج محصولات این برند بپردازیم تا با مواردی که نیاز هست با تعمیرکار مابه تماس بگیرید آشنا شوید. پر فروش ترین لوازم خانگی مابه در ایران عبارتند از: یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی مابه. در ادامه به صورت تک به تک، به بررسی و معرفی نکات مهم در تعمیرات هر یک از این محصولات می پردازیم.

یخچال فریزر مابه

یخچال فریزر مابه که به سه حالت ساید بای ساید، فریزر بالا و فریزر پایین به بازار عرضه می گردد، از محبوبیت بالایی بین محصولات مابه برخوردار است. بیشترین تماس ها با مرکز تعمیرات مابه، مربوط به تعمیر یخچال مابه می شود.

از کجا بفهمیم یخچال فریزر مابه نیاز به تعمیرات دارد؟

خنک نشدن یخچال

یکی از مشکلاتی که خیلی از ما ممکن است با آن مواجه شده باشیم، زمانی است که یخچال به حد کافی سرمایش تولید نمی کند. این مشکل که مستقیما با فن یخچال و یا گاز آن ارتباط دارد، می تواند تا حدی باشد که حتی یخچال فریزر شما را تبدیل به یک کمد کند. جهت عیب یابی و رفع این مشکل، حتما باید از تعمیرکار مابه کمک بگیرید.

سر و صدای زیاد یخچال فریزر

جدیدترین مدل های یخچال فریزر مابه، طوری طراحی شده اند که هیچ گونه سرو صدای اضافی تولید نکنند. در صورتی که شما صداهای اضافی و ناهنجار از دستگاه احساس کنید، باید بدانید که زمان تعمیر آن رسیده است. این آسان ترین روش تشخیص نیاز به تعمیرات، در یخچال و فریزرهای مابه است. این مشکل مربوط به قطعات دستگاه می باشد و اگر به موقع متوجه آن شوید، از هزینه تعویض قطعه پیشگیری می شود.
یخچال

مشکلات یخساز یخچال

یکی دیگر از مشکلات رایج یخچال مابه، کار نکردن یخساز می باشد. این مورد یکی از مشکلاتی است که در بسیاری از موارد، خود شما میتوانید به عیب یابی و رفع مشکل آن بپردازید. در صورتی که داخل محفظه یخساز، یخ گیر نکرده باشد و دکمه دستی یخساز هم روی حالت خاموش نباشد، با نمایندگی تعمیرات مابه تماس بگیرید.

ماشین لباسشویی مابه

ماشین لباسشویی مابه، به دلیل بکارگیری قطعات اصل آمریکایی، از کیفیت بالایی در میان سایر برندهای بازار برخوردار است.

مشکلات مربوط به تعمیر لباسشویی مابه، موارد رایجی هستند که برای اکثر لباسشویی ها اتفاق می افتند.

در چه صورت باید با تعمیرکار لباسشویی مابه تماس بگیریم؟

تکان خوردن ماشین لباسشویی

در صورتی که وزن و قواره مناسب لباس ها را رعایت کردید و بعد از بالا رفتن دور نیز همچنان لرزش و تکان خوردن دستگاه به طور غیر عادی ادامه پیدا کرد، حتما باید از تعمیرکار لباسشویی مابه کمک بگیرید. انتخاب صحیح برنامه شستشو متناسب با نوع البسه نیز در این امر تاثیر گذار است.

نشتی آب از لباسشویی

در صورتی مشاهده هرگونه نشتی آب از لباسشویی مابه، حتما ابتدا وضعیت اتصال شلنگ ورودی آب را چک کنید. ممکن است شلنگ سوراخ شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد و یا از محل اتصال خارج شده باشد.

مشکلات مربوط به تخلیه آب

این مشکل، مستقیما با شلنگ تخلیه و فیلتر پمپ تخلیه در ماشین لباسشویی مابه ارتباط دارد. در صورت عدم وجود گرفتگی در شلنگ و یا مسیر خروج آب، حتما برای انجام امور تعمیرات لباسشویی، اقدامات لازم را انجام دهید.

ماشین ظرفشویی مابه

ماشین ظرفشویی مابه (mabe) یکی از با دوام ترین ظرفشویی ها در مقایسه با سایر برندهای بازار می باشد. اما برای نگهداری این دستگاه و پیشگیری از مشکلات و هزینه های احتمالی، موارد بسیار زیادی را باید رعایت کنید. ماشین ظرفشویی با وجود تسهیل در امور روزانه شما، نگهداری بسیار حساسی دارد. اکثر تماس هایی که با نمایندگی مرکزی ظرفشویی مابه جهت تعمیرات گرفته می شود، مواردی هستند که اگر خود مشتری، نگهداری صحیح از دستگاه خود به عمل می آورد، نیاز به هزینه تعمیرات پیدا نمی کرد. در نتیجه همیشه در انتخاب درست شوینده، ظروف و تمیز کردن کامل ماشین ظرفشویی خود کوشا باشید.

علائم خرابی ماشین ظرفشویی مابه

اگر شما هم از کاربران ماشین ظرفشویی مابه هستید، در صورت مشاهده هر یک از علایم زیر، با نمایندگی رسمی تعمیرات مابه تماس بگیرید تا در اولین فرصت، کارشناسان به عیب یابی و تعمیر دستگاه شما بپردازند.

-روشن نشدن ماشین ظرفشویی
-تمیز نکردن ظروف
-نشتی آب از ماشین ظرفشویی
-سروصدای اضافی از دستگاه
-خشک نشدن ظروف
توجه داشته باشید شرکت ها و تعمیرگاه های زیادی تحت عنوان تعمیر محصولات مابه در تهران فعالیت دارند اما نمایندگی رسمی تعمیرات مابه در تهران، کاملا تحت نظر اتحادیه لوازم خانگی فعالیت داشته و تمام خدمات خود را با نرخ مصوبه اتحادیه ارائه می دهد. تعمیرکاران مجرب این نمایندگی افرادی دلسوز، متعهد و مجرب هستند که در استخدام آنها حساسیت بسیار زیادی به عمل آمده و تمام آموزش ها لازم را دیده اند. آنها با سالها سابقه فعالیت در این حوزه، در عیب یابی و تعمیر فوری لوازم خانگی مابه تبحر بالایی دارند. همچنین، از دیگر مزایای نمایندگی تعمیرات مابه، استفاده از قطعات ارجینال می باشد. این موضوع از اهمیت بسیار بالایی در دوام لوازم خانگی دارد.