تبیان، دستیار زندگی

هوشمند تبیان، از حفظ مشتری تا درآمد هفت برابری

به گزارش روابط عمومی ارتباطات هوشمند تبیان؛ مدیر واحد فروش این مجموعه ضمن تأکید بر حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید طی یک سال اخیر، تكمیل ظرفیتDatacenter و کسب درآمد هفت برابری طی شش ماه را مهمترین دستاوردهای این مجموعه میداند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
هوشمند تبیان

فهیمه روشن، مدیر فروش و بازاریابی مجموعه ارتباطات هوشمند تبیان درباره  آخرین استراتژی این مجموعه در زمینه فروش می‌گوید: مجموعه ما در سال٩٨، در پی تكمیل ظرفیت Datacenter و افزایش درآمد بود؛ بنابراین طبق دستور، ما هم با الویت‌بندی سعی كردیم ابتدا مشتریان قدیمی  را حفظ و در مرحله دوم، از طریق رایزنی مشتریان جدید برای Datacenter _ که درحال حاضر مشتری ما محسوب می‌شوند_  جذب کنیم.

وی درباره شیوه تبلیغ و جذب مشتری طی یک سال اخیر در هوشمند تبیان تأکید می‌کند: عمده تمرکز ما نه بر تبلیغات بلکه فروش از طریق سایت تبیان و بیش از آن، فروش تلفنی و مذاكره حضوری بوده است. خوشبختانه به جایگاهی رسیدیم كه مشتریان دهان به دهان برای ما بازاریابی كرده و ما رو به یکدیگر معرفی می‌کنند.

مدیر فروش هوشمندتبیان در تصریح دستاوردهای این واحد در ارتباط با مشتریان می‌گوید: با توجه به استراتژی‌هایی که به آن اشاره کردم، توانستیم ظرف كمتر از شش ماه،  به تكمیل ظرفیت Datacenter و درآمد هفت برابری دست یابیم. بعلاوه، نامه‌های حسن انجام كار مشتریان نشان می‌دهد بیش از ٩٠ درصد آنها از خدمات ما رضایت كامل دارند.