تبیان، دستیار زندگی

شروع مجدد مصاحبه های حضوری

دوباره پذیرای شما عزیزان هستیم اما فراموش نکنید با ماسک و دستکش مراجعه کنید که شرمنده‌تان نشویم. با توکل به خدا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی روال کارمان مانند قبل ادامه خواهد داشت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
ازدواجاین روزها حال زندگی خیلی ها خوب نیست، خبر ابتلای عزیزانمان را می شنویم، بعضی هایمان هم طعم کرونا را چشیده ایم و چشم امیدمان به فرداست و روزهایی که بتوانیم دوباره بدون ماسک و ترس در خیابان ها قدم بزنیم. هر چند باید به فکر سلامتی خودمان و بقیه باشیم اما زندگی ادامه دارد و با توجه به زمان نامعلوم تمام شدن روزهای کرونایی، همسان گزینی تبیان کار مصاحبه های خود را از سر گرفته است. دوباره پذیرای شما عزیزان هستیم اما فراموش نکنید با ماسک و دستکش مراجعه کنید که شرمنده تان نشویم. با توکل به خدا، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی روال کارمان مانند قبل ادامه خواهد داشت و امیدواریم در این روزهایی که خبرهای خوش کمتر به گوش می رسد، بتوانیم با زمینه‌سازی برای ازدواج هایی پایدار، رضایت را به قلبهایتان هدیه دهیم. آرزوی ما خوشبختی شماست.

همراهان عزیز، با توجه به گسترش سامانه همسان گزینی تبیان، لازم است جهت استفاده از خدمات همسان‌گزینی یا مشاوره اپلیکیشن همدم را از طریق لینک زیر دریافت و نصب نمایید، این سامانه در سراسر کشور فعال است.
 بخش همسان گزینی تبیان