تبیان، دستیار زندگی

فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی

دیجی شیمی به عنوان تولید کننده دیسکلر این امکان را دارد که انواع دیسکلر را با قیمت مناسب و کیفیت عالی بین مشتریان عرضه نماید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
دیجی شیمی

فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی بطور تخصصی در حوزه فروش آنلاین انواع مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی فعالیت دارد. دیجی شیمی با قدمتی 10 ساله سعی کرده است انواع مواد شیمیایی را در بسته بندی های متنوع بدون محدودیت در تامین کالای خریداری شده با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت حمل و نقل در اختیار خریداران قرار دهد.

تفاوت آب مقطر و آب معمولی

آب مقطر یا آب چکیده آبی است که ناخالصی آن به شیوه تقطیر گرفته شده باشد. در این شیوه آب را جوشانده و بخار آب را به ظروف دیگری انتقال می‌دهند. دمای جوش در آب چکیده پایین‌تر از آب معمولی است. آب مقطر در باتری اسیدی مورد استفاده اتومبیل‌ها و کامیون‌ها استفاده می‌شود.

اجزای سازنده محلولی از یک ماده حل شده غیر فعال را می‌توان با تقطیر ساده از هم جدا کرد. برای این کار محلول را می‌جوشانیم تا حلال فرار ، تبخیر و از ماده حل شده جدا شود. با سرد کردن بخار، (میعان)، حلال مایع جمع‌آوری می‌شود و ماده حل شده به صورت باقی مانده تقطیر باقی می‌ماند.

تولید آب مقطر

فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی با بهره گیری از بهترین تجهیزات روز دنیا و همچنین تخصص کارشناسان خود سالهاست که محصول آب مقطر را با بهترین کیفیت تولید می کند.
فروش اینترنتی آب مقطر
با توجه به پیشرفت در حوزه دیجیتال و اینترنت امروزه این امکان برای شما مشتریان عزیز فراهم گردیده که بتوانید با خرید آنلاین آب مقطر از سایت دیجی شیمی، خرید بسیار راحت و آسان را تجربه نمایید.
لب تاب

تنوع انتخاب بسته بندی  

با توجه به این نکته که دیجی شیمی به عنوان یکی از شرکت های تولید کننده مواد شیمیایی از جمله آب مقطر با در اختیار داشتن انواع تجهیزات و فضای کافی توانایی تامین نیاز مشتریان خود را بصورت خرد و عمده دارد. در هنگام ثبت سفارش این امکان وجود دارد که کاربر هر نوع بسته بندی که مایل است را به راحتی انتخاب کرده و روند خرید را ادامه دهد.

انواع بسته بندی


·        گالن 2.5 لیتری
·        گالن 5 لیتری
·        گالن 20 لیتری
·        بشکه 220 لیتری
·        تانکر 1000 لیتری
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02136308312 تماس حاصل فرمایید و یا به سایت digishimi.com مراجعه نمایید.

دیسکلر چیست؟

دیسکلر مایعی رسوب بر جهت رسوب زدایی استخر، انواع چیلر، پکیج، بویلر، کلیه سطوح دارای رسوبات سخت می باشد. که دیسکلر با توجه به کارایی به انواع مختلفی تقسیم می شود که در ادامه آن را شرح می دهیم.

انواع دیسکلر


1. دیسکلر معمولی تولید دیجی شیمی جهت شستشوی استخر بسیار موثر است.
2. سوپر دیسکلر : جهت رسوب زدایی انواع قطعات فلزی که از جنس چدن و مس باشند مانند برخی چیلرها و بویلرها
3. دیسکلر بدون بو : جهت رسوب زدایی استیل و آلومینیوم. این دیسکلر بدون بو می باشد و خلوص بالاتری دارد.

قیمت فروش دیسکلر
دیجی شیمی به عنوان تولید کننده دیسکلر این امکان را دارد که انواع دیسکلر را با قیمت مناسب و کیفیت عالی بین مشتریان عرضه نماید.