تبیان، دستیار زندگی

بررسی یک باور در مورد شپش سر

آیا کوکاکولا شپش را از بین می‌برد؟

آیا در چرخه بی‌پایان شپش گیر افتاده‌اید؟ به نظر می‌رسد این وضعیت به این شکل است: شپش را پیدا می‌کنید، ساعت‌ها برای مداوا، جدا کردن شپش و نظافت منزل وقت صرف می‌کنید. به مدت چند هفته کوتاه گمان می‌کنید شپش از بین رفته است؛ اما این موجود مرموز دوباره سر و کله‌اش پیدا می‌شود!
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : زینب حکیمی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
شستن موها با نوشابه
آیا این چرخه برای شما هم آشنا به نظر می‌رسد؟ این سیکل بارها و بارها تکرار می‌شود تا زمانی که کاری را که تا به حال انجام می‌دادید، تغییر دهید. شاید به همین دلیل است که شما در مورد کشتن شپش توسط کوکاکولا تحقیق می‌کنید. شنیده‌اید که کوکاکولا می‌تواند شپش را از بین ببرد. آیا واقعیت دارد؟

چرا خلاص شدن از شر شپش بسیار سخت است؟

همه والدین در سراسر دنیا از متخصصان یک سؤال را می‌پرسند؟ چرا امروزه خلاص شدن از شر شپش بسیار دشوارتر شده است؟
شپش نسبت به هر آنچه در گذشته در از بین بردنش مؤثر بوده، ایمن شده است. شاید شما به یاد داشته باشید که مادرتان از یک درمان معمول شپش یا حتی سس مایونز برای رفع این مشکل استفاده می‌کرد. نژاد جدید شپش سر، دیگر با این روش‌های درمانی از بین نمی‌رود، به همین دلیل امروزه شپش توسط مردم «اَبَر شپش» نامیده می‌شود، زیرا در برابر آن درمان‌ها مصون شده است.

هنگامی که دچار شپش هستید، در واقع دو مشکل وجود دارد: خود شپش و تخم شپش! اغلب، افراد تمام توجه خود را معطوف به خود شپش می‌کنند، اما از مسئله بسیار بزرگ‌تر، تخم‌های شپش، غافل می‌شوند! این تخم‌ها پر از شپش‌های کوچک هستند و فقط منتظرند که بیرون بریزند و کل چرخه شپش را از سر بگیرند!


اَبَر شپش

ابتدا باید بدانید که اگر با شپش سر دست‌وپنجه نرم می‌کنید، تقصیر شما نیست. نژاد کنونی شپش در برابر داروهای بدون نسخه و تجویزی، ایمن شده است. بنابراین اغلب درمان‌های مرسوم، اثری ندارند، حتی اگر طولانی‌مدت باشند.
شپش امروزی «اَبَر شپش» نامیده می‌شود زیرا دارای جهش‌های ژنتیکی است که آن‌ها را در برابر بیشتر درمان‌ها مقاوم می‌کند و کشتن آن‌ها بسیار دشوار است.
مطالعات متعدد ثابت کرده است که شپش نسبت به درمان‌هایی که در گذشته مؤثر بودند، ایمن است، اما والدین ناآگاه، معمولاً 5 یا 6 بار محصولات بزرگ را می‌خرند تا سرانجام تسلیم شوند و چیز دیگری را امتحان کنند.

آیا بهتر است از درمان خانگی مانند کوکاکولا کمک بگیریم؟

قبل از صحبت در مورد اینکه آیا کوکاکولا شپش را می‌کشد یا نه، باید یک سؤال مهم از خود بپرسید ...
آیا می‌خواهید شپش را بکشید یا از شر شپش خلاص شوید؟؟؟
چون یک تفاوت بزرگ وجود دارد! امروز کشتن شپش، آن را از بین نمی‌برد. اگر تمام انرژی خود را صرف از بین بردن خود شپش کنید، دیگر هرگز از شر شپش خلاص نخواهید شد!
به چه دلیل؟
هنگامی که دچار شپش هستید، در واقع دو مشکل وجود دارد: خود شپش و تخم شپش! اغلب، افراد تمام توجه خود را معطوف به خود شپش می‌کنند، اما از مسئله بسیار بزرگ‌تر، تخم‌های شپش، غافل می‌شوند! این تخم‌ها پر از شپش‌های کوچک هستند و فقط منتظرند که بیرون بریزند و کل چرخه شپش را از سر بگیرند! به همین دلیل است که شما مرتباً شپش می‌گیرید!
بنابراین، حتماً با هر دو مشکل مقابله کنید: خود شپش و تخم‌های شپش.


کوکاکولا برای شپش: آزمایش‌ها

یک متخصص می‌گوید: از آنجا که «متخصص شپش» بودن کار تمام وقت من است، من تقریباً در مورد همه داروهای خانگی آزمایش کرده‌ام. پس از خواندن چند ادعا درباره «درمان معجزه‌آسا با کوکاکولا»، تصمیم گرفتم اثر آن را روی شپش سر آزمایش کنم.
از آنجا که من هر روز به افراد دچار شپش کمک می‌کنم، آزمایش داروهای خانگی برای من آسان است. من چندین شپش و موی سر از یک مشتری که سخت آلوده به این موجود مرموز بود، جمع‌آوری کرده و در یک ظرف قرار دادم. سپس کوکاکولا را مستقیماً داخل شیشه شپش ریختم، 30 دقیقه صبر کردم و بعد آن را شست و شو دادم.

نتایج

صادقانه بگویم، من هرگز چنین چیزی را در مورد داروهای خانگی ندیده‌ام. تقریباً برای هر آزمایش درمان خانگی، یک نتیجه یکسان مشاهده می‌کنم...
وقتی شپش را در مایع یا سم غرق می‌کنم، بی‌حرکت می‌شوند (نمی‌میرند). شپش‌ها برای مدت طولانی غوطه‌ور می‌شوند و برای حفظ انرژی به حالت «خواب زمستانی» در می‌آیند. یک مطالعه این وضعیت را «خود را به مردن زدن» نامید.
شپش می‌تواند برای مدت طولانی در این حالت خواب زمستانی باقی بماند، زمان آن معمولاً حداقل 15 دقیقه است، اما ممکن است ساعت‌ها طول بکشد.
شپش‌ها پس از شستشو دوباره زنده می‌شود و به زودی قدرت کامل خود را به دست می‌آورند و می‌توانند مثل قبل از درمان، معمولاً در عرض یک ساعت، تولیدمثل کنند.
من تصور می‌کردم این وضعیت، در مورد کوکاکولا هم صدق می‌کند، اما شگفت‌زده شدم.

کوکاکولا بدترین داروی خانگی است که تاکنون آزمایش کرده‌ام!
شپش‌هایی که در کوکاکولا غوطه‌ور بودند، دوباره زنده شدند و در عرض چند ثانیه پس از شستشو بیش از حد فعال بودند! من هرگز چیزی ندیده‌ام که بعد از شناور شدن شپش «فعال‌تر» شود!
همه شپش‌های غرق شده در کوکاکولا زنده و فعال بودند تا اینکه سرانجام 24 ساعت بعد آن‌ها را دور انداختم.
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.