تبیان، دستیار زندگی

چرا مشاوره آنلاین پزشکی در این روزها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

پزشکان مجموعه دکتر ساینا با حفظ حریم‌های شخصی، دلسوزی، عطوفت و روابط عمومی قوی کنار شما حضور دارند تا به پاسخ خود دست یابید. شما می‌توانید با اطمینان به سامانه، با مشاوران خود در ارتباط باشید تا سلامتی خود را تضمین کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دکتر ساینا

در حال حاضر با توجه به دسترسی عموم به اینترنت و پیشرفت تکنولوژی، بدون نیاز به خروج از منزل، می‌توان از خدمات مشاوره پزشکی استفاده کرد. مشاوره آنلاین پزشکی، امکان ارائه خدمات و مشاوره با پزشکان مختلف از دکترهای عمومی تا متخصصین را به کاربران ارائه می‌دهد. یکی از بهترین سامانه‌های استفاده از این خدمات، مشاوره آنلاین پزشکی دکتر ساینا است. اما چرا این مجموعه در میان رقبا توانسته موفق‌تر عمل کند؟

با ما تا انتها همراه باشید.

دردسرهای مراجعات حضوری و نوبت‌های تلفنی!

حتما برای شما هم پیش‌ آمده مدت زمان زیادی پشت خط تلفن برای گرفتن نوبت پزشک سپری کرده باشید. احتمالاً گاهی بعد از پشت خط تلفن ماندن‌های طولانی با پیغام " دکتر تا ماه دیگه وقت نداره " هم روبرو شده‌اید.

بسیاری از مراجعه‌کنندگان به مطب‌های پزشکان مدت زمان زیادی را نیز پشت اتاق ویزیت و برای رسیدن نوبت منتظر می‌مانند! اما در این شرایط شیوع کرونا که حضور در مکان‌های سربسته کاری خطرناک بحساب می‌آید، مشاوره آنلاین پزشکی راهکار خوبی برای خدمات پزشکی است.

در مشاوره آنلاین پزشکی، با از بین رفتن رفت و آمد، در هزینه‌‌های مالی و زمان شما صرفه جویی می‌شود. مشاوره آنلاین پزشکی در حال حاضر برای سالمندان، افراد با سابقه بیماری و همچنین بیمارانی که امکان خروج از منزل را ندارند، بهترین انتخاب است.

دکتر ساینا چیست؟

سامانه دکتر ساینا استارت‌آپی در حوزه پزشکی است. خدمت اصلی این مجموعه مشاوره از راه دور پزشکی (Telemedicine) است. این سامانه توانسته در 44 گرایش پزشکی بیش از 450 پزشک فوق تخصص و متخصص جذب کند. سوابق تحصیلی و تجربی دکترهای این مجموعه توسط کمیته پزشکی دکتر ساینا تایید شده‌اند.

دکتر ساینا تا به اکنون با ثبت بیش از یک میلیون مشاوره موفق توانسته جایگاه خود را در زندگی افراد جامعه باز کند. همچنین در صورتیکه خدمات دریفتی پاسخگو نیازتان نبود می‌توانید با پشتیبانی 24 ساعته این مجموعه تماس بگیرید و پس از اعلام نارضایتی خود مبلغ پرداختی خود را به صورت کامل دریافت کنید. اما چه خدماتی در این سامانه آنلاین ارائه می‌شوند؟

چه تخصص‌هایی در دکتر ساینا پوشش داده شده است؟

همانطور که ذکر شد بیش از 44 تخصص پزشکی در این سامانه پوشش داده شده تا به تمام دغدغه‌های لحظه‌ای و مشکلات شما پاسخ داده شود. در حال حاضر که تجویزهای خانگی بی‌اعتبار در شبکه‌های مجازی جای خود را به نسخه‌های پزشکی داده‌اند، مشاوره با یک متخصص در دسترس، برای تایید و یا رد این نسخه‌ها و پیشنهادات پزشکی ضروری است.

همچنین برای تخصص‌های خاص نیز در این سامانه مشاوره آنلاین پزشکی امکان مشاوره فراهم است. اصلی‌ترین تخصص‌های پزشکی دکتر ساینا عبارت‌اند از:

·        زنان و زایمان
·        پوست و مو
·        تغذیه
·        کلیه و مجاری ادراری
·        سلامت جنسی
·        گوارش
·        اعصاب و روان
·        کودکان
·        گوش و حلق و بینی
·        جراحی قلب و عروق
·        ترک اعتیاد

البته همان‌طور که اشاره شد موارد بالا تنها بخشی از تخصص‌های مشاوران این مجموعه محسوب می‌شود.

چطور می‌توان از خدمات مشاوره آنلاین پزشکی دکتر ساینا استفاده کرد؟

با مراجعه به سایتdrsaina.com و عضویت در کمتر از یک دقیقه با دنیای مشاوره این مجموعه آشنا خواهید شد. همان‌طور که اشاره کردیم در این مجموعه امکان برقراری ارتباط به سه صورت تلفنی و صوتی وجود دارد.

در لیست گرایش‌ها تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این سایت امکان انتخاب شما در کنار پیشنهاد متخصصین است. تا بحال برای ملاقات با یک پزشک، بهترین راه انتخاب معرفی شدن او توسط آشنایان بود. همچنین برای اطلاع از میزان رضایت مشتری حضور در مطب و پرسش از مراجعه کنندگان کمک بزرگی به فرایند انتخاب می‌کند.

اما در سامانه مشاوره آنلاین پزشکی دکتر ساینا کنار نام هر پزشک، رزومه، سابقه، شماره نظام پزشکی و تعداد مشاوره در سایت قابل مشاهده است. همچنین در پایان مشاوره امکان ثبت نظر وجود دارد. با مشاهده نظرات کاربران و رزومه پزشکان می‌توانید پزشک مورد نظر را انتخاب کنید.

دکتر ساینا

حال تنها لازم است سوال خود را از پزشک بپرسید و مبلغ مشاوره را پرداخت کنید. سوال شما به دست پزشک رسیده است، در اسرع وقت مکالمه شما آغاز خواهد شد. به خاطر داشته باشید نظرات شما در انتهای مشاوره کمک بسیاری به مراجعه کنندگان بعد از شما خواهد داشت. همچنین امکان نوبت‌دهی آنلاین برای مشاوره‌های پزشکی در کنار مشاوره‌های آنلاین و تلفنی وجود دارد که معطلی‌های پشت تلفن برای گرفتن نوبت ویزیت را از بین می‌برد.

جمع بندی

مشاوره آنلاین پزشکی خدمتی است برای رفع دغدغه‌های لحظه‌ای پزشکی شما. از زمان شیوع کرونا این سرویس مورد مقبولیت بیشتری قرار گرفته است. در حال حاضر که مشاوره آنلاین پزشکی جای خود را در میان اذهان باز کرده است، انتخاب سامانه‌ای که خدمات مشاوره را به خوبی ارائه دهد، دشوار است.

پزشکان مجموعه دکتر ساینا با حفظ حریم‌های شخصی، دلسوزی، عطوفت و روابط عمومی قوی کنار شما حضور دارند تا به پاسخ خود دست یابید. شما می‌توانید با اطمینان به سامانه، با مشاوران خود در ارتباط باشید تا سلامتی خود را تضمین کنید.