تبیان، دستیار زندگی

کرکره برقی شفاف، انتخابی زیبا و کاربردی

مشتریانی که از این کرکره ها در بالکن استفاده می کنند انتظار سه چیز را دارند: امنیت، زیبایی و دیدن فضای بیرون از خانه
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کرکره برقی

امروزه تقریبا تمام کسب و کارها (البته از نوع سنتی آن) برای امنیت و زیبایی مغازه ی خود رو به کرکره های برقی آورده اند. کرکره های برقی خود انواع مختلفی دارند که یکی از زیباترین و امن ترین انواع آن کرکره های شفاف می باشد. کرکره های شفاف از انواع کرکره های پلی کربنات میباشند که چه از نظر زیبایی و چه از نظر امنیت یک سر و گردن از انواع مشابه خود بالاتر هستند. مهمترین ویژگی امنیتی این کرکره ها استفاده از تیغه های پلی کاربنات و مهمترین ویژگی زیبایی شناختی آن، معلوم بودن داخل فروشگاه در شب (و کلا شفاف بودن کرکره) می باشد.  شرکت کهربا در یکی از شرکت هایی است که  تمامی خدمات نصب کرکره برقی را به طور کامل برای شما انجام میدهد.

دلیل استفاده از کرکره های شفاف

همانطور که بیان شد امنیت و زیبایی مهمترین ویژگی کرکره های شفاف است اما با توجه به چه پارامتر هایی کرکره های شفاف امن و زیبا هستند.

تیغه های فولادی

یکی از انواع تیغه های کرکره ها، تیغه های پلی کربنات است. تیغه های پلی کربنات از مقاوم ترین پلیمر ها ساخته می شوند که ویژگی های گوناگونی را به این نوع تیغه افزوده است. بعضی این این نوع تیغه ها در جک درب پارکینگ نیز استفاده می شود. این ویژگی ها عبارتند از:

ضد حریق و آتش سوزی
ضد ضربه بودن در برابر ضربات سخت
ضد گلوله
ظاهر شگفت انگیز و جذاب

یکی از عواملی که چه در زیبایی و چه امنیت فروشگاه تاثیر دارد شفاف بودن این کرکره هاست. این ویژگی وقتی خود را نمایان میکند که در تاریکی شب هم ویترین و فروشگاه شما قابل مشاهده برای مشتریان شماست و در شب چون ستاره ای درخشان میدرخشد.

از دیگر عوامل زیبایی که می‌توان در رابطه با کرکره های شفاف نام برد طرح و ها و رنگ های مختلفی است که این نوع از کرکره ها دارا می باشند. دلیل اصلی این مطلب تقاضا های بسیار خوب بازار از کرکره های شفاف است.

موارد استفاده از کرکره های شفاف


مصارف صنعتی

یکی از پر مصرف ترین صنایعی که از این نوع کرکره و جنس استفاده میکنند صنایع نظامی و صنعتی هستند. مهمترین دلیل استفاده ی آنها مقاومت چون فولاد و امنیت این جنس از کرکره ی برقی است.

مصارف خانگی

از کرکره های شفاف در پنجره ها و مخصوصا بالکن خانه ها استفاده میشوند. مشتریانی که از این کرکره ها در بالکن استفاده میکنند انتظار سه چیز را دارند:

امنیت

زیبایی

دیدن فضای بیرون از خانه


دقیقا کرکره های شفاف این سه ویژگی را برای مشتریان به ارمغان می آورد و دلیل اصلی استفاده مردم از این نوع کرکره در بالکن هایشان همین مطلب است. اما این تمام مطلب نیست زیرا کرکره های شفاف علاوه بر این مزیت ها، خاصیت های دیگری از جمله عایق بودن از نظر صوتی، حرارتی و جلوگیری از ورود نور را نیز به همراه دارند.

قیمت کرکره های شفاف


قیمت نصب کرکره برقی از نوع پلی کربنات به عوامل مختلفی از جمله مواد پلی کربنات استفاده شده در آن، ضخامت و رنگ پروفیل آلومینیومی بین تیغه ها، ضخامت ریل های آهنی کناری و رنگ آنها، جنس تیغه های آلمینیومی ابتدایی و انتهایی و ... بستگی دارد.

کرکره برقی
کهربا دٌر ضمانت بهترین کیفیت و قیمت را برای شما خواهد داشت. همچنین شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از قیمت کرکره برقی و قیمت جک پارکینگ با کارشناسان کهربا در در تماس باشید.