تبیان، دستیار زندگی

اگر کسب و کارتان راه نیفتاده است نگران نباشید، با تابان شهر کسب و کار جدید راه بیندازید

بهترین انتخاب برای راه اندازی و یا گسترش کسب و کار، استفاده از پکیج فوق العاده ای است که تابان شهر در اختیار شما قرار می دهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کسب و کار، تابان شهر
 
در حال حاضر خیلی از افراد هستند که شغلی مناسب برای خود نمی توانند پیدا کنند و یا شغلی که دارند مطابق با علایق و خواسته هایشان نیست. با همه گیر شدن دنیای مجازی و رواج کارهای اینترنتی، راه اندازی کسب و کار حتی در خانه نیز به آسانی امکان پذیر شده است. فقط کافیه با یک تیم حرفه ای مشورت کنید تا شما را در راه درست قرار دهند. تابان شهر با سابقه ی ۱۰ سال فعالیت در زمینه ی طراحی کردن سایت و اپلیکیشن تیم مجرب خود را برای کمک به افراد برای راه اندازی شغل بسیج کرده است.

نترسید، قدم اول را بردارید


برای داشتن کسب و کار اینترنتی و عرضه خدمات و محصولات نیازمند بستری در فضای اینترنت هستید. این بستر می تواند داشتن سایت و یا اپلیکیشن باشد. برای اینکه در ابتدای راه کار خود را آغاز کنید به یک سایت نیاز دارید.

طراحی سایت می تواند موجب شناخته شدن هرچه بیشتر شما شود. اگر می خواهید محصولاتی را بفروشید و یا خدماتی را عرضه کنید، داشتن سایت فروشگاهی و یا خدماتی کمک بزرگی به شما می کند.
 
اما سوال بعدی این است: آیا صرفا داشتن سایت برای کسب درآمد کافی است؟ خیر. زیرا اگر فقط سایتی داشته باشید ولی کسی آن را نبیند طبیعی است که هیچ فروشی هم نخواهید داشت. یکی از بهترین روش های برای دیده شدن، بودن در نتایج گوگل بخصوص در صفحه ی اول است. امروزه مردم هرچیزی را که بخواهند و یاهر سوالی که برایشان مطرح شده باشد، در گوگل سرچ می کنند. حال اگر سایت شما در چند رتبه ی اول باشد که عالی می شود. برای این کار به یک مشاوره سئو ماهر نیاز دارید تا شما را با اصول سئو آشنا کند و شما سایت خود را بهینه کرده و در صفحه ی اول گوگل بخصوص در چند لینک اول نمایش داده شوید.

حالا وقت گسترش کسب و کار است


بعد از طی مراحل بالا و یا حتی همگام با آنها می توانید اپلیکیشن خود را نیز داشته باشید. طراحی اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد تا مشتریان بیشتری را جذب کسب و کار خود کنید.کاربران موبایل تعامل بیشتری با اپلیکیشن های گوشی نسبت به سایت دارند هرچند سایت هم ریسپانسیو باشد. اپلیکیشن ها به علت کاربری آسان ، در دسترس بودن و رفع نیازهای روزمره بین مردم محبوبیت فراوانی پیدا کرده اند. فقط کافی است اپلیکیشن شما دارای خلاقیت باشد و از  تکنولوژی جدیدی نیز استفاده کره باشد که کار مردم را ساده کند، همین کافی است که به شدت مورد استقبال قرار گیرد.
کسب و کار، تابان شهر
بهترین انتخاب برای راه اندازی و یا گسترش کسب و کار، استفاده از پکیج فوق العاده ای است که تابان شهر در اختیار شما قرار می دهد. پکیج اقتصادی که با داشتن امکانات فوق العاده ی هزینه ی کمی  دارد و متناسب برای افرادی است که علاقه دارند با بودجه ی کم شغلی کوچک دست و پا کنند و در آینده آن را ارتقا دهند. اگر شغلی ندارید، با تیم ایده پرداز مشورت می کنید و با در نظر گرفتن نیازهای جامعه، امکانات و ویژگی های فردی ایده ای مناسب را انتخاب  کنید .سپس تیم حرفه ای برنامه نویس، سایت متناسب با کسب و کار شما را راه اندازی می کنند اگر هم از قبل سایتی دارید آن را ارتقا داده و با مدرن ترین تکنولوژی های روز آن را همگام می کنند. به صورت همزمان تیم برنامه نویس اپلیکیشن هم با ایده هایی نو و خلاقانه اپلیکیشن شما را طراحی کرده و در کمترین زمان تحویل می دهند.

حال همه چیز آماده است تا کسب و کار خود را طوفانی آغاز کنید و شاهد درآمد فوق العاده ی روزانه ی خود باشید.