تبیان، دستیار زندگی

Manage Services خدمتی برای مقابله با کرونا

به گزارش روابط عمومی ارتباطات هوشمند تبیان؛ علیرضا غزازانی، مدیر مرکز خدمات داده این مجموعه با اشاره به اینکه خدمات Manage Services ما جزء برترین خدمات ماست، از مزایای این سرویس در ایام شیوع کرونا می گوید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرویس دیتاسنتر

هر مرکز خدمات داده، متناسب با ظرفیت‌های فنی و توان تخصصی نیروی انسانی‌اش، در مقایسه با سایر رقبا و مجموعه‌های مشابه از وجوه متمایزکننده‌‌ای برخوردار است. مجموعه «ارتباطات هوشمند تبیان» نیز در این راستا، Manage Services یا سرویس مدیریت مرکز داده را به عنوان یکی از برتری‌های خود به مشتریان معرفی می‌کند.

سرویس مدیریت چیست؟


Manage Services عبارت است از مجموعه متنوع خدمات راهبری و مدیریتی که در دسترس کلیه مشتریان سرور اختصاصی، مجازی، اجاره فضا و رایانش ابری است. گفتنی است، این بسته شامل مدیریت سرور و سرویس‌های وابسته به آن در سه سطح می شود که عبارتند از: مدیریت سرویس طلایی، مدیریت سرویس نقره ای و مدیریت سرویس برنزی.

چه کمکی به ما می‌کند؟


این سرویس موجب بی‌نیازی مشتریان از مدیران سیستم(Sis Admin) می‌شود؛ به این ترتیب، سرور مشتری توسط راهبران و مدیران مرکز داده مدیریت می‌شود و امکان پشتیبانی و مشاوره تلفنی برای مشتریان وجود دارد. مرکز داده تبیان با بهره‌مندی از نیروی فنی متخصص و توانمند و تجربه بیش از ۱۰ سال راهبری، نگهداری سرور و ارائه سرویس‌های مختلف، آماده ارائه خدمات ویژه به کسب‌وکارهاست. از مزایای این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برون‌سپاری مدیریت سیستم، مانع انحراف کسب‌وکارها از استراتژی‌های اساسی کسب‌وکارشان و جلوگیری از درگیری با حواشی مربوط به نگهداری و راهبری سرورهایشان می‌شود.
  در ایام شیوع کرونا نیز، به کاهش رفت‌وآمد کارشناسان و متخصصان به سازمان و کاهش ارتباطات میان‌فردی چهره‌به‌چهره (مستقیم) می‌شود.