تبیان، دستیار زندگی

حرف های بی بی ( 1)

چرا ازدواج؛ آزادی رو دریاب!

کبوتر بچه‌ها وقتی بزرگ می‌شن کم‌کم پرواز رو یاد می‌گیرن، جفتی برای خودشون انتخاب می‌کنن، با هم لونه‌ی جدیدی می‌سازن و پر می‌کشن به سوی زندگی.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : ندا داودی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 ازدواجهر کی به من می‌رسه با مقدمه و بی‌مقدمه، حرف ازدواج رو پیش می‌کشه. بعضیا با مهربونی حرف می‌زنن و بعضی‌ها با امر و نهی که دیر شد و این چه وضعشه؟ منم دوست دارم از روزای مجردی خدا حافظی کنم البته نه بخاطر حرف مردم، چی بهتر از داشتن یه همراه و رفیق خوبه که کنارش بشه به آرامش رسید؟به قول بی بی جان که می گفت:
کبوتر بچه‌ها وقتی بزرگ می‌شن کم‌کم پرواز رو یاد می‌گیرن، جفتی برای خودشون انتخاب می‌کنن، با هم لونه‌ی جدیدی می‌سازن و پر می‌کشن به سوی زندگی. بچه ی ما آدم ها هم همینطوره. یه روزی می‌شه که باید همراه خودش رو پیدا کنه و بره. باید پر بکشه برای آینده. هیچ پدر و مادری نیست که راضی باشه بچه‌اش پیش خودش بمونه. این رسم روزگاره......

چرا ازدواج؟

_ ازدواج یکی از مراحل زندگیه که هرچند بعضیا تصمیم می‌گیرن ازش رد نشن و دورش بزنن اما عبور از اون برای داشتن یه زندگی کامل و موفق لازمه.

_ برای برطرف کردن نیاز جنسی که یکی از مهم‌ترین و قوی‌ترین نیازهای دوران جوونیه ازدواج امن‌ترین و بهترین راهه.

_ نیاز به داشتن استقلال، تو روزای جوونی پررنگ تره. یه جوون دوس داره زندگی شخصی خودشو سروسامون بده و زندگی مستقلی داشته باشه. با توجه به فرهنگ ما این امر اتفاق نمی افته مگه اینکه همراهی مناسب برای خود پیدا کنه. خونه های مجردی، نسخه ی پر خطای غربه که هنوز تو کشور ما پذیرفتنش با هزار اما و اگر همراهه.

_ وجود یه همدم در طول زندگی ضروریه. ممکنه در کودکی والدین و دوستان این نقشو بازی کنن اما وقتی فرد به جوانی می‌رسه نیاز به یه رفیق همراه از جنس مخالف داره که تنها گزینه ی صحیح رفع این نیاز همسره.

همراهان عزیز، با توجه به گسترش سامانه همسان گزینی تبیان، لازم است جهت استفاده از خدمات همسان‌گزینی یا مشاوره اپلیکیشن همدم را از طریق لینک زیر دریافت و نصب نمایید، این سامانه در سراسر کشور فعال است.
 بخش همسان گزینی تبیان