تبیان، دستیار زندگی

در باب سرویس‌های «ارتباطات هوشمند تبیان»؛

چه سرویسی بخریم؟ چطور بخریم؟

به گزارش روابط عمومی ارتباطات هوشمند تبیان، مدیر فروش این مجموعه اعلام می کند: در حال حاضر قادر به ارائه سرویس‌های Dedicate، Co – Locate، Cloud، VPS، Plesk و ایمیل سازمانی هستیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دیتاسنتر تبیان

فهیمه روشن، مدیر فروش و بازاریابی هوشمند تبیان درباره راه‌های دریافت و خرید سرویس از این مجموعه می‌گوید: مشتریان و متقاضیان از دو طریق، می‌توانند با ما در ارتباط باشند؛ یا با شماره 81200000 ، داخلی 201 تماس بگیرند و مستقیما با واحد فروش در ارتباط باشند یا از طریق ایمیل customers@tebyanidc.ir با کارشناسان در ارتباط باشند، مشاوره بگیرند تا سرویسی که مناسب‌شان است، دریافت کنند.

وی ادامه می‌دهد: گاهی مشتریان تصور می‌کنند سرویسی مناسب‌شان است اما طی مشاوره، متوجه می‌شویم به لحاظ زیرساختی و حجمی، به سرویس دیگر که بعضا ارزان‌تر است، نیاز دارند. به همین دلیل بهتر است مشتریان با ما گفت‌وگو و مشورت کنند تا سرویسی متناسب با نیازشان را با صرفه اقتصادی دریافت کنند.

مدیر فروش هوشمند تبیان درباره اینکه آیا در شرایط کنونی و محدودیت‌های ناشی از فاصله اجتماعی یا مسافت مشتریان می‌توانند به صورت کاملا آنلاین به مشتریان این شرکت خدمات‌رسانی کنند یا نه، می‌گوید: اصولا بحث دیتاسنتر آنلاین است؛ ضمن اینکه ما تلاش می‌کنیم تمامی جلسات با مشتریان را آنلاین یا نهایتا از طریق تلفن برگزار کنیم.

وی درباره سرویس‌های موجود این مجموعه تصریح می‌کند: سرویس‌های ما در حال حاضر شامل Dedicate، Co – Locate، Cloud، VPS، Plesk و ایمیل سازمانی می‌شود.

روشن در توصیف مزیت رقابتی این سرویس‌ها درمقایسه با دیگر شرکت‌های فعال در این زمینه می‌گوید: سرویس‌های پایدار، با کیفیت بالا هستند و از آنجایی که به لحاظ ساختاری مشکلی نداریم، توانستیم سرویس‌هایی با پایداری بیشتری را ارائه کنیم.

این مدیر مجموعه هوشمند تبیان ادامه می‌دهد: دوستان برای اطلاع از قیمت‌ها می‌توانند از را‌های ارتباطی که به آن اشاره کردم، با واحد فروش تماس بگیرند. برای اطلاع از تخفیف‌ها نیز، می‌توانند به وبسایت ما به آدرس www.tebyansmart.com مراجعه کنند یا از طریق شبکه‌های اجتماعی چون لینکدین و اینستاگرام در خدمت آنها هستیم.